Kiinnostaa kaipaajaasi..
Onko sulla mies hiihtolomaa tänä vuonna
57
689
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu miehest, kerro kirjain et uskalla
- Anonyymi
On, mökki varattu leviltä🧑✈️
- Anonyymi
Eikö sillä palanut just joku tönö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sillä palanut just joku tönö?
Ei sillä vaan siellä. 🔥🚒👨🚒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sillä palanut just joku tönö?
Iloinen 🏠 talo paloi poroksi 🦌 kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloinen 🏠 talo paloi poroksi 🦌 kyllä
Miksi iloinen?
- Anonyymi
Tahdotko hiihtämään kanssani?
- Anonyymi
Tahtoisin paljon muutakin mutta eipä sitä aina saa mitä tahtoo.
- Anonyymi
Riippuu vähän... 😉
- Anonyymi
Niin tietysti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti..
Jos kaipaaja lähtee mukaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaipaaja lähtee mukaan...
Odota hetki pakkaan vaan äkkiä 😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota hetki pakkaan vaan äkkiä 😉.
Muista uikkarit!! 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista uikkarit!! 😉
Mukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukana!
Sinusta ei kuulunut illalla, joten lähdin yksin lomalle🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei kuulunut illalla, joten lähdin yksin lomalle🥺
Enkö ehtinyt mukaasi, harmi.
- Anonyymi
Ei ole. Ei ole tarvetta tänä vuonna enää sellaiselle. Vaihdan sukset vaikka polkupyörään ja vietän viikon sillai sitten kun kevätaurinko on jo korkealla. 🌞
- Anonyymi
Hyvä päätös. Kevät ja pääsiäinen on jo nurkan takana.
- Anonyymi
Mul on hiihtoloma kokoajan.
- Anonyymi
On loma milloin haluat!... hiihtää tai uida lämpimässä
- Anonyymi
Keväthangilla voisi vaikka hiihdelläkin pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Tee tuoksuu hyvältä!
- Anonyymi
Joo, hiihtoloma on 10 viikolla. Teetäpä teetä
Vihreää ja mustaa teetä
- Anonyymi
Ja hiustesi tuoksu saa tärinää kropassani liikaakin ja pyllysi pyöritys on aivan upeaa!
- Anonyymi
Mä oksenna mun sisuskalut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oksenna mun sisuskalut
Hö.Paahda leipää mustaksi ja nakerra sitä.Se voi auttaa ja appelsiini tuoremehua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö.Paahda leipää mustaksi ja nakerra sitä.Se voi auttaa ja appelsiini tuoremehua.
Mua ei kiinnosta sairaat puheet.
- Anonyymi
Tuskin olen minä ja tuo toinenkin oli sivusta. En ole mikään objekti.
- Anonyymi
Voin lähteä Leville .t.naiselle
- Anonyymi
Lähdet vai voit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdet vai voit?
No,milloin tavataan ja millä mennään Leville..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,milloin tavataan ja millä mennään Leville..
Ai millä? Mennään autojunalla Kolariin ja siitä ajellaan Leville päin.
- Anonyymi
Hän tuskin hiihtää.
- Anonyymi
Jatkuu,Korkeintaan suksii vit...un.
- Anonyymi
En ole hiihtänyt hetkeen mutta sukset omistan.
Hei, kiitos kysymästä 🥰 itselläni ei varsinaista hiihtolomaa ole, mutta voin tarvittaessa järjästää sellaisen mikäli niin tahdot. oikein siunattua kevättalvea 😇 pistä ihmeessä viestiä jos on jotain mielenpäällä rakas ystäväiseni 💖
- Anonyymi
Järjästäjä-hihhuli sieltä sitten. On vuosi 2024, get over religitions, get over it. Maailma on rikkaampi kuin dogmien kuristama ankeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjästäjä-hihhuli sieltä sitten. On vuosi 2024, get over religitions, get over it. Maailma on rikkaampi kuin dogmien kuristama ankeus.
Sori, religions. Kandeis kai nukkua välillä.
- Anonyymi
Hyvää hiihtolomaa vaan Antillekin. En kaipaa sinua. Tuo aamuinen oli sivusta.
- Anonyymi
Parin viikon päästä juu. Ehkä paluu Suomeen sangen pysyvästi sitten seuraavan loman jälkeen.
- Anonyymi
Hiihtoloma on peruttu, joku varas sukseni vei.
- Anonyymi
Kotivakuutus korvaa. Kaivattuni on niin vakuutusten perään toisin kuin minä. Tykkään elää reunalla 😁..
- Anonyymi
Päätän varmaan vasta ensiviikon lopussa, koska kiire painaa.
- Anonyymi
Jaksamista sinulle!
- Anonyymi
On. Viikolla 10
- Anonyymi
Inhoon noita viikkonumeroita. Ei niitä hahmota.
- Anonyymi
Ei ole Hiihtolomaa( olen yli 15 vuotias)
- Anonyymi
Ja ilmeisesti yli 65-vuotias?
- Anonyymi
Valehtelet kuitenkin omastasi, niin en viitsi keroa
- Anonyymi
Miksi valehtelisin?
- Anonyymi
Koululaisille on hiihtoloma.
Aikuisilla työssä käyvillä on talviloma, tai vuosiloma.
Sitä erottaa lapsen ja aikuisen.- Anonyymi
Siitä erottaa myös sinkun ja perheellisen aikuisen.
- Anonyymi
On toki, mutta vasta keväämmällä.
- Anonyymi
Miksi valehtelet täällä koko ajan?
- Anonyymi
Tuo valehtelusta hokeva ei ollut tässä aloituksessa mainittu kaipailija..
- Anonyymi
Sukset ristissä ; no can do.
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654