Kun ilmoittaa Qasassa vuokrailmoituksen, niin tarjoaa samalla Qasa-sopimusta siten että vuokraus tapahyuisi Qasan kautta. Vuokralainen voisi muka saada asunnon vuokrattua ilman vakuusmaksua ym.
Onko kellään kokemuksia ko. väliintulijasta?
Qasa-kokemuksia?
16
14346
Vastaukset
- Anonyymi
Henkilökohtainen mielipide on että joku on menettänyt järkensä kun tuonut tommosen markkinoille.
- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Minulla on vuokran antajana hyviä kokemuksia Qasan palvelusta ja toiminnasta. Kyllä se ensin hirvitti, että vuokralainen otetaan ilman takuuvuokraa, mutta niin se menee.
Toki Qasa hyvin tarkkaan seuloo vuokralaiset. Meni näin: laitoin asunnon tarjolle, jonka jälkeen sain paljon mahdollisia vuokraajia tarjolle. Osaan Qasa ilmoitti, että "Emme anna tälle henkilölle vuokratakuuta, eikä vuokrasopimuksen tekeminen onnistu Qasan kautta." tällöin ollisin voinut kuitenkin heidän kanssaan tehdä kahden keskisen sopimuksen, mutta siihen en toki lähde, kun kerran hälyryskellot soivat.
Minä vuokranantajana saan vuokran aina sovittuna päivän, riippumatta maksaako vuokralainen sen ajallaa Qasan tilille. Mikäli vuokrat jäisi maksamatta saisin välittömästi ilmoituksen ja voisin käynnistää irtisanomisen. Saisin vuokratakuuta 6kk ajan, jolloin saisin tukea myös irtisanomisen järjestelyissä. Toki minulla ei ole kokemusta miten tosi tilanteessa vuokratakuu toimii, koska olen saanut erinomaisia vuokralaisia, eikä palvelulle ole ollut tarvetta.
Myös minun vuokralaiset ovat kokeneet palvelun hyvin toimivaksi ja luotettavaksi. Vuokralainen ei maksa palvelusta, eikä Qasa vedä välistä. Vuokranantajana korvaus (n. 19€), joka lyhennetään minulle maksetusta vuokrasta,
on mielestäni hyvin kohtuullinen palvelusta jonka me molemmat osapuolet saamme.- Anonyymi
Aika outo palvelu ellei kukaan vedä välistä. Suorastaan ennenkuulumaton. Vähän vaikea maksaa kuluja tai ansaita jotain ellei kukaan maksa mitään. Kuulostaa palvelun tarjoajan ns. Paskapuheelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika outo palvelu ellei kukaan vedä välistä. Suorastaan ennenkuulumaton. Vähän vaikea maksaa kuluja tai ansaita jotain ellei kukaan maksa mitään. Kuulostaa palvelun tarjoajan ns. Paskapuheelta.
Luitko tuon selvityksen vuokranantajan kokemuksesta? Qasa ottaa VUOKRANANTAJALTA palvelumaksun kuukausittain, joka on 3% vuokrasta. Eli eivät tee hyväntekeväisyyttä. Noista takuista mielelläni maksaisin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se on, ei tee mitä lupaa.
- Anonyymi
Palvelu toimii hyvin, valmis vuokrasopimuspohja kaikkine tietoineen, saan vuokranantajana vuokran tilille silloin kun pitääkin ja vuokralainen pääsi asuntoon ilman vuokravakuutta kun luottotiedot olivat kunnossa.
Maksan ilomielin palvelumaksun qasalle, jonka he vuokrasta pidättävät joka kk. - Anonyymi
Ovat nihkeitä esittelemään asuntoa etänä. Hieman on vaikeaa tulla asuntoa katsomaan, kun välimatkaa on monta sataa kilometriä. Tästä syystä asunto menee toiselle hakijalle. Ja kannattaa myös olla valmis vuokraamaan heti. Minulle luvattiin kuvia asunnosta, joka oli tulossa vuokralle ja jäin odottamaan. Seuraava viesti oli, että asunto on mennyt henkilölle, joka oli valmis vuokraamaan asunnon heti. Ihan sikaa säkissä ei kuitenkaan haluaisi vuokrata.
Välittäjät myös lopettavat yhtäkkiä yhteydenpidon.
En voi suositella- Anonyymi
Ihmiset on menettäneet järkensä jos sitä koskaan on ollutkaan jos vuokraa kämppää ilman katselmusta.
Voin taata että välittäjät ei ota kuvia joissa tulisi kohteen ikävät asiat esille. Kuten esimerkiksi sisäilmaongelmista kielivät homeet, tummuneet puuosat tai ropisevat rappaukset. Myöskään kuselta haisevat rappukäytävät ei näy valokuvissa saatikka ulkomaalaisia nimiä täynnä olevat asukastaulut.
- Anonyymi
Kannattaa olla varovainen Qasan kanssa. Ei avointa toimintaa.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia Qasasta. En suosittele. Ei kannata kysellä liikaa.
- Anonyymi
En aio hankkia kokemuksia. Skippaan kaikki kasa kohteet.
- Anonyymi
Jos on huonoja komuksia, niin kannaattaa ainakin sen verran avata asiaa muiden avuksi, että kerrot oletko vuokranantaja vai vuokraaja.
Tuolla yllä oli yksi vuokranantajan kokemus josta oli apua ainakin meille, vaikka vuokralaisia olemmekin.- Anonyymi
Olen itse vuokranantaja. Vuokralainen sai itse valita ottaako vakuuden qasan kautta ja vuokra olisi silloin hieman kalliimpi, osallistun vuokranantajana siihen ns.vakuusmaksuun koska qasa takaa 6kk vuokrat vaikka vuokralainen ei maksaisikaan vuokria, toki häätö aloitetaan ensimmäisen maksamattoman kuukauden jälkeen. Tällä palvelulla vuokrat hieman nousee mutta ei tarvitse etsiä sitä vakuusmaksua vuokralaisen ja sitoa se vuokra-ajaksi, vaan saa käyttöön rahansa. Jos laskee että vuokra on 15€ kalliimpi niin vuodessa se tekee 180€ ja vuokravakuuteen menisi noin 600€
- Anonyymi
Perseestä koko kasa. Varmaan joku vuokraa pelkän netti iömoituksen perusteella.
- Anonyymi
Heräsi uteliaisuus tätä minulle tuntematonta toimijaa eli Qasa kohtaan: miten voi Nurmeksessa vuokrahinta olla 1690 euroa/kk 73m3 kerrostaloasunnolle, jossa sisustus näyttäis olevan sieltä 70-luvulta. Osoite Hanikaisenkatu 11, Nurmes, jos ilmoitus sattuisi poistumaan - eihän sitä tiedä jos onkin haluttu kohde ja hinta kohdillaan.
https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/nurmes/22119513
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758