Oikeasti on täysin järjetöntä hankkia lapsi tai useampi, koska ei maailma ole mikään paratiisi.
Huomattava prosentti ihmisistä kärsii elämästä jo hyvin nuoresta alkaen ja vanhetessaan vaan kärsimys lisääntyy ja sitten kuollaan.
Suurinosa työntekemisestä on pakkopullaa jos sitä edes nykyisin saa eli oli niin tai näin niin pelkkää kärsimystä edessä.
Työnalttarille se elämä uhrataan ja jotkin päättäjät on sitämieltä että pitäisi vielä eläkkeelläkin jatkaa sitä työherkkua?...
Suomessa talouskasvu tarkoittaa pidennettyä työuraa min. 50v. ja talouskasvun tuoton ottaa eliitti.
Suomessa talouskasvussa leikataan pienituloisilta sitä pientäkin tuloa ja lapsilta sekä vanhuksilta yritetään viedä päivittäisestä ruokailustakin mitä vain kehdataan ja kyllä kehdataan.
"Vauvakuume" on luonnon julma juoni!
4
299
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaaa mieltä. tässä kurjalassa ei kannata lisääntyä. Jos mahdollista, pois kannattaa Suomesta lähteä. Ankea ja ahdostava ilmapiiri vaihtaa heti kun mahdollista.
- Anonyymi
ahdistava
- Anonyymi
No jopas täällä synkistellään. Ette ole sitten kuulleet, että lapset ne on se elämän suola. Aika tyhjää olisi meilläkin mieheni kanssa elämä, jollei noita naperoita olisi tullut tehtyä.
Meillä on kaksi lasta ja syksystä alkaen olen ollut ilman ehkäisyä. Toiveissa olisi vielä kerran raskautua ja alkaa odottaa meidän kolmatta.
Mun mies tosin ei sanonut asiaan juuta ei jaata kun kerroin lopettaneeni ehkäisyn Eiköhän tuo kuitenkin samaa toivo kun halukkaasti sisälleni aina päästää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4576532Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1803882Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262030Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1331405Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 671144
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771059- 441003