Oikeasti on täysin järjetöntä hankkia lapsi tai useampi, koska ei maailma ole mikään paratiisi.
Huomattava prosentti ihmisistä kärsii elämästä jo hyvin nuoresta alkaen ja vanhetessaan vaan kärsimys lisääntyy ja sitten kuollaan.
Suurinosa työntekemisestä on pakkopullaa jos sitä edes nykyisin saa eli oli niin tai näin niin pelkkää kärsimystä edessä.
Työnalttarille se elämä uhrataan ja jotkin päättäjät on sitämieltä että pitäisi vielä eläkkeelläkin jatkaa sitä työherkkua?...
Suomessa talouskasvu tarkoittaa pidennettyä työuraa min. 50v. ja talouskasvun tuoton ottaa eliitti.
Suomessa talouskasvussa leikataan pienituloisilta sitä pientäkin tuloa ja lapsilta sekä vanhuksilta yritetään viedä päivittäisestä ruokailustakin mitä vain kehdataan ja kyllä kehdataan.
"Vauvakuume" on luonnon julma juoni!
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaaa mieltä. tässä kurjalassa ei kannata lisääntyä. Jos mahdollista, pois kannattaa Suomesta lähteä. Ankea ja ahdostava ilmapiiri vaihtaa heti kun mahdollista.
- Anonyymi
ahdistava
- Anonyymi
No jopas täällä synkistellään. Ette ole sitten kuulleet, että lapset ne on se elämän suola. Aika tyhjää olisi meilläkin mieheni kanssa elämä, jollei noita naperoita olisi tullut tehtyä.
Meillä on kaksi lasta ja syksystä alkaen olen ollut ilman ehkäisyä. Toiveissa olisi vielä kerran raskautua ja alkaa odottaa meidän kolmatta.
Mun mies tosin ei sanonut asiaan juuta ei jaata kun kerroin lopettaneeni ehkäisyn Eiköhän tuo kuitenkin samaa toivo kun halukkaasti sisälleni aina päästää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312