Suojaosan poisto 1.4.

Anonyymi-ap

Muistakaa tämä kaikki mm. kaupan työläiset joista suurin osa on juuri näitä osapäiviä ja vajailla tunneilla töissä. Tällöin siis työt kannattaa lopettaa kokonaan koska teille tulee 300 euron alennus tuloihin. Nyt siis hyvissä ajoin ilmoittelemaan pomoille ettei 1.4 jälkeen enää työvuoroja oteta ja siirrytte hakemasn kokopäivätyötä.

26

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten jatkatte kuten ennenkin. Teette töitä sen verran kun tuntuu mukavalta ja tyydytte siihen mitä sillä saa aikaan. Miksi toisten pitää maksaa laiskojen loiriminen. Olkaa myös iloisia siitä, että saitte pitkään näin paljon tyhjästä.

    • Anonyymi

      Kela on valmis poistoihin jo. Valvokaa arvokkaat ihmiset. Se on tekemistä.

    • Anonyymi

      Ei multa ainakaan lähde 300 ekee pois vaikka olen osa-aikainen. Osaatko arvaa miksi?
      Sitten nuo asumistuet: keskustelin parin henkilön kanssa, jotka saavat pientä eläkettä. Toiselta lähtee kymppi, toiselta kaksi. Onko se sinusta paljon? No tupakka-aski tai lidlistä muutama "punanen" kaljahan se on, mutta ei niin välttämätöntä. Eihän?
      Hakekaa töitä, kyllä niitä on, jos vaan vaivautuu etsimään. Ei niitä kukaan kotia tule tarjoamaan. Niin minäkin tein ja teen osa-aikaista, huonopalkkaista työtä, enkä toisten taskuilla loisi. En ole ikinä loisinut.
      En ymmärrä, mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen teidän pullamössöjen kanssa? Onko äitinne ja isänne samanlaisia yhteiskunnan tuilla loisivia

      • Anonyymi

        Onkohan koskaan ollut palkat näin pieniä suhteessa elinkustannuksiin? Samaa kympin tuntipalkkaa vuosikymmenestä toiseen vuokratyöläiselle. Tiedän kokemuksesta että vuonna -95 eli puolipäiväisillä töillä leveämmin kuin nyt kokopäivätyöllä. Eikä silloinkaan saanut mitään 300 eurosia mistään. Mutta Juhla Mokka maksoi 0,75€ pkt. Ai niin eihän se ole tarpeellista. Eihän?


      • Anonyymi

        "Osaatko arvaa miksi?"

        Mikä on arva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Osaatko arvaa miksi?"

        Mikä on arva?

        Verbin perusmuoto on kyseessä.


    • Anonyymi

      Tämä on nyt sitä perussuomalaisten ihanneyhteiskuntaa. Kenellä on paljon, sille annetaan lisää. Vähävaraisilta otetaan pois mitä saadaan.

      • Anonyymi

        Täällä on vissiin kommunismi ollut vallalla tähän asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on vissiin kommunismi ollut vallalla tähän asti?

        Ei kommunismi, mutta oikeudenmukaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommunismi, mutta oikeudenmukaisuus.

        Valtio onkin antanut yritystukena kauppiaille puoli-ilmaiset työntekijät mutta nyt se on loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommunismi, mutta oikeudenmukaisuus.

        Olisikin kommunismi niin rahat riittäisi paremmin halpaa kaalia olisi aina tarjolla ja rahat riittäisivät jopa viinaan.


    • Anonyymi

      Työministerin mukaan osapäiväinen voi nyt siirtyä ilman esteitä kokopäiväiseksi eli ilmoittakaa vaan pomoille että olette jatkossa kokopäiväisiä 1.4 alkaen.

      • Anonyymi

        Työministeri on nero. Aikuiskoulutustuki poistuu koska jos joku aikoo vaihtaa ammattia hän on sen ajan poissa työmarkkinoilta ja se pahentaa työvoimapulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työministeri on nero. Aikuiskoulutustuki poistuu koska jos joku aikoo vaihtaa ammattia hän on sen ajan poissa työmarkkinoilta ja se pahentaa työvoimapulaa.

        Se on yksi järkevimmistä päätöksistä. Sen avulla on pelleilty vuosikaudet. Itse tässä olen minäkin joutunut koulutukseni maksamaan ja kouluttautumaan työn ohessa. Ruti ruti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi järkevimmistä päätöksistä. Sen avulla on pelleilty vuosikaudet. Itse tässä olen minäkin joutunut koulutukseni maksamaan ja kouluttautumaan työn ohessa. Ruti ruti

        Oletko amerikkalainen vai minkä koulutuksen maksoit itse? Psykoterapeutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko amerikkalainen vai minkä koulutuksen maksoit itse? Psykoterapeutti?

        Itse joudun ottamaan lainaa käydäkseni töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse joudun ottamaan lainaa käydäkseni töissä.

        Olethan jo sulkenut turhat maksukanavat ja kuntosalikortit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan jo sulkenut turhat maksukanavat ja kuntosalikortit?

        Maksaako ne kuntosalikortit ja maksukanavat satoja euroja? Kerro sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaako ne kuntosalikortit ja maksukanavat satoja euroja? Kerro sinä.

        Maksaa ne ja muukin maksaa joten metsässä 10 lenkki on ilmainen ja saa kuntoa.Kesällä samalla kerätä marjoja ja sieniä ja paljon saa tienaakin .


    • Anonyymi

      Jos suomalainen erehtyy vähänkin moittimaan työolojaan ja palkkojaan jonka päälle saa jopa toimeentulotukea niin siitä huolimatta syy on hänen oma. Aivan joka kerta hänen kimppuunsa hyökkää somessa satapäinen hyeena lauma joka valistaa että Suomi on hyvinvointivaltio jossa työasiat ja työnantajat ovat viimesen päälle reiluja ja kunnossa ja työllä pystyy elämään ja niitä saa jos vain haluaa. Mikä Jumala se yrittäjä aina on.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä, onko sillä yrittäjällä perussuomalaisten jäsenkirja. Ne ovat suurimpia huijareita.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen kirja on. Ei persuilla ole yrityksiä ainakaan menestyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen kirja on. Ei persuilla ole yrityksiä ainakaan menestyviä.

        Joiltain yrityksiltä saa palkan vaan oikeudenkäynnin avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen kirja on. Ei persuilla ole yrityksiä ainakaan menestyviä.

        …Persuilla ei ole yrityksiä….kyllä on ja vieläpä menestyviä. Miten muuten kävi demuvetoisten E-osuusliikkeiden ja heidän muiden yritystensä kanssa. Nurin menivät kaikki. Oma koira, tosin silloin vielä vihreä puri.


    • Anonyymi

      Suojaosan poisto auttaa ottamaan lisää työtunteja. Niitä voi kysyä työnantajalta varmasti hänkin kannattaa tälläistä sopimista.

      • Anonyymi

        Prisman henkilökunta ainakin käy nykyään todella kuumana siellä töissä ja niitä vituttaaaaa. Mistäköhän mahtaa johtua. Varmaan joku hyvinvointivaltion merkki kun on tottunut liian hyvään tai jotain?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe