Varoitus Haukkakatu 6, 00770 Helsinki Alppikylä asuntoihin muuttoa harkitseville!

Anonyymi-ap

Investors House Oyj:n Haukkakatu 6, 00770 Helsinki Alppikylä luhtitalot ovat hyvä esimerkki huonosta rakentamisesta. Kiireellä rakennettu ilman kunnollista äänieristystä. Jokainen naapurin pienikin ääni ja viereisen tien äänet kuuluvat sisälle. On kuin asuisi ilman seiniä! Jo uutena kaikki pinnat oli kuin pitkän asumisen jäljiltä naarmuilla ja kolhuilla ja sateella parvekkeen ulkoseinä vuotaa sisäpuolelle kastellen koko parvekkeen lattian. Yksiön vuokra on noussut vuodesta 2018 158€ ja asunnoista neljäsosa tyhjillään, mutta yhtiö vain jatkaa vuokrien nostamista. Kertokaa hyvät ihmiset mistä pääkaupunkiseudulta löytyy oikeasti hiljaisia ja hyvin rakennettuja vuokra-asuntoja??

0

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        66
        2902
      2. Naiselle, rakkaalle!

        Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
        Tunteet
        24
        2266
      3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

        Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
        Ikävä
        73
        2218
      4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        144
        1878
      5. Merikarvian nuoriso

        taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
        Yleistä Satakunnasta
        11
        1569
      6. Morning has broken

        Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
        Ikävä
        148
        1496
      7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        132
        1474
      8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

        https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
        Hindulaisuus
        497
        1299
      9. Jos et kaipaakaan minua täällä

        Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
        Ikävä
        18
        1224
      10. Outoa toimintaa kaikkinensa

        Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
        Ikävä
        29
        1049
      Aihe