Venäläiset ja sosiaaliturva

Anonyymi-ap

Miksi suomalainen yhteiskunta elättää työttömiä venäjänkansalaisia Suomessa? Saako Venäjällä suomenkansalainen saman ?

10

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      S I K S I - kun SDP: ja ÄäriVasemmiston Ja MyrkynVihreiden tekemä laki Velvoittaa Elättämään niitä "ilmaiseksi" - Meidän VeronMaksajien Rahoilla !
      - siis Me TYÖTÄ-TEKEVÄT maksetaa Kaikkien Ulkomaalaisten SosiaalTurva, Eikä niiden tarvi tehdä mitään Vastineeksi ! - paitsi Pyytää, niin Heti Annetaan !
      - mutta Suomalaiselle tämä Ei Onnistu - jos Pyydät, sanotaa Heti, että Ei Tule !

      Kuspäät SDP ja ViherVassarit tuon on tehneet, koska ne Vihaa Suomalaisia !

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Olet kumminkin yrittänyt tuota vihervassareiden sosiaaliturvaa, kun tunnut tietävän ettei sitä saa. Onneksi nyt on hallitus, joka tuntuu pitävän huolta kaikkien sosiaaliturvasta. On sinullakin mahdollisuus saada tätä persuturvaa, kun vihervasemmistön turva jäi saamatta.


      • Anonyymi

        Täysin eri mieltä, kannattas tarkastaa faktat.


    • Anonyymi

      No Suomenlaki estää maksamasta eri työttömyysturvaa sen perusteella minkä maan kansalainen on...

      Työttömyysturvaa pitäisi muuttaa ja tuet muuttaa, mutta mikään puolue ei uskalla sanoa sitä ääneen.

      Ikävä kyllä juuri muualta tulleiden takia, jotka eivät halua töihin joutuu hallitus sitten viemään myös oman maan kansalaisilta tuet jotta he eivät enää tulisi Suomeen.

      Suomessa pitäis olla samanlainen sääntö kuin joissakin maassa, että muutto lupaa Suomeen ei saisi, jos ei ole opiskelupaikkaa tai työpaikkaa tiedossa tai jos ei ole säästöjä millå itse voi asua Suomessa.

      Pitäisi muuttaa asiat niin että ekaks saisi vain vuodeksi muuttoluvan ja jos ei sillä aikaa ole saanu opiskelupaikkaan tai töitä ni maasta kartoitus pitäis olla mahdollista.

    • Anonyymi

      Suoli ei uskalla tässä vaiheessa viedä heiltä etuja jotta Venäjä ei hyökkäsi Suomeen

    • Anonyymi

      Saako Venäjällä edes Venäläinen osoittaa mieltään?
      Onko Venäjän presidentti vaalit pelkkää näytelmää kun ei siellä ole kuin yksi jota voi oikeasti presidentti vaaleissa äänestää

    • Anonyymi

      Kokoomus ja Perussuomalaiset ja RKP ja kristilliset demokratian puolue vihaa köyhiä.

      Ja vievät lapsiperheet ahdinkoon

    • Anonyymi

      Sai ainakin ennen venäjällä suomipummi paremmin kuin Suomessa ja vieläpä "tuliaiset" mukanaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe