Paras juoruakka vai ukko

Anonyymi-ap

Kuka tietää ihmisten asiat parhaiten.

90

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä tiedän,sinunkin asiat,eikä niissä ole kehumista,koskaan ollu.

      • Anonyymi

        Ooh munkin purija kilahti


    • Anonyymi

      Eikös se paras juoruakka muuttanut pienelle paikkakunnalle? Eipä ole ikävä tullut

      • Anonyymi

        Ottaako pattiin


      • Anonyymi

        Taitaa vähän ikävä olla, siitä näet puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vähän ikävä olla, siitä näet puhe mistä puute.

        Ei varmasti kenelläkään ole ikävä, mitä nyt velkaa jäi muutamalle. Kuulemma samanlainen hylkiö on nykyiselläkin pienellä paikkakunnalla, kukaan ei tykkää. Toivovat sen muuttoa muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti kenelläkään ole ikävä, mitä nyt velkaa jäi muutamalle. Kuulemma samanlainen hylkiö on nykyiselläkin pienellä paikkakunnalla, kukaan ei tykkää. Toivovat sen muuttoa muualle.

        Kohtuuton ilmaista oma kantansa muidenkin suulla puolesta puhujana.
        Taidat itse olla aikamoinen juoruAkka kun täällä tässä nyt huutelet veloista ja sitä rataa.
        😂 Nolis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuuton ilmaista oma kantansa muidenkin suulla puolesta puhujana.
        Taidat itse olla aikamoinen juoruAkka kun täällä tässä nyt huutelet veloista ja sitä rataa.
        😂 Nolis.

        Sossupummi kilahti 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti kenelläkään ole ikävä, mitä nyt velkaa jäi muutamalle. Kuulemma samanlainen hylkiö on nykyiselläkin pienellä paikkakunnalla, kukaan ei tykkää. Toivovat sen muuttoa muualle.

        Kävelevä katastrofi tää on, luulen tietäväni tapauksen


      • Anonyymi

        korttelipoliisit jotka keskenkasvuisten pentujen elämästä elättävät itsensä ja perheensä. tavalla jos toisella pitäisi ammatti ja taitoa korostaa jos ei muuten niin tekaistaan juttuja.


    • Anonyymi

      Viiksivallu kommari. Se tietää kaikkien muiden asiat

      • Anonyymi

        En saa päähäni kuka? Asuuko missä?


      • Anonyymi

        Juokslahtee päin keskustassa risteyksen rivarissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juokslahtee päin keskustassa risteyksen rivarissa

        vassari tapio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juokslahtee päin keskustassa risteyksen rivarissa

        Eihän siinä ole yhtään rivaria. Punainen talo jossa 3 ovea asuntoa?
        Puuttuuko hampaat juoruilijalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä ole yhtään rivaria. Punainen talo jossa 3 ovea asuntoa?
        Puuttuuko hampaat juoruilijalta

        Sinähän sen tiedät tekarijengiläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vassari tapio

        Etunimi oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimi oikein.

        Joo. Vasemmisto äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vassari tapio

        Muuttelee nimeään kuin musti...... hevostaan! Ilkee tai....... On!


    • Anonyymi

      Mukava varmaan juoruta toisten ihmisten asiat kun itselle ei tapahdu mitään.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kyyläri


      • Anonyymi

        Keksii valheita, ku ei itse tajua, et ittestään kertoo!


    • Anonyymi

      Yhdistynyt demokraatti?

      • Anonyymi

        Munkin purijat ry...😅🤣


    • Anonyymi

      On se kumma, kun tämä helvetin munkinpurija puuttuu jokaiseen keskusteluun ja aina vittuilumielessä! Eikö tällaisen häirikön voisi jo bannata?

      • Anonyymi

        Ottaako pattiin se vie sulta rivitilan 🤣😅


      • Anonyymi

        Tekee myös kaikki aloitikset!


    • Anonyymi

      Vasurit rakastaa venäjää. Koko puolue pitäisi lopettaa.

      • Anonyymi

        Ohan täälkaks, toinen on idästä tullut, ei niistä valehtelijoista ja kyylääjistäja vainoajista juuri kukaan tykkää, sen verran sekaisin et luulevat niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohan täälkaks, toinen on idästä tullut, ei niistä valehtelijoista ja kyylääjistäja vainoajista juuri kukaan tykkää, sen verran sekaisin et luulevat niin!

        Sinähän sen tiedät bentsohörhö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohan täälkaks, toinen on idästä tullut, ei niistä valehtelijoista ja kyylääjistäja vainoajista juuri kukaan tykkää, sen verran sekaisin et luulevat niin!

        Otetaan voimaan viidskon lait, jos ei muu auta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät bentsohörhö

        Ei meillä ainakaan kukaan käytä bentsoja, olet tainnut tpnki asian kertoo toisen niskaan, ku itte käytät, mut näkyyhän ne tuolla lääkelistalla, jos tutkia halutaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan voimaan viidskon lait, jos ei muu auta!

        Suuret puheet ja pienet teot pojulla hehehee 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ainakaan kukaan käytä bentsoja, olet tainnut tpnki asian kertoo toisen niskaan, ku itte käytät, mut näkyyhän ne tuolla lääkelistalla, jos tutkia halutaan!

        Olethan sinä ap aikonut tuhotakiusaamas ihmisen mielenterveyden, se on rikos ja sitähänsä teet koko ajan erilaisin keinoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä ap aikonut tuhotakiusaamas ihmisen mielenterveyden, se on rikos ja sitähänsä teet koko ajan erilaisin keinoin!

        Mitäs teet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä ap aikonut tuhotakiusaamas ihmisen mielenterveyden, se on rikos ja sitähänsä teet koko ajan erilaisin keinoin!

        Onko sinunkin asioita levitetty. En usko että se homma loppuu. Koeta kestää.


    • Anonyymi

      Näitä on moneen lähtöön ja ihan apteekkarista paperitolloihin, paperitolloista sairaanhoitajiin jne..
      Pienen kylän vitsauksia ja viestii oman elämän puuttumisesta.

      LM

      • Anonyymi

        Vai semmosta!


    • Anonyymi

      Kommari.

    • Anonyymi

      seppälän jorge

      • Anonyymi

        Sun äitis


    • Anonyymi

      Vasuri viiksivallu. Ennen rakenteli jotain. Nykyään vaahtoaa suupielet vaihdossa toisten ihmisten elämiä ja asioita.

      • Anonyymi

        Kyyläri tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyläri tietää

        Kyllä kyyläri tietää.


    • Anonyymi

      Miksi vihaatte minua. Puhun vain tuttujen Koskelaisten ja jämsäläisten asioita. Antakaa mamujen ja minun olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä paras juoruakka. Viiksivallu vasuri. Jätä hyvä ihminen muut rauhaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalla jäänyt lääkkeet ottamatta, tai ei tehoa, viinan kanssa.

      • Anonyymi

        Vetääkö juoruakka lääkkeitä ja Alkoa. En olisi uskonut.


      • Anonyymi

        Vassu on vanha juoppo. Nykyään ei kestä enää.


    • Anonyymi

      Varmaan baareissa käyvät ja oleilevat niitä pahimpia. Mutta kun en itse baareissa käy niin eliminoin sen mahdollisuuden. Toki paskaa seläntakana voidaan puhua silti, mutta se on taas sitä paskaa.

    • Anonyymi

      Jos on sairaan utelias ihmisten asioista ja levittää niitä eteenpäin niin kannattaa hakea apua. Inhottavaa kuulla omista asioista muilta tahoilta kun niitä on levitetty.

      • Anonyymi

        jos on käyttäytyny sairaalloisesti muita kohtaan niin niitä pitääkin kertoa muille tahoille.


    • Anonyymi

      Minä lupaan että en enää juorua toisten ihmisten asioita.

    • Anonyymi

      Anteeksi että olen levittänyt teijän asioita. En ole ihan kunnossa. Hävettää.

    • Anonyymi

      Pitäisikö sinun hankkia lääkitys. Tai lopettaa ihmisten asioiden levittäminen .

    • Anonyymi

      Minä haluan tietää asiat ja levittää kaikille. Olen vähän kateellinen. Pitäisikö hankkia lääkitys.

      • Anonyymi

        Sairaalloinen juoruokko


    • Anonyymi

      Minäpä kerron lisää kaikkien asioita. Siitäs saatte. Minä haluan tietää asioita ja levittää kaikille.

      • Anonyymi

        Varmaan muillekin palstalla kirjottelet? Ne pettämis esim?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan muillekin palstalla kirjottelet? Ne pettämis esim?

        Kyseessä olevalla juoruailla ei ole lääkitys kohdallaan


    • Anonyymi

      Minäpä soitan pollarille. Minäpä kerron lisää ihmisten asioita. Se on minulle tärkeä työ. Tulee kiva olo kun saa kertoa toisten ihmisten asioita. Vaahto tulee suusta.

    • Anonyymi

      Onko kaappijuoppo vai nauttiiko kun muut humaltuu ja saa kuulla asioita toisista ihmisistä ja sitten voi levittää niitä kylållä. Voisiko hän hakea apua ongelmaansa.

    • Anonyymi

      Vaahto tulee suusta. Ennen juopotteli nykyään esittää viisasta. Tietää kaikkien asiat ja levittää kaikille eteenpäin. Voisiko joku puuttua asiaan.

    • Anonyymi

      Minäpä puutun asiaan. Tiedän kuka on kyseessä. Vaahto tulee suusta kun vetää mömmöjä ja puhuu politiikasta. Minä soitan poliisit jos ei höpöpuheet lopu.

    • Anonyymi

      Vasurit rakastaa venäjää ja itseään. Kuka kehtaa vielä olla vasemmistolainen. Mieluummin jätän tämän elämän kun alan vasemmistolainen olemaan. Hävetkää hyvät ihmiset. Puolue pitäisi lopettaa.

    • Anonyymi

      Meillä kommareilla on muutama kannattaja. Naiset ovat rumia ja lihavia. Meillä miehillä on tärkeää tietää kaikkien asiat että voi juoruta.

    • Anonyymi

      Kommari myy lippuja uimaan.

    • Anonyymi

      Otahan lääkkeesi.

      • Anonyymi

        Suosittelen hänelle lääkitystä tai
        Pitää turpansa kiinni


    • Anonyymi

      Onko kommareilla lääkitys. Kun tulee vaahtoa suusta on joku lääkitys.
      Uimalan kommari on samaa porukkaa.
      Kaunis nainen.

      • Anonyymi

        Vaahto tulee suusta lääkkeistä.


    • Anonyymi

      Minäpä en kerro teidän asioita kuin kaikille. Saan siitä nautintoa.

    • Anonyymi

      Minä haluan kertoa teidän asiat. Saan siitä nautintoa. Menkää kyykkyyn muut. Talo jossa syödään yhdessä Jämsässä pitää pimeätä. Minäpä kerron lisää kaikkien asioita.

    • Anonyymi

      Antakaa mun olla rauhassa. Lupaan että en enää juorua enkä kerro toisten asioita. Kyllähän se on vaikea mutta yritän.

    • Anonyymi

      ei helvetti mitä uunoja nää palstat on täynnä kun yks sama kirjottaa viestiä toisen perään.
      huhheijakkaa vaan eikai vaan ole tylsää ja elämä yksinäistä? apuakin siihen on saatavilla

      • Anonyymi

        Ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin juoruta. Tulee kiva olo kun saa paasata.


    • Anonyymi

      Vaahto tulee suusta kun vetää mömmöjä ja puhuu politiikasta. Kyllä tuttu näky on kylällä. Voisi yrittää pitää turpansa kiinni.
      Miksi on halu levittää kaikille eteenpäin muiden asioita.

    • Anonyymi

      Entinen juoppo. Nykyinen saarnaaja.

    • Anonyymi

      Siltä löytyy öinen pullo jos on jano mutta se on kallis.

      • Anonyymi

        Pimeän Pullo myyjä..Kossu maksaa 3 kertaisesri.


    • Anonyymi

      Minä haluan olla mukana rehellisesti sanottuna aina toisten ihmisten asioista. Antakaa mun olla rauhassa.
      Se ei ole rikollista puhua soopaa ihmisistä. Suusta tulee vaahtoa.

    • Anonyymi

      eikö sulla hyvä ihminen ole muuta tekemistä kun kirjoittaa viestiä toisensa perään? tosin kuluuhan se päivä niinki. ei käy kateeksi sinun elämää

    • Anonyymi

      Apua

    • Anonyymi

      Paras

      • Anonyymi

        Ennen juopotteli ja kävi genessä. Nyt juoeuaa.


    • Anonyymi

      Kommari tai venakko. Ennen sillä oli venäläinen nainen. Osaako käyttää nettiä. Juo salaa.

    • Anonyymi

      Vallankumous voittaa lumia katolta ja Venäjän valta tulee suusta vaahtona takaisin. Kaikki lakko rintamaan ja vasemmisto voittoon. Meillä on suuri puolue Koskella. Saadaan aikaan vallankumous.

    • Anonyymi

      Gene ja kaulaliina paras paikka jos ei tiiä mitä on viimeaikoina tehny tai jättänyt tekemättä

    • Anonyymi

      Mun mielestä voi kaveri muuttaa venäjälle.jos löytää sieltä vanhan ammatin harjoittajan. On ollut ennenkin venäläisen naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Aloittaja itse

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe