Huoltajuus ja elatusapu

Anonyymi-ap

Onko mahdollista, että oikeus määrää maksamaan elatusapua ja samalla menettää huoltajuuden

9

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Blaaaa, blaaaa…

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18271407

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

ON
      uskovat ämmien valheita

miehen sana ei merkkaa mitään

vievät lapsen ja vievät pankin tililtä rahaa

• Anonyymi

että et tahdo enää tehdä töitä

kenties tahdot muuttaa ulkomaille

• Anonyymi

Jos lapset ovat sinun lapsiasi niin olet velvollinen maksamaan elatusapua. Itseppä olet lapset tehnyt maailmaan.
        Miten oikein ajattelit asian, itse olet lasten vanhempi , joten kuka muu heidän elatuksestaan maksaisi kun omat vanhemmat. Sitten se ettei saa tavata lapsiaan tåriippuu usein jostakin asioista , ei ketään oteta pois lasten elämästä heikoin perustein . Jotkut miehet puhuvat lapsilleen pahaa heidän äideistään, se ei ole luvallista lasten on saatava kasvumiljöö ilman aikuisten välillisiä asiat joihin heillä ei ole mitään vaikutusvaltaa, . Aina surullista ettei aikuiset voi olla sovinnossa erosta huolimatta . Fiksut ihmiset eivät aiheuta paineta lapsilleen eronsa johdosta vaan kaikessa sovussa tekevät tehtävänsä lasten vanhempina .
        Joten elatusvelvollisuuus on kummallakin vanhemmalla siihen asti kun lapsi on aikuinen. Itse olen ollut sellainen lapsi jonka isä luulinettei hänelle kuulunut elatuksen maksu vaan meinasi että se kuuluu sille jolla lapsi on, vaikka itse aiheutti eronsa . Makseli kuitenkin tavallaan . Siksi näen punaista joka kerta kun joku kyselee tuollaisia netissä omaa itseään ajatellen .
        Kun hoitaa eronsa fiksusti niin lapsillakin on molemmat vanhemmat tukenaan kaikessa sovussa

• Anonyymi

kansa jakaantuu kahtia
      he jotka saavat lapsia ja heihin jotka eivät saa

sitten aletaan purkamaan agressioita

joka kerran jo sai ei voi vaatia itselleen lisää ja kaikkea
      raja tulee vastaan kun kukaan ei anna enää heille

• Anonyymi

olennaisia ovat miesten äidit, jotka eivät saaneet tavata lapsenlapsia

jos oletetaan että naiset johtaa yhteiskunnan ja omivat lapsia itselleen

mutta toisellakin puolen vastustajissa on ämmiä kuten miesten äitejä

jotka ovat vihaisia naisia ja taistelevat lapsenlasten puolesta

joka tapauksessa ämmiä molemmissa leireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viimeistään kun lapset kasvavat ilman vanhempia
        niin silloin on maksun aika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sekin kamalaa ettei mummot ja papat saa tavata jälkeläisiään joidenkin lapselliset; päätösten vuoksi .
        Ihmiset tänään eivät enää pidä perheitä koossa vaan kun kuuntelee näitä jotka ovat vetäneet herneen nenäänsä niin ihmettelee nettä heille yleensä annetaan lasten huoltajuus .moni mummo ja pappa tänään ei saa tavata lastenlapsiaan monet eivät edes tiedä syitä miksi heidät on syrjäytetty pois näiden pienten elämästä .
        Mitenköhän nämä lapset ajattelevat aikuisena sen menetetyn osan elämästä ettei heillä saanut olla mummoa ja pappaa.
        Jossain on mätää kun lapsia eristetään suvusta joillakin lapsellisilla päätöksillä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe