Lowell perintää.. aiheeton..

Anonyymi-ap

Onkohan muille tullut kyseisestä firmasta aiheettomia maksukehotuksia?

Eilen sain postissa Lowell perintäfirmalta .. ( Turku ) maksumuistutuksen..

Kyseessä on netissä sopimani , mutta peruttu autokauppa / Länsiauto Oy
Perivät siis peruuntuneesta kaupasta välirahaa uudempaan koeajamaani autoon.

No totesin heti että perintäkirje aiheeton , koska kaupat peruuntui.
Otin chatissa yhteyden tuon perintäfirman Lowell Suomi Oy asiakaspalveluun,
kertoi et Länsiautolta tullut heille tuhannen aiheetonta perintätapausta.

Saapa nähdä tuleeko mistään suunnalta oikaisua asiaan / tai pahoittelua..

7

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      LOWELL: Tiedoksi yrityksen huonosta asiakaspalvelusta. 22.4.2025 klo 13.00. Asiakaspalvelija kuittaa keskustelun katkaisemalla puhelun. Työnantajan kannattaa tarkistaa kuka on palkkalistoilla.

      • Anonyymi

        Tuollaisia ylimielisiä likkoja siellä on viime vuosina ollut linjoilla minunkin soittaessa useampia kertoja. Koska eivät tykänneet aiheellisista reklaamaatioistani koskien lainvastaisia kuluja ja vääriä (aina "vahingossa" liian suuria loppusummia) lopettaen puhelut kesken katkaisemalla niin nyt en minäkään enää vastaa em. rosvofirman soittoihin lainkaan. Opetelkoot lain ja käytöstavat ensin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia ylimielisiä likkoja siellä on viime vuosina ollut linjoilla minunkin soittaessa useampia kertoja. Koska eivät tykänneet aiheellisista reklaamaatioistani koskien lainvastaisia kuluja ja vääriä (aina "vahingossa" liian suuria loppusummia) lopettaen puhelut kesken katkaisemalla niin nyt en minäkään enää vastaa em. rosvofirman soittoihin lainkaan. Opetelkoot lain ja käytöstavat ensin !!

        huonosti hoidettua perintää, reklamoi suoraan yritykseen


    • Anonyymi

      Tämä on vähän kuin Klarna, joka lähettää päivittäin meilejä ja vaatii henkilötietojani. Tänään tuli ns. viimeinen varoitus. Öh, en ole koskaan ostellut sen kautta mitään tavaraa laskulle, en luotolle enkä osamaksuilla. Klarna tulee osalle verkkokauppaostolle automaationa, jolla rahat siirtyvät myyjälle. Miksi pitäisi päivittää henkilötietojani heille, eihän mikään muukaan verkkokauppa"maksuväline" niitä vaadi. Sitten kun yirttää päästä chattiin, sekin vaatii vahvat tunnistautumiset ja kirjautumisen. Nou nou, pitäkööt tunkkinsa. Vaihdan sitten verkkokauppaa jos näin ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Hei eipä ole yllätys että tulee asiakaspalvelussa luuri korville.
      Kolme kuukautta olen hoitanut heidän kanssa yhtä ja samaa asiaa kukaan ei ota vastuuta aivan törkeetä palvelua. Pitääkö nämä vielä käräjille ennen kuin saa omat rahat takaisin.

      Ps. Kyllästynyt

      • Anonyymi

        Noiden perintätoimistojen kanssa pitää kyllä olla erittäin varovainen pitkän aikaa on tullut jopa täysin aiheettomia kirjeitä. sama koskee näitä "yksityisiä" parkkivalvojia. kun pitäs pystyä todistaa kuka sitä ajoneuvoa ajoi koska? sakon pystyy helposti omistaja kumota


    • Anonyymi00010

      Lowell Oy on pahin näistä perintä toimistoista.
      Rikkoo lakia jos ei ole itse tarkkana .
      Tyhmä on se joka maksaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe