Vyöruusurokote

Anonyymi-ap

Sitähän suositellaan yli 60-vuotiaille, kun vastustuskyky alkaa laskemaan. Tuli ostettua ja otettua ensimmäinen piikki. 211 e litku maksoi. Hoitsut sanoivat että ei siitä piikistä tule mitään jälkituntemuksia. Litkun speksi oli eri mieltä. Perjantaina aamupäivällä piikin sain, ja vielä nyt sunnuntai-iltana on lievä sairaudentunne. Perjantaina janotti niin että luulin diabeteksen iskeneen.
Kahden kuukauden päästä toinen piikki.

18

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmyydestä ja hyväuskoisuudesta joutuu maksamaan.
      Kun ei osaa ajatella itse koko elämä ohjaituu mitä kuulee ja lukee mediasta.
      Maailmasta tulee paljastumaan hyvin ilkeä ja ruma kuva.

• Anonyymi

50-v täyttäneille suositellaan myös keuhkokuume- ja RS-rokotetta. Katsoin hintaa, kalliitahan nekin. Siihen kun vielä vyöruusurokote niin melkein tonni rahaa menisi..

• Anonyymi

Ehkä keuhkokuumerokote olis hyvä ottaa, muista en tiedä.
        Mikä se RS-rokote on.
        Ei vyöruusu hääppönen vaiva ole, mutta jospa se ei iskisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se RS-rokote on.

RS-virus aiheuttaa pienille lapsille ja iäkkäille herkästi vaikean, jopa sairaalahoitoa vaativan alahengitystieinfektion, joten tuotakin rokotusta suositellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se RS-rokote on.

Vyöruusu voi olla aivan kamala.

• Anonyymi

Itse ottaisin heti jos olisi rahaa sijoitaa.Asun yksin ja minulla ei miestä jakamassa menoja. ei lesken eläkettä.Pärjään työ-eläkeellä ,Mutta se ei ritä vastaavin menoihin.

• Anonyymi

Kun jättää kaikki koisokasvit myrkkyineen ja a-vitamiinin kaikissa muodoissaan pois,
      Immuunipuolustus kasvaa huomattavasti ja suuri osa kroonisista sairauksista katoaa.

• Anonyymi

Käydessäni terveyskeskuksessa, hoitsu ehdotti, että ottaisitko piikin kausiflunssaa ja vyöruusua vastaan.
      Tietysti halusin, mutta kiusallisen aalloittain takareittä poltteleva vyöruusu oli jo päällä.

Nyt toissa iltana kokeilin Kylmägeeliä. Se lievittää ja helpottaa vaivaa edes vähäksi aikaa.
      Jotkut ihmiset kertovat vyöruusun kiusanneen vain vähän aikaa.

Toivon tätä ittellenikin.
      . pasu 86v.

• Anonyymi

Eikö teillä ole jo tarpeeksi sairauksia?
      Luuletteko olevanne terve kaikilla piikeillä joita oletat ottaneet?
      Päinvastoin. Tärkeimmät lapset ja aikuiset ovat mitään piikittymättömät ihmiset. Ihmisellä on puolustusjärjestelmä. Rikot sen vain omalla toiminnalla kuten syömällä roska ruokaa ja liika lääkityksellä.
      Minun piti ottaa rokotuksia opiskelun ja työn takia 1970 vaiheessa ja sen jälkeen aloin sairastella.1980 luvun sokeripala polio rokotteen eli myrkyn otin ja aloin sairastaa taas hengitystie infektioita ym ikävää.1990 luvin alussa otin hölmönä yhden flunssa piikin syksyllä. Käyttämäni lääkkeet sisältävät myrkyllisiä aineita ja on mahdonta välttää kun on verenpaine ja sydän ongelmia. Olin tietämätön 2008 ja olin verisuoni kuvauksessa jossa käytettiin varjoa ainetta joten sekin oli huono juttu. Mikään ei ole terveellistä. Senkin jälkeen tuli sairautta vaikka suonet eivät olleet tukossa.
      Mitä enemmän tietää sitä varovaisempi on.

• Anonyymi

Valetietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetietoa.

Auktoriteettiuskovainen demarieläkeläinen on hyvä vaan ja autuas

• Anonyymi

Vituttaa tuon tuputtaminen joka paikssa

• Anonyymi

Ja sitten kun makaa henkihieverissä niin sanovat että miksi ei ole selitetty kunnolla miten tärkeä rokotus on.
        Joten aina valitetaan oli asiat mitenpäin tahansa
        Itse olen eläkeläinen joka on lapsena saanut kaikki rokotukset, myös sikainfluenssa rokotteen ja covid 19 vastaan . En ole pahemmasti koskaan sairastellut .elämäni aikana .joten lopettakaa jauhamista nosta rokotuksista, ei sitä tarvitse mainostaa ettei ota rokotetta kukin tekee miten tahtoo. Eräät elävät laumasuojan turvin , ilman rokotteita siksi että niin moni on rokottanut. Ja silloin kun joutuu teholle niin ei pyydettäisi sitä rokotusta, sillä silloin se on myöhäistä.
        Tuo vyöruusu on kanssa ilkeä jos sen saa, itselläni ei ole ollut, mutta ystävällä oli ja sanoi että se on kauheaa. Joten se joka haluaa itsensä suojata taudilta ottaa rokotuksen , ja se joka ei sitä ota tehkööt kuten haluaa , ei ole keltään pois .

• Anonyymi

Mrna-rokotteet tappaa.

• Anonyymi

Taas kuoli nuorena ja yllättäen

• Anonyymi

Salaliittoteoreetikko persu jauhaa p*skaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteoreetikko persu jauhaa p*skaa.

Mikä salaliitto kaikki näkee mitä tapahtuu

• Anonyymi

Liika kupari elimistössä aiheuttaa herpes/ruusu infektioita
      Ihmiset saavat aivan liikaa kuparia esim.vesiputkista

Sinkki auttaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      113
      5156
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      434
      1636
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      196
      1171
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1099
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe