Vyöruusurokote

Anonyymi-ap

Sitähän suositellaan yli 60-vuotiaille, kun vastustuskyky alkaa laskemaan. Tuli ostettua ja otettua ensimmäinen piikki. 211 e litku maksoi. Hoitsut sanoivat että ei siitä piikistä tule mitään jälkituntemuksia. Litkun speksi oli eri mieltä. Perjantaina aamupäivällä piikin sain, ja vielä nyt sunnuntai-iltana on lievä sairaudentunne. Perjantaina janotti niin että luulin diabeteksen iskeneen.
Kahden kuukauden päästä toinen piikki.

18

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmyydestä ja hyväuskoisuudesta joutuu maksamaan.
      Kun ei osaa ajatella itse koko elämä ohjaituu mitä kuulee ja lukee mediasta.
      Maailmasta tulee paljastumaan hyvin ilkeä ja ruma kuva.

    • Anonyymi

      50-v täyttäneille suositellaan myös keuhkokuume- ja RS-rokotetta. Katsoin hintaa, kalliitahan nekin. Siihen kun vielä vyöruusurokote niin melkein tonni rahaa menisi..

      • Anonyymi

        Ehkä keuhkokuumerokote olis hyvä ottaa, muista en tiedä.
        Mikä se RS-rokote on.
        Ei vyöruusu hääppönen vaiva ole, mutta jospa se ei iskisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keuhkokuumerokote olis hyvä ottaa, muista en tiedä.
        Mikä se RS-rokote on.
        Ei vyöruusu hääppönen vaiva ole, mutta jospa se ei iskisi.

        RS-virus aiheuttaa pienille lapsille ja iäkkäille herkästi vaikean, jopa sairaalahoitoa vaativan alahengitystieinfektion, joten tuotakin rokotusta suositellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keuhkokuumerokote olis hyvä ottaa, muista en tiedä.
        Mikä se RS-rokote on.
        Ei vyöruusu hääppönen vaiva ole, mutta jospa se ei iskisi.

        Vyöruusu voi olla aivan kamala.


    • Anonyymi

      Itse ottaisin heti jos olisi rahaa sijoitaa.Asun yksin ja minulla ei miestä jakamassa menoja. ei lesken eläkettä.Pärjään työ-eläkeellä ,Mutta se ei ritä vastaavin menoihin.

    • Anonyymi

      Kun jättää kaikki koisokasvit myrkkyineen ja a-vitamiinin kaikissa muodoissaan pois,
      Immuunipuolustus kasvaa huomattavasti ja suuri osa kroonisista sairauksista katoaa.

    • Anonyymi

      Käydessäni terveyskeskuksessa, hoitsu ehdotti, että ottaisitko piikin kausiflunssaa ja vyöruusua vastaan.
      Tietysti halusin, mutta kiusallisen aalloittain takareittä poltteleva vyöruusu oli jo päällä.

      Nyt toissa iltana kokeilin Kylmägeeliä. Se lievittää ja helpottaa vaivaa edes vähäksi aikaa.
      Jotkut ihmiset kertovat vyöruusun kiusanneen vain vähän aikaa.

      Toivon tätä ittellenikin.
      . pasu 86v.

    • Anonyymi

      Eikö teillä ole jo tarpeeksi sairauksia?
      Luuletteko olevanne terve kaikilla piikeillä joita oletat ottaneet?
      Päinvastoin. Tärkeimmät lapset ja aikuiset ovat mitään piikittymättömät ihmiset. Ihmisellä on puolustusjärjestelmä. Rikot sen vain omalla toiminnalla kuten syömällä roska ruokaa ja liika lääkityksellä.
      Minun piti ottaa rokotuksia opiskelun ja työn takia 1970 vaiheessa ja sen jälkeen aloin sairastella.1980 luvun sokeripala polio rokotteen eli myrkyn otin ja aloin sairastaa taas hengitystie infektioita ym ikävää.1990 luvin alussa otin hölmönä yhden flunssa piikin syksyllä. Käyttämäni lääkkeet sisältävät myrkyllisiä aineita ja on mahdonta välttää kun on verenpaine ja sydän ongelmia. Olin tietämätön 2008 ja olin verisuoni kuvauksessa jossa käytettiin varjoa ainetta joten sekin oli huono juttu. Mikään ei ole terveellistä. Senkin jälkeen tuli sairautta vaikka suonet eivät olleet tukossa.
      Mitä enemmän tietää sitä varovaisempi on.

      • Anonyymi

        Valetietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetietoa.

        Auktoriteettiuskovainen demarieläkeläinen on hyvä vaan ja autuas


    • Anonyymi

      Vituttaa tuon tuputtaminen joka paikssa

      • Anonyymi

        Ja sitten kun makaa henkihieverissä niin sanovat että miksi ei ole selitetty kunnolla miten tärkeä rokotus on.
        Joten aina valitetaan oli asiat mitenpäin tahansa
        Itse olen eläkeläinen joka on lapsena saanut kaikki rokotukset, myös sikainfluenssa rokotteen ja covid 19 vastaan . En ole pahemmasti koskaan sairastellut .elämäni aikana .joten lopettakaa jauhamista nosta rokotuksista, ei sitä tarvitse mainostaa ettei ota rokotetta kukin tekee miten tahtoo. Eräät elävät laumasuojan turvin , ilman rokotteita siksi että niin moni on rokottanut. Ja silloin kun joutuu teholle niin ei pyydettäisi sitä rokotusta, sillä silloin se on myöhäistä.
        Tuo vyöruusu on kanssa ilkeä jos sen saa, itselläni ei ole ollut, mutta ystävällä oli ja sanoi että se on kauheaa. Joten se joka haluaa itsensä suojata taudilta ottaa rokotuksen , ja se joka ei sitä ota tehkööt kuten haluaa , ei ole keltään pois .


    • Anonyymi

      Mrna-rokotteet tappaa.

      • Anonyymi

        Taas kuoli nuorena ja yllättäen


      • Anonyymi

        Salaliittoteoreetikko persu jauhaa p*skaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteoreetikko persu jauhaa p*skaa.

        Mikä salaliitto kaikki näkee mitä tapahtuu


    • Anonyymi

      Liika kupari elimistössä aiheuttaa herpes/ruusu infektioita
      Ihmiset saavat aivan liikaa kuparia esim.vesiputkista

      Sinkki auttaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe