Onkohan muille tullut kyseisestä firmasta aiheettomia maksukehotuksia?
Eilen sain postissa Lowell perintäfirmalta .. ( Turku ) maksumuistutuksen..
Kyseessä on netissä sopimani , mutta peruttu autokauppa / Länsiauto Oy
Perivät siis peruuntuneesta kaupasta välirahaa uudempaan koeajamaani autoon.
No totesin heti että perintäkirje aiheeton , koska kaupat peruuntui.
Otin chatissa yhteyden tuon perintäfirman Lowell Suomi Oy asiakaspalveluun,
kertoi et Länsiautolta tullut heille tuhannen aiheetonta perintätapausta.
Saapa nähdä tuleeko mistään suunnalta oikaisua asiaan / tai pahoittelua..
Lowell perintää.. aiheeton..
7
1034
Vastaukset
- Anonyymi
LOWELL: Tiedoksi yrityksen huonosta asiakaspalvelusta. 22.4.2025 klo 13.00. Asiakaspalvelija kuittaa keskustelun katkaisemalla puhelun. Työnantajan kannattaa tarkistaa kuka on palkkalistoilla.
- Anonyymi
Tuollaisia ylimielisiä likkoja siellä on viime vuosina ollut linjoilla minunkin soittaessa useampia kertoja. Koska eivät tykänneet aiheellisista reklaamaatioistani koskien lainvastaisia kuluja ja vääriä (aina "vahingossa" liian suuria loppusummia) lopettaen puhelut kesken katkaisemalla niin nyt en minäkään enää vastaa em. rosvofirman soittoihin lainkaan. Opetelkoot lain ja käytöstavat ensin !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisia ylimielisiä likkoja siellä on viime vuosina ollut linjoilla minunkin soittaessa useampia kertoja. Koska eivät tykänneet aiheellisista reklaamaatioistani koskien lainvastaisia kuluja ja vääriä (aina "vahingossa" liian suuria loppusummia) lopettaen puhelut kesken katkaisemalla niin nyt en minäkään enää vastaa em. rosvofirman soittoihin lainkaan. Opetelkoot lain ja käytöstavat ensin !!
huonosti hoidettua perintää, reklamoi suoraan yritykseen
- Anonyymi
Tämä on vähän kuin Klarna, joka lähettää päivittäin meilejä ja vaatii henkilötietojani. Tänään tuli ns. viimeinen varoitus. Öh, en ole koskaan ostellut sen kautta mitään tavaraa laskulle, en luotolle enkä osamaksuilla. Klarna tulee osalle verkkokauppaostolle automaationa, jolla rahat siirtyvät myyjälle. Miksi pitäisi päivittää henkilötietojani heille, eihän mikään muukaan verkkokauppa"maksuväline" niitä vaadi. Sitten kun yirttää päästä chattiin, sekin vaatii vahvat tunnistautumiset ja kirjautumisen. Nou nou, pitäkööt tunkkinsa. Vaihdan sitten verkkokauppaa jos näin ei kelpaa.
- Anonyymi
Hei eipä ole yllätys että tulee asiakaspalvelussa luuri korville.
Kolme kuukautta olen hoitanut heidän kanssa yhtä ja samaa asiaa kukaan ei ota vastuuta aivan törkeetä palvelua. Pitääkö nämä vielä käräjille ennen kuin saa omat rahat takaisin.
Ps. Kyllästynyt- Anonyymi
Noiden perintätoimistojen kanssa pitää kyllä olla erittäin varovainen pitkän aikaa on tullut jopa täysin aiheettomia kirjeitä. sama koskee näitä "yksityisiä" parkkivalvojia. kun pitäs pystyä todistaa kuka sitä ajoneuvoa ajoi koska? sakon pystyy helposti omistaja kumota
- Anonyymi00010
Lowell Oy on pahin näistä perintä toimistoista.
Rikkoo lakia jos ei ole itse tarkkana .
Tyhmä on se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483