Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tää ihana ilta...

No niin ja sitten on aika toivottaa hyvää yötä. 😊🐺🌃🤍❄️

73

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vielä nukuta vasta 00.00 nukkumaan 🫰🌮☕️

      • Joo, ei tässä kiire nukkumaan ole. Pitää tehdä iltapalaa.🥪


    • Anonyymi

      Iltaa sinulle👩, mitäs ihanaa nyt on tapahtunut, hyvää yötäkin🌌

      • Heh, ei mitään erikoista... Olin treeneissä ja siellä oli hauskaa. Iltaa sinullekin. mitä olet tehnyt? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heh, ei mitään erikoista... Olin treeneissä ja siellä oli hauskaa. Iltaa sinullekin. mitä olet tehnyt? 😊

        Käsitöitä ja ruokaa, siinä tärkeimmät 👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsitöitä ja ruokaa, siinä tärkeimmät 👩

        Ai, en tiennyt että teet jotain käsitöitä. Mukavalta kuulostaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai, en tiennyt että teet jotain käsitöitä. Mukavalta kuulostaa. 😊

        Pikkujuttuja vaan👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkujuttuja vaan👩

        Ne kivoja varmaan kuitenkin. Jotain mitä tykkäät tehdä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne kivoja varmaan kuitenkin. Jotain mitä tykkäät tehdä. 😊

        Juu👩, omaksi iloksi, huomenna teen pizzaa🍕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu👩, omaksi iloksi, huomenna teen pizzaa🍕

        Nammm. Mitä siihen tulee? Mä syön nyt valkosipulipatonkia ja juon kaakaoo.😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nammm. Mitä siihen tulee? Mä syön nyt valkosipulipatonkia ja juon kaakaoo.😁

        Tomaattia ja juustoa pääasiassa😅👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nammm. Mitä siihen tulee? Mä syön nyt valkosipulipatonkia ja juon kaakaoo.😁

        Ai että👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tomaattia ja juustoa pääasiassa😅👩

        No mutta sehän riittää. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että👩

        On kyllä makoisaa. 😋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mutta sehän riittää. 😁

        Juu👩


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, univelat painaa nyt🥱👩🌌

      • Joo. Käy vain nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia. 😊🌃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Käy vain nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia. 😊🌃

        Jokunen minsa vielä, luen kirjaa hetken 👩🍅🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokunen minsa vielä, luen kirjaa hetken 👩🍅🌌

        Mukavaa lukuhetkeä 😊 Mä alan ehkä katsoo elokuvaa. 🍍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa lukuhetkeä 😊 Mä alan ehkä katsoo elokuvaa. 🍍

        Ok kivaa leffaa👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok kivaa leffaa👩

        Kiitti 😊


    • Anonyymi

      Minä en enää vastaa mustansuden viesteihin. Sen jälkeen kun sain vastaukseeni niin tympeän kommentin. Huomasin siitä, millainen mies hän on.

      • Tuota, mitähän nyt? Minkä tympeän kommentin olet minulta saanut? Olen pahoillani jos tuo pitää paikkaansa.


    • Anonyymi

      Nukuhan hyvin Hukka ja nauti lomasta. Minulle olet ainakin ollut aina mukava.

      • mustasusi

        Kiitos.😊 En minä mielestäni ole tänään sanonut kellekään mitään tylysti. En ymmärrä...

        Mutta oikein Hyvää yötä sinulle. 😊🌃


    • 🧢
      👀 👂🏼
      👃🏻
      👄

    • 👒
      👀
      👃🏼
      💋

    • 😁😂

    • Mitään hyödytä tuo noiden bottilinkkien poistaminen, se paska pitäisi estää kokonaan postailemasta tänne mitään....

      • En tiedä mikä noita linkkejä tänne postailee... Joku virus se on ja toimii automaattisesti. ☕


      • Mitäs sulla tänään ohjelmassa? ☕😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs sulla tänään ohjelmassa? ☕😊

        Nukkunut liian vähän, en tiijä🥱👩☕️vapaapäivä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukkunut liian vähän, en tiijä🥱👩☕️vapaapäivä

        Sitten kannatta nukkua enemmän. Minäkin vajaa 8 tuntia. Tänään olis treenipäivä. ☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten kannatta nukkua enemmän. Minäkin vajaa 8 tuntia. Tänään olis treenipäivä. ☕

        Ok. Ehkä huomenna jotain treeniä, kaupassa ainakin käytävä 👩☕️vajaa8?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ehkä huomenna jotain treeniä, kaupassa ainakin käytävä 👩☕️vajaa8?😂

        Mä taisin nukkua vaa 6.5👩🥱☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taisin nukkua vaa 6.5👩🥱☕️

        Miksi et saanut nukuttua enempää? Mulla on huono tyyny. Ja tuo valo taitaa kanssa herättää aikasin. ☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi et saanut nukuttua enempää? Mulla on huono tyyny. Ja tuo valo taitaa kanssa herättää aikasin. ☕

        Voi olla, että nukuin vkl liikaa🤔👩☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi et saanut nukuttua enempää? Mulla on huono tyyny. Ja tuo valo taitaa kanssa herättää aikasin. ☕

        Eikö sulla ole sälekaihtimia tai verhoja ikkunoissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että nukuin vkl liikaa🤔👩☕️

        Aijaa? Sekään ei ole hyväksi. Mä en ole vieläkään keittäny sitä kahvia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole sälekaihtimia tai verhoja ikkunoissa

        Ei ole sälekaihtimia. Verhot päästää valon läpi. Pitäisi olla pimennysverhot, mutta en ole saanut niitä vielä ostettua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sälekaihtimia. Verhot päästää valon läpi. Pitäisi olla pimennysverhot, mutta en ole saanut niitä vielä ostettua.

        Niin sulla on vapaapäivinäkin kauhee kiire.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla on vapaapäivinäkin kauhee kiire.

        Joskus on sitäkin, mutta rahapula tässä suurinpana ongelmana taitaa olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus on sitäkin, mutta rahapula tässä suurinpana ongelmana taitaa olla.

        Nii👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että nukuin vkl liikaa🤔👩☕️

        Jouduin keittämään pahaa kahvia... Oli vaan yks vajaa pussi kahvia... Unohdin eilen ostaa uutta. Eli kauppaan joutuu menemään kohta. ☕😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus on sitäkin, mutta rahapula tässä suurinpana ongelmana taitaa olla.

        sä tienaat osa-aikatyöllä 30 000 e vuodessa ja sulla ei ole verhoihin varaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii👩

        Se on kyllä elämää rajoittava tekijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä tienaat osa-aikatyöllä 30 000 e vuodessa ja sulla ei ole verhoihin varaa

        Ei ole varaa enää mihinkään kun olen veloissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole varaa enää mihinkään kun olen veloissa.

        sulla on kuitenkin ollut rahaa sijoituksiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla on kuitenkin ollut rahaa sijoituksiin

        Niihin pitää ollakin rahaa, jos haluaa turvata tulevaisuutensa. Tosin, nyt olen jo siinä iässä, että mielellään eläisin niillä jo. Kohta on komea hauta-arkku tammilankusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niihin pitää ollakin rahaa, jos haluaa turvata tulevaisuutensa. Tosin, nyt olen jo siinä iässä, että mielellään eläisin niillä jo. Kohta on komea hauta-arkku tammilankusta.

        Vittuako sitten valitat että aurinko paistaa ikkunasta jos sä et halua laittaa pari kymppiä ikkunaverhoihin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus on sitäkin, mutta rahapula tässä suurinpana ongelmana taitaa olla.

        Sanottiinkohan sulle vuos vai kaks sitten jo noista verhoista kun valittelit ettet saa nukuttua kun vihdoin se kauan odotettu ihana kesä ja valosuus tuli. Niitä pimennysverhoja näkyy nettikirppareilla parhaimmillaan ilmaseks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanottiinkohan sulle vuos vai kaks sitten jo noista verhoista kun valittelit ettet saa nukuttua kun vihdoin se kauan odotettu ihana kesä ja valosuus tuli. Niitä pimennysverhoja näkyy nettikirppareilla parhaimmillaan ilmaseks.

        Mä en osaa mitää kirppareita lähtee yksin kiertelemään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en osaa mitää kirppareita lähtee yksin kiertelemään.

        Tokmannilta ja cittarilta saa esim 20 e pimennysverhon ja jos sulla on plussakortti niin cittarissa maksaa alle 20e. eli jos tarttet kaksi verhoa makkariin niin 40 eurolla saat. Sä oot helvetin köyhä jos et voi niitä verhoja ostaa. huom ! pimennysverhot on kalliimpia kuin tavalliset verhot. Mutta älä inise että aurinko paistaa sisälle kun oot noin vitun saamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tokmannilta ja cittarilta saa esim 20 e pimennysverhon ja jos sulla on plussakortti niin cittarissa maksaa alle 20e. eli jos tarttet kaksi verhoa makkariin niin 40 eurolla saat. Sä oot helvetin köyhä jos et voi niitä verhoja ostaa. huom ! pimennysverhot on kalliimpia kuin tavalliset verhot. Mutta älä inise että aurinko paistaa sisälle kun oot noin vitun saamaton.

        No niin mä oonkin köyhä. Mä joudun miettii ostanko sillä rahalla bensaa, että pääsen töihin, vai ne verhot.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en osaa mitää kirppareita lähtee yksin kiertelemään.

        Nettikirppari, netti, internetti. Avaat siitä laitteelta uuden välilehden, menet vaikka Tori:in, valitset asuinalueesi, kirjoitat hakukenttään pimennysverhot.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin mä oonkin köyhä. Mä joudun miettii ostanko sillä rahalla bensaa, että pääsen töihin, vai ne verhot.

        helvettiäko sitten valitat että aurinko paistaa sisälle. sä olet valinnut bensan ja siihen sun 30 000 e meneekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        helvettiäko sitten valitat että aurinko paistaa sisälle. sä olet valinnut bensan ja siihen sun 30 000 e meneekin

        No kyllä siihen aika paljon menee, ja auton ylläpitämiseen yleensäki. Se on ironista. pitää käydä töissä vaan sen takia, että voi maksaa siellä käymisestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä siihen aika paljon menee, ja auton ylläpitämiseen yleensäki. Se on ironista. pitää käydä töissä vaan sen takia, että voi maksaa siellä käymisestä.

        Voit sä pyytää sun vanhemmilta sen 40 e ja maksat heille sitten takas kun pystyt tai maksat osissa aina muutaman euron.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit sä pyytää sun vanhemmilta sen 40 e ja maksat heille sitten takas kun pystyt tai maksat osissa aina muutaman euron.

        No en tällä hetkellä. Odotan lainan maksua sieltä suunnalta takaisin. Mun on hommattava ens kesäks teltta ja paljon muutakin. On matka edessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en tällä hetkellä. Odotan lainan maksua sieltä suunnalta takaisin. Mun on hommattava ens kesäks teltta ja paljon muutakin. On matka edessä.

        no älä sitten vuodesta toiseen valita kun aurinko paistaa sisälle kun et voi edes tavallisia verhoja väliaikasesti hankkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en tällä hetkellä. Odotan lainan maksua sieltä suunnalta takaisin. Mun on hommattava ens kesäks teltta ja paljon muutakin. On matka edessä.

        Ystävän kaa jota näet kerran vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävän kaa jota näet kerran vuodessa.

        No en ole ystävän kanssa menossa. Se on vähän erilainen juttu. Ehkä kerron siitä joskus, mutta en nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no älä sitten vuodesta toiseen valita kun aurinko paistaa sisälle kun et voi edes tavallisia verhoja väliaikasesti hankkia.

        Onhan mulla makkarissa tavalliset verhot. Ei ne peitä tarpeeks. Voin mä ripustaa vaikka jonku täkin tohon ikkunan eteen. Taikka jätesäkin teippaan siihe.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole ystävän kanssa menossa. Se on vähän erilainen juttu. Ehkä kerron siitä joskus, mutta en nyt.

        ai niin eihän sulla ollut ystäviä. unihdin sen jo . eli nääkin tyypit on jotain random tyyppejä joita et tunne kun eivät ole edes sun kavereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai niin eihän sulla ollut ystäviä. unihdin sen jo . eli nääkin tyypit on jotain random tyyppejä joita et tunne kun eivät ole edes sun kavereita

        Ne on kavereita ja tuttuja. Harrastuskavereita. mutta en mä ystäväksi sellaisia kutsu vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne on kavereita ja tuttuja. Harrastuskavereita. mutta en mä ystäväksi sellaisia kutsu vielä.

        mutta pyysivät sut kuitenkin mukaan . onko ne niitä samoja äijiä jotka oli paljussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta pyysivät sut kuitenkin mukaan . onko ne niitä samoja äijiä jotka oli paljussa

        Osa on ja osa on ihan muita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Osa on ja osa on ihan muita.

        meinaat että telttailu on kivempaa kuin saunailta


      • Anonyymi kirjoitti:

        meinaat että telttailu on kivempaa kuin saunailta

        On se. Toivottavasti tulee ensi kesänä paljon telttailtua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en osaa mitää kirppareita lähtee yksin kiertelemään.

        Ja sitten suunnittelet matkustelua ulkomaille, kun et osaa mennä edes kirpputorille yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten suunnittelet matkustelua ulkomaille, kun et osaa mennä edes kirpputorille yksin.

        Enhän minä sinne ulkomaille yksin ole menossa. Ja eikä mistään osaamisesta ollu kyse, vaan siitä ettei se ole kivaa mennä yksin yhtään minnekään. Tarviin henkisen tuen ja seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se. Toivottavasti tulee ensi kesänä paljon telttailtua.

        no kiva jos näin tapahtuu sun kavereitten kaa


      • Anonyymi

        no sen huomaa. ei kirsi halua nähä tollasta lasta


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe