Onkohan Karstula ssa eläinnsuojelu yhdistystä.pitäisi ilmoittaa kerrostalon koirasta on päivätyksin h yöt ei näy ulkoiluttajaa nuoret menossa eivät käytä ulkona seurattu monena päivänä.
Koira kerrostalossa
22
1517
Vastaukset
- Anonyymi
On kuulemma nuorenparin koira.järkyttävää jos menokenkä on tärkeämpi.googleta jos sieltä löytyy.ja sulla pitää olla tarkkana osoite.
- Anonyymi
Ilmoituksen voi tehdä myös poliisiin mikäli epäilette eläinsuojelu rikkomusta.
- Anonyymi
Enpä tiedä onko aihetta koira voi hyvin.juteltu
- Anonyymi
Koirat on turhia hapenkuluttajia, on ne sitten kerrostalossa tai omakotitalossa
- Anonyymi
Nyt on kyllä jollain asiat huonosti. Kerrrostalossa on koira ja vielä naapureitakin. Ongelmaan löytyy ratkaisu, osta talo vaikkapa autiosta.
- Anonyymi
Kyllä kerrostaloon koira sopii kunhan saa liikuntaa itselläni ollut iso ko ei tressataira ja hyvin meni.oisko tälläkin tapauksella ulkoiluttajana joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kerrostaloon koira sopii kunhan saa liikuntaa itselläni ollut iso ko ei tressataira ja hyvin meni.oisko tälläkin tapauksella ulkoiluttajana joku muu.
Siis ei tressata,ja oli kerrostalossa.
- Anonyymi
Autioon ei kenenkään kannata muuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.autioon ei sinne ihan noin vaan muuteta.onko siellä jotain erikoista koirille tilaa ym.näsäviisas
- Anonyymi
Mistähän saisi aution osoitteen,oon miettinyt jos pääsis vuokralle ei ole varaa vielä ostaa.koiruli ja minä.onko tämä Autio paikka kunta ja missä päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei tressata,ja oli kerrostalossa.
Hullulla on halvat huvit.oli mun koira otettiin yhteyttä .tiedän sinut ukkeli työtävieruksiva muehenpuolikas.ostan sulle hamekankaan.häpeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta kaikki talot asuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä tyhjää. Mutta kuka sinne kiusattavaksi haluaisi muuttaa. En minä ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuihtunutta kylää saa hakea ja viimeset muualta tulleet asukkaat häätävät muut kyläläiset muualle asumaan :D eikä sinne kukaan halua muuttaa, kauan on talot myynnissä ja tyhjiä torppia autio täynnä
- Anonyymi
Tämä suomi24 on ihan höpöhöpö palsta,hauskoja juttuja ei tarvii ottaa tosissaan yhtään kirjoitusta.
- Anonyymi
Millainen koira
- Anonyymi
sey.fi sieltä voi tehdä ilmoituksen
- Anonyymi
Luulempa että kyseessä on väärä huomio,ekakerros maantasalla on kyllä hyvä kyyläys paikka että jopa voi ottaa kuvia..otanpa lisää kuvia ja vois ihan laittaa koirankuvankin paskalla ikkunan alla .heko,heko
- Anonyymi
Koiravapaa Karstula!
- Anonyymi
24 tuntia ikkunassako, häh. Et oo nähnyt. Hullua. Kärsikö koira, ulvoiko?
- Anonyymi
Osta itelles joku kunnon tappajakoira ja pidät sitä vapaana pihassa niin loppuu se veivuu.
- Anonyymi
Tappajakoira vellihousulle ei ei....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379