Usb johto mukana, mikä laturi sopiva?
Partakone Philips S1142/00
13
752
Vastaukset
- Anonyymi
Ai partakone on nykyään puhelin..
- Anonyymi
Nykyaikaa..
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18271406
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Suunnilleen mikä vaan missä on USB-pistoke ja virta vähintään 1A. Voi olla että toimii tehottomammallakin mutta lataus kestää kauemmin.
- Anonyymi
Deltaco seinälaturi, 1xUSB 100-240V, 5W, 1A esim..
- Anonyymi
Typerä ehdotus. Alkuperäisessä USB standardissa virransyöttö max. 0,5 A = 2,5 W, mutta käytännössä on nähty, ettei kaikki laitteet suostu lataamaan, ellei juissia ole tarjolla vähintään 2 A.
Phililipsin oma laturi näkyy pukkaavan 7,5 W = 1,5 A.
Jos vekottimessa on tuki pikalataukselle (parranajokoneessa tuskin, tämä enempi kännyköiden ja virtapankkien juttu), niin silloin latausvirta voi olla >3 A.
- Anonyymi
Mitä ihmeen tekemistä partakoneella on puhelinten kanssa? En muista kuulleeni partakoneista, jotka toimii puhelimenakin.
- Anonyymi
Molempia pidetään kädessä.
- Anonyymi
Philips partakoneet ovat kännykän lisävarusteita kuten muutkin bluetooth-laitteet, headsetit ym. Partakonetta ei pysty kunnolla edes käyttämään ilman Philipsin mobiilisovellusta.
- Anonyymi
Onko kyseessä siis jokin Philipsin valmistama kännykän ja partakoneen yhdistelmä? :-)
T. miksuh- Anonyymi00017
Nykyaikaa..
- Anonyymi
Philips HQ87 usb-laturi, sen voi tilata suoraan philips.fi sivuilta samalla kun tilaa muitakin varaosia.
- Anonyymi
Itse lataan Philips-partakoneen läppärini usb-liittymästä. Minulla ei ole harmainta aavistustakaan volteista tai ampeereista, mutta hyvin on toiminut jo kolme vuotta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2671609IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk321493Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää429882Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta140828