Minulla on vähän erikoinen ongelma kuulokkeissani JBL live free nc+ tws: Niissä on jollain tavalla erikseen yhteys puheluille ja äänelle. Bluetooth -asetuksista pystyy valita näiden kuulokkeitten kohdalta kumman vain yhteyden. Tosin, jos puhelut -yhteyden valitsee pois, koko yhteys sammuu. Eli ilmeisesti pelkkää ääntä ei voi olla. Ääni tarkoittaa tässä siis mediaa.
Kun katson Youtube -videoita, kuulokkeiden äänipuolen yhteys katkeaa noin viiden videon välein. Sillä ei ole väliä, miten kauan videoita katsoo. Voi katsoa vaikka tunnin yhtä videota, yhteys ei katkea. Mutta sitten kun vaihtaa videoita riittävästi, (yli viisi, alle kymmenen kertaa) yhtäkkiä video jumittaa hetkeksi ja ääni ei tulekaan enää kuulokkeista, vaan puhelimesta. Silloin bluetooth -yhteys pitää katkaista ja yhdistää uudelleen, että ääni kuuluu taas kuulokkeista. Ja kun koitan painaa bluetooth -asetuksista "ääni" -komennon päälle (eli siis sen median äänen, ei puhelut), se ei suostu menemään päälle, vaan täppä jää sellaiseksi vaaleaksi. Puhelin on Samsung A53. Tuo sama vaiva on muuten vaikka äänikirjoissakin. Samaa kirjaa voi kuunnella vaikka monta tuntia, mutta jos niitä vaihtelee, eli uusi ääni alkaa, ei kestä kauaakaan, kun median yhteys katkeaa.
Merkillinen ja aika ärsyttävä vaiva. Kuulokkeet ovat pari vuotta vanhat, ovat toimineet moitteettomasti tähän asti, nyt ovat noin kuukauden päivät alkaneet käyttäytyä näin. Millä asian voisi korjata, onko tietoa?
JBL -kuulokkeet katkaisevat äänen pois
2
3369
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ehkä tehdasasetusten palautus ja mahdollinen ohjelmiston päivitys kuulokkeille voisi auttaa. Kokeile kuitenkin ensin toisella laitteella, esimerkiksi tablet-tietokoneella, esiintyykö sama ongelma siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400