Näin meillä

Anonyymi-ap

Meillä eron jälkeen isä vaan päätti, ettei tapaa lapsiaan . Hän alkoi kehitellä juttuja, että lastenvalvojat jotain lausuntoja tai päätöksiö antaneet, jotka muka estävät häntä ja sitten hön sanoi, että lähibanhemman velvollisuuksiin kuuluu hänen ja lasten suhteen ylläpito. No eipä ole pitkään aikaan hänestä kuulunut. LUojan kiitos. Ja onnellisestihan siinö lopulta kävi,sillä uusi puolisoni otti huoltajuuden eli isyyden ja lapset kiintyneet häneen, eivätkö kaipaa biol isäänsä, joka muuten jättänyt lasten hiolenpidon täysin muiden vastuulle. Hän ei suostu maksamaan elatusapua. Onneksi ei tarvitse olla hänen kanssa tekemisissä.

102

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellasia me miehet ollaan. Ei meitä paljon lapset kiinnosta. Niitä nyt tulee silloin tällöin mutta sitten vaihdetaan pesää ja aloitetaan taas puhtaalta pöydältä. Miehet on miehiä eikä muuksi muutu. Tottakai täytyy esittää että tykkää lapsista jne. Ei sitä pesää muuten irtoa

      • Anonyymi

        Jaa että olette. Kumma kun minun tuttava piireissä ei sellaisia miehiä ole. He vievät lapsiaan harrastuksiin ja katselevat heidän jalkapallo pelit ja jääkiekkopeli ovat tukemassa , silloin tulee lapsista vahvoja ihmisiä , ja ystävyys isään on aina se tärkein.
        Toivottavasti sinä olet yksin, en usko että kukaan itseään kunnioittava nainen edes haluais sinun kanssasi olla.
        On siinäkin kumma käsitys elämästä ja perheestä siis ei tykätä lapsistaan vaan teeskennellään tykkäävänsä että saa pesää. No näkee ettei sinulla ole edes koulutusta . Älä tee kakaroita kärsimään tänne maailmaan isästä joka on lapsellisempi kun 14 vuotias poika


      • Anonyymi

        jep asiaa ja horot naukuu onnesta


      • Anonyymi

        En usko että kukaan isä ajattelee kuten sinä ajattelet. En tunne yhtäkään kelvotonta isää sillä he vievät lapsiaan harrastuksiin ja ottavat myös vanhempain lomaa , joten miltä kumman aikakaudelta sinäkin olet kun luulet että joku esittää aikuisena ihmisenä jotakin.
        Kaikki isät joita minä tunnen ottavat saman vastuun omista lapsistaan kun heidän puolisonsakkin ottaa.
        Tunnen ainoastaan yhden isän joka ei lapsestaan välittänyt , ja sekin avioliitto päättyi eroon.


    • Anonyymi

      Oli lasten isä millainen hyvänsä niin hän on heidän isänsä kuitenkin. Ja lasten kannattaa olisi kyllä hyvä asia että he näkisivät että isä ja äiti sulassa sovussa voivat keskustella toistensa kanssa.lapsille ei myöskään saa haukkua sitä vanhempaa joka ei ole paikalla , sillä kun tulevat aikuisiksi niin se biologia tulee olemaan silti tärkeä osa elämää. Vaikka nykyisten puolisosi otti ” isyyden” niin hän ei ole heidän oikea isänsä .
      Tiedän mistä puhun, en saanut tavata isääni koskaan eron jälkeen , ja kaipasin salaa äidiltä häntä koko ajan , niin kaunan kun tiesin että hän eli. Aikuiset eivät tiedä minkä katårhun palveluksen tekevät omille lapsilleen omien ongelmiensa vuoksi . Eölä ilman sitä,oikeaa isää on kurjaa , vaikka en koskaan näyttänyt äidilleni miten kaipasin isääni. Ätoisilla on nämäkin asiat nykyisin , kypsät ihmiset erotessaan eivät alkaa olemasta vanhempia lapsilleen eivätkä hauku toisiaan heille, sillä onhan sitä sentään ollut onnellisiin asioita avioliitossa. Koska muksujakin on tehty. . Tuttava pariskunta oli todella fiksuja kun erosivat , pitivät yhteyttä ja lapset saivat olla milloin halusivat kummankin luona , ja eivät painaneet lapsilleen ikäviä valheellisia muistoja heidän mieliin siitä toisesta vanhemmasta Sopu sijaa antaa ja oma itsensä on ja joskus on otettava askel taaksepäin silloin kun on lapsesta kyse. Sitä ei minun vanhempani koskaan tehneet

      • Anonyymi

        Ei ole sovittu älä valehtele Pete - vieraannuttaja äiti ei ole sopinut!!


      • Anonyymi

        Ei ole sovittu älä valehtele Pete - vieraannuttaja äiti ei ole sopinut mitään!
        En ole sekoittanut - tiedän mitä oikeasti tapahtunut vireraannuttaja äidin ja Raision "lastensuojelun" toimesta. Itse sekoilet toisen asioissa oikeudetta!


      • Anonyymi

        Ei ole asiaa- vaan virheellisen tiefon jatkuvaa julkista, oikeudet on tärkeää levitystä, massapostitusta!


      • Anonyymi

        Lissun exä.😂


      • Anonyymi

        Onneksi meillä ie koskaan olla päästetty sutturoita lasten lähelle eikä meille kotimme. Olisi kauheeta jos sutturat olisi tulleet meille haukkumaanmeitä, sotkemaan kotimme ja riehuneet. Miksi pitäisi miehen sutturat huolia kotiimme? Eihän he ole mitään meidän elämässä muuta kuin perheenrikkojia ja hulluja jotka rikkoivat lasten perheen, eihän kukaan semmoisten näätienkanssa halua olla tekemisissä.
        Olemme erittäin onnekkaita kun mies ei koskaanpäästänyt sutturoita meille, eikä pakottanut meitäkään menemään niitä katsomaan. Lapset olisivat menneet pois tolaltaan emmekä varmasti enää tuntisi heitä jos vastaan tulisivat,niin olisivat sekkopää suttura heidätkin pilanneet että huh huh oikeesti olen onnellinen että mieskin tajusi että sutturat olisi olleet meille niin julmaa seruaa että piti tiukasti poissa meidän elämstä.
        Nyt olemme erittäin onnellisia, ja meis senkun suree kun ei lapset halua häntä nähdä eikä mies ole nähnyt laste lapriaakaan, mutta mitäs hylkäsi ja viahtoi perheensä sutturoihin, ihan on oma vika, toki suttura pakotti miehen jättämään perheensä ja lapset.
        Lapseni sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heitä sutturoilta, nyt aikuiset lapset ovat kiitollisia että on yksi ihminen johon luottaa täysin, minä äitinä olen onnellinen.
        Meille ei sutturat ole koskaan kuuluneet ja se siitä, ei kuulu meidän perheeseen hyi kauhee ajatuskin että moinen naikkonen tulisi meille ties mitä siitä olisi seurannut.


      • Anonyymi

        Ei ole asiaa- vaan virheellisen tiefon jatkuvaa julkista, oikeudet on tärkeää levitystä, massapostitusta!Ei ole asiaa- vaan virheellisen tiefon jatkuvaa julkista, oikeudet on tärkeää levitystä, massapostitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole asiaa- vaan virheellisen tiefon jatkuvaa julkista, oikeudet on tärkeää levitystä, massapostitusta!Ei ole asiaa- vaan virheellisen tiefon jatkuvaa julkista, oikeudet on tärkeää levitystä, massapostitusta!

        "Oikeudet on tärkeää levitystä"

        ---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meillä ie koskaan olla päästetty sutturoita lasten lähelle eikä meille kotimme. Olisi kauheeta jos sutturat olisi tulleet meille haukkumaanmeitä, sotkemaan kotimme ja riehuneet. Miksi pitäisi miehen sutturat huolia kotiimme? Eihän he ole mitään meidän elämässä muuta kuin perheenrikkojia ja hulluja jotka rikkoivat lasten perheen, eihän kukaan semmoisten näätienkanssa halua olla tekemisissä.
        Olemme erittäin onnekkaita kun mies ei koskaanpäästänyt sutturoita meille, eikä pakottanut meitäkään menemään niitä katsomaan. Lapset olisivat menneet pois tolaltaan emmekä varmasti enää tuntisi heitä jos vastaan tulisivat,niin olisivat sekkopää suttura heidätkin pilanneet että huh huh oikeesti olen onnellinen että mieskin tajusi että sutturat olisi olleet meille niin julmaa seruaa että piti tiukasti poissa meidän elämstä.
        Nyt olemme erittäin onnellisia, ja meis senkun suree kun ei lapset halua häntä nähdä eikä mies ole nähnyt laste lapriaakaan, mutta mitäs hylkäsi ja viahtoi perheensä sutturoihin, ihan on oma vika, toki suttura pakotti miehen jättämään perheensä ja lapset.
        Lapseni sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heitä sutturoilta, nyt aikuiset lapset ovat kiitollisia että on yksi ihminen johon luottaa täysin, minä äitinä olen onnellinen.
        Meille ei sutturat ole koskaan kuuluneet ja se siitä, ei kuulu meidän perheeseen hyi kauhee ajatuskin että moinen naikkonen tulisi meille ties mitä siitä olisi seurannut.

        Sääliksi käy tuollaista katkeruutta kantavaa ihmistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sovittu älä valehtele Pete - vieraannuttaja äiti ei ole sopinut mitään!
        En ole sekoittanut - tiedän mitä oikeasti tapahtunut vireraannuttaja äidin ja Raision "lastensuojelun" toimesta. Itse sekoilet toisen asioissa oikeudetta!

        Ei sosiaalipalvelun lastenvalvojat voi edes vieraannuttaa, koska he eivät ole asianosia pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa.


    • Anonyymi

      Ihana win win tilanne teillä ja upeaa kun uusi isä tuli elämääsi. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, ettei heitä.kiinnosta olla vanhempina.

    • Anonyymi

      Lasten elokuvamaailmassa tapahtuu, kun redditissä käydään keskustelua elokuvantekijä Teemu R n tekemistä lapsiin kohdistuvista seksuaalisista hyväksikäytöistä? Onko mies jollekin tuttu? JP ja murtovaras on guuglen mukaan yksi hänen elokuvistaan.

    • Anonyymi

      Isät tai äidit tykkäävät jälkeläisistään, tai eivät. Lapset tykkäävät vanhemmistaan, tai eivät.
      Ihmiset ovat yksilöitä.

    • Anonyymi

      Minkä takia te kaikki taukit siiderivalaat olette yksinhuoltajia?

      • Anonyymi

        Siksi, kun olutsika paskamaha kuoli viinaan .


      • Anonyymi

        Eimkaikki yksinhuoltajat ole mitään siiserivalaita vaan naisia jotka yksin huoltavat lapsensa . Äse on niinkin että jos nuori isä kuolee äkisti niin häntä ei saa hereillä enää koskaan , joten silloin on äidin otettava yksin vastuu lapsista nuorena leskenä ja kasvatettava heidät ilman isää .
        Joten tuollaiset siiderivalas jutut on naisten alentamista , sellaisia ei sivistyneet ihmiset edes sanoisi koskaan


    • Anonyymi

      Tenttupäiviin kyllästyneitä😤

    • Anonyymi

      Kyllä juttu on että kaksi sosiaalityöntekijää on liikaa yhdessä. Tosi on. Hauskuuttavat vain toisiaan.

    • Anonyymi

      Miksi Petri kirjoitat- esiinnyt toisena henkilönä ja valehtelet ja väität, ettei Raision perhepalvelut- lsstensuojelu, lastenvalvojat vieraannuttaneet lapsia isästään valehdellessaan tuomioistuimessa perättömässä lausunnossaan 27.5.2008 lasten olosuhteet ja lasten omat lausumat asumisestaan molemmilla vanhemmilleen 50/50 molempien vanhempiensa huollossa
      (ei Timo) ja lasten oikealla sukunimellä (ei Timo) ", jos heillä ei kuitenkaan ole valtaa siihen. Oletko vaan jotenkin tyhmä kun et ymmärrä, kuinka ristiin puhut toisen henkilön nimissä oikeudesta vai käytätkö tuota verukkeena, ettei tarvitse tavata omia "lapsiaan"? Ei niitä ole pakko tavata. Jos et halua, niin se on ihan laillista ja oma päätöksesi. Ei sellaisesta mitään rangaistusta anneta.

      • Anonyymi

        Asiaa


      • Anonyymi

        Kuka on Petri??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Petri??

        S i nä


      • Anonyymi

        Tuomioistuin siis todennut, että lastenvalvojat antaneet perättömän lausunnon ja menetit mahdollisuuden tavata lapsiasi.

        Mitä sieltä elämästäsi paljastui, ettet voinutkaan olla heidän lähellä? Toivottavasti asiaan ei liity mikään lapsiin kohdistuva väkivalta.


      • Anonyymi

        Asianajaja sanoi, ettei sosiaalipalvelun lastenvalvojat voi edes vieraannuttaa, koska he eivät ole asianosia pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa. Sitten yhtäkkiä hoksasinkin, että voisin itse ottaa yhteyttä lapsiini. He ovat jo aikuisia ja soitin pojalleni Elmerille, mutta hän ei vastannut. Kokeilen joskus toiste uudelleen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Petri??

        Petri on Ka rin lemmikkiorava


    • Anonyymi

      Mutta totuus on sekin että moni äiti on vieraannuttanut lapset kokonaan omasta isästään . Lapsen mieli myrkytetään kun heidän isäänsä haukutaan alati , tiedän yhden tapauksen jossa mies oli hyvin alistettu kun nainen oli mustasukkainen , ja haukkui miestään koko ajan lasten kuullen, ja kun ero tuli niin sitten ei lapsilla ollut mitään mahdollisuutta tavata isäänsä . Tämä isä oli hyvin pidetty mies työpaikallaan ja lastensa kanssa hänellä oli hyvä suhde kunnes katkera äiti katkaisi välit kokonaan .
      Myöhemmin tämä mies kuoli suruunsa.
      Vanhus äiti aina vaan jaksaa itseään ylistää , ihmiset eivät edes halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan

      • Anonyymi

        Tapaus Lissu.


    • Anonyymi

      Mun tytön isä ei ole kahteen vuoteen nähnyt tyttöä.

      • Anonyymi

        Minun tyttäreni isä ei ole myöskään nähnyt lastaan kahdeksaan vuoteen , syy asuu ulkomailla kaukana Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tyttäreni isä ei ole myöskään nähnyt lastaan kahdeksaan vuoteen , syy asuu ulkomailla kaukana Thaimaassa.

        Onko lapsesi kaapattu thamaaseen?


      • Anonyymi

        Lämpimät terveiset täältä Pattayalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpimät terveiset täältä Pattayalta!

        Samoin Bangkokista .🌞🌴


      • Anonyymi

        Minun isäni ei nähnyt minua kun yhden kerran sen jälkeen kun erosi äidistäni ,olin kuusi vuotias
        Ja tottakai kaipasin isääni joka oli minun sankarini . Mutta hän lähti tossusankariksi muualle .
        Sen yhden kerran jälkeen emme tavanneet koskaan enää , ei ollut minun päätökseni vaan hänen ja hänen toisen vaimonsa . Kuoli aika nuorena , monta kertaa miettinyt että ajattelikona hän minua koskaan edes


    • Anonyymi

      Ei ollut teillä - identiteetti varkaus on rikos! Älä valehtele Pete!

      • Anonyymi

        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä


      • Anonyymi

        Kyllä ei ollut teillä, usko jo!! Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!


      • Anonyymi

        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!

        En yhäkään ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhäkään ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?

        Ei tuon lapset kaipaa sitä ja sillä ollut vaikeaa, niin älkää kiusatko sitä enää..ajattele omalle kohdallesi, jos joku lausunto todettaisiin perättömäkai ja sen vuoksi et sitten voisi tavata omia lapsiasi?.ei varmaan tuntuisi kivalta, vaikka tietäisitkin, että tuli mokattua ja menetit siksi mahdollisuutesi olla lastesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhäkään ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?

        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhäkään ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?

        En erehdy henkilöstä "Pete"!


      • Anonyymi

        Trollit vaan paranee kevättä kohti 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuon lapset kaipaa sitä ja sillä ollut vaikeaa, niin älkää kiusatko sitä enää..ajattele omalle kohdallesi, jos joku lausunto todettaisiin perättömäkai ja sen vuoksi et sitten voisi tavata omia lapsiasi?.ei varmaan tuntuisi kivalta, vaikka tietäisitkin, että tuli mokattua ja menetit siksi mahdollisuutesi olla lastesi kanssa.

        Vaikk ne lapset jo aikuisia niin ne vieläkin inhoaa tuota ex-isää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..

        yhäkään en ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhäkään en ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?

        Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..


      • Anonyymi

        Tai olisiko sama tyyppi? Joku jing jang dualismi?? Taita kaveri olla ns. hullu


      • Anonyymi

        Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhäkään en ole Pete. Erehdyt henkilöstä eli kyllä oli meillä. Harmi, että joku varastanut identiteettisi. Ehkä voisit hankkia uuden identiteetin eli hanki elämä??? Voitko lopettaa häiriköinnin edes?

        Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..Kyllä olet "Pete"!
        Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele,
        hanki itse elämä.. Olet "Pete" nettivainoaja - älä valehtele, hanki itse elämä!!
        itse tässä koko ajan häiriköit- Voitko lopettaa häiriköinnin edes? Näin teillä..


    • Anonyymi

      141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa pkänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista

      • Anonyymi

        141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa Skänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa Skänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista

        141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa pkänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa pkänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista!

        141 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa Skänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista!!


    • Anonyymi

      Jokohan Kari saanut Citroenin lukot toimimaan??

      • Anonyymi

        Nyt jo 145 peltokänsän viestiä poistettu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jo 145 peltokänsän viestiä poistettu!!

        Nyt jo 145 surokänsän viestiä poistettu!!


      • Anonyymi

        Jokohan Timo ja Tiina saanut Narsismi ja Lapsilukot toimimaan??


      • Anonyymi

        145 viesiätiä o poistettu? Aika iso prosentuaalinen osa Surokänsän viesteistä poistetaan, mutta nyt puhutaan jo ennätyslukemista!!


    • Anonyymi

      Karille aivot kampanja alkoi 27.5.2008 - kaikki mukaan!

      • Anonyymi

        Isä hoiti lapset, työt ja rahat 100%, vieraannuttaja äiti eli surokänsä eli omaa elämäänsä, koska haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa ja shoppailla vanhempiensa rahoilla


      • Anonyymi

        Petrille aivot kampanja alkoi 27.5.2008 - kaikki mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrille aivot kampanja alkoi 27.5.2008 - kaikki mukaan!

        Karille aivot kampanja alkoi jo 27.5.2008 -kaikki mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karille aivot kampanja alkoi jo 27.5.2008 -kaikki mukaan.

        Petrille aivot kampanja alkoi 27.5.2008 - kaikki mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrille aivot kampanja alkoi 27.5.2008 - kaikki mukaan!

        Karille uudet aivot -kampanja alkoi jo 27.5.2008 - vielä ehtii mukaan!


    • Anonyymi

      Äityliini hoiti lapset, työt ja rahat 100%, vieraannuttaja isä eli peltokänsä eleli omaa elämäänsä, koska haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa ja shoppailla vanhempiensa rahoilla...

    • Anonyymi

      Jo 145 peltokänsän viestiä poistettu!!!

      • Anonyymi

        Jo 145 Surokänsän viestiä poistettu!!!


    • Anonyymi

      Timolla ei ole mitään lapsia ja lapsilla ei ole oman isänsä sukunimi,
      ja arvaapas mitä, se ei ole mikään Surokänsä.
      Luojan kiitos, että Karin lapset eivät koskaan ottaneet "uuden isänsä" Timoa huoltajakseen Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017 lainvoimIsella päätöksellä...

    • Anonyymi

      Timolla ei ole mitään lapsia ja lapsilla ei ole oman isänsä sukunimi,
      ja arvaapas mitä, se ei ole mikään Surokänsä.
      Luojan kiitos, että Karin lapset eivät koskaan ottaneet "uuden isänsä" Timoa huoltajakseen Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017 lainvoimIsella päätöksellä...
      Miksi Petri kirjoitat- esiinnyt toisena henkilönä ja valehtelet ja väität, ettei Raision perhepalvelut- lsstensuojelu, lastenvalvojat vieraannuttaneet lapsia isästään valehdellessaan tuomioistuimessa perättömässä lausunnossaan 27.5.2008 lasten olosuhteet ja lasten omat lausumat asumisestaan molemmilla vanhemmilleen 50/50 molempien vanhempiensa huollossa
      (ei Timo) ja lasten oikealla sukunimellä (ei Timo) ", jos heillä ei kuitenkaan ole valtaa siihen. Oletko vaan jotenkin tyhmä kun et ymmärrä, kuinka ristiin puhut toisen henkilön nimissä oikeudesta vai käytätkö tuota verukkeena, ettei tarvitse tavata omia "lapsiaan"? Ei niitä ole pakko tavata. Jos et halua, niin se on ihan laillista ja oma päätöksesi. Ei sellaisesta mitään rangaistusta anneta.

      • Anonyymi

        Tutkijat havaitsivat, että runsasrasvainen ruokavalio vaurioittaa aivojen verisuonia, mikä taas heikentää hapen kulkua aivosoluihin ja johtaa huonompaan aivoterveyteen.


      • Anonyymi

        Timolla ei ole mitään lapsia ja lapsilla ei ole oman isänsä sukunimi,
        ja arvaapas mitä, se ei ole mikään Surokänsä.
        Luojan kiitos, että Karin lapset eivät koskaan ottaneet "uuden isänsä" Timoa huoltajakseen Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017 lainvoimIsella päätöksellä...


    • Anonyymi

      Teillä eron jälkeen Pete vaan päätti, ettei tapaa lapsiaan . Hän alkoi kehitellä juttuja, että lastenvalvojat jotain lausuntoja tai päätöksiö antaneet, jotka muka estävät häntä ja sitten hön sanoi, että lähibanhemman velvollisuuksiin kuuluu hänen ja lasten suhteen ylläpito. No eipä ole pitkään aikaan hänestä kuulunut. LUojan kiitos. Ja onnellisestihan siinö lopulta kävi,sillä uusi puolisoni otti huoltajuuden eli isyyden ja lapset kiintyneet häneen, eivätkö kaipaa biol isäänsä, joka muuten jättänyt lasten hiolenpidon täysin muiden vastuulle. Hän ei suostu maksamaan elatusapua. Onneksi ei tarvitse olla hänen kanssa tekemisissä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko pete ja kari siis sama henkilö?


    • Anonyymi
      UUSI

      Herääminen vaihtoehtoja menee tulee päivät vierii

    • Anonyymi
      UUSI

      Tilaa elää saa nukkua kuun lystää ruokaa saa kauoasta

    • Anonyymi
      UUSI

      Nain meillä

    Ketjusta on poistettu 179 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe