Minulla on vähän erikoinen ongelma kuulokkeissani JBL live free nc+ tws: Niissä on jollain tavalla erikseen yhteys puheluille ja äänelle. Bluetooth -asetuksista pystyy valita näiden kuulokkeitten kohdalta kumman vain yhteyden. Tosin, jos puhelut -yhteyden valitsee pois, koko yhteys sammuu. Eli ilmeisesti pelkkää ääntä ei voi olla. Ääni tarkoittaa tässä siis mediaa.
Kun katson Youtube -videoita, kuulokkeiden äänipuolen yhteys katkeaa noin viiden videon välein. Sillä ei ole väliä, miten kauan videoita katsoo. Voi katsoa vaikka tunnin yhtä videota, yhteys ei katkea. Mutta sitten kun vaihtaa videoita riittävästi, (yli viisi, alle kymmenen kertaa) yhtäkkiä video jumittaa hetkeksi ja ääni ei tulekaan enää kuulokkeista, vaan puhelimesta. Silloin bluetooth -yhteys pitää katkaista ja yhdistää uudelleen, että ääni kuuluu taas kuulokkeista. Ja kun koitan painaa bluetooth -asetuksista "ääni" -komennon päälle (eli siis sen median äänen, ei puhelut), se ei suostu menemään päälle, vaan täppä jää sellaiseksi vaaleaksi. Puhelin on Samsung A53. Tuo sama vaiva on muuten vaikka äänikirjoissakin. Samaa kirjaa voi kuunnella vaikka monta tuntia, mutta jos niitä vaihtelee, eli uusi ääni alkaa, ei kestä kauaakaan, kun median yhteys katkeaa.
Merkillinen ja aika ärsyttävä vaiva. Kuulokkeet ovat pari vuotta vanhat, ovat toimineet moitteettomasti tähän asti, nyt ovat noin kuukauden päivät alkaneet käyttäytyä näin. Millä asian voisi korjata, onko tietoa?
JBL -kuulokkeet katkaisevat äänen pois
2
785
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tehdasasetusten palautus ja mahdollinen ohjelmiston päivitys kuulokkeille voisi auttaa. Kokeile kuitenkin ensin toisella laitteella, esimerkiksi tablet-tietokoneella, esiintyykö sama ongelma siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984