Ruvetkaa käyttämään tekoälyä jos osaatte. Itse olen saanut hiton hyviä vastauksia, ihan mihin hyvänsä. Tälläiset palstat alkaa olla tiensä päässä, no jos haluaa trollatta niin sitteen..
Älkää kysykö täältä enää mitään.
22
287
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ymmärrä mitä se "tekoäly" oikeastaan on ?
- Anonyymi
Mulla räjähti hp-pönttö silmille, savua tuuppas joka reijästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhosko windoosi bioksen ja hitsasiko prosessorin!
- Anonyymi
k-o-l -l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-l-l-a taas tavaraa takamuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W-Witutus kasvaa kunnes räjähtää.
Vakoilu on W11:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia.
- Anonyymi
Se olisi vielä paremmin kysytty tekoälyltä jos tai vaikka mitä jos koneessasi olisi salasanoja ja annat kaikille vapaan pääsyn ja etäkäyttöoikeudet;-) Tyhmää tuo oli vitsi.
- Anonyymi
𝑴𝑰𝑲𝑺𝑰 𝑬𝑰 𝑽𝑶𝑰
- Anonyymi
Kannattaa odottaa vielä koska tekoäly hallusinoi, antaa vääriä vastauksia.
Kysyin esim. tietoa hammastahnoista joissa EI OLE Titanium dioxidia.
Sain listan hammastahnoista joissa ON Titanium dioxidia.
Kysyin uudelleen ruotsiksi ja englanniksi ja sama väärä vastaus tuli.- Anonyymi
Anna osoite minäkin haluan kysyä hammastahnoista.
- Anonyymi
Koska päästään eroon kollivapusesta?
- Anonyymi
Kysypä sitäkin tekoälyltä, minä en voi auttaa koska sellaista kuin kollivapunen ei ole kuin likaisessa mielikuvituksessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysypä sitäkin tekoälyltä, minä en voi auttaa koska sellaista kuin kollivapunen ei ole kuin likaisessa mielikuvituksessasi.
PERSEILEVA VAAAPUNEN TAAS ASIALLA †
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERSEILEVA VAAAPUNEN TAAS ASIALLA †
Olet säälittävä, menisit jo hoitoon, jooko
- Anonyymi
Sille tekoälylle syötetään tällaisia palstoja oppimismielessä, jolloin se osaa vastata samoihin kysymyksiin kuin mihin palstoilla on vastattu..
Tekoäly on valitettavan rajallinen tiedoissaan vielä ja toistaiseksi olen yllättynyt n. 20% tapauksista käyttäessäni sitä positiivisesti - yleensä se sekoilee ja päätyy tekemään jotain odottamatonta. Vastaus pitää itse tietää, jotta sen pystyy kaivamaan ja viitoittamaan tien koneelle löytää oikea vastaus.- Anonyymi
Homma toimii paremmin muistin tukena ts. voit kaivaa asioita tekoälyn avulla joita et ihan muista mutta tiedät olevan olemassa: Tällaiset haut yleensä päätyvät oikeaan lopputulokseen vieläpä.
- Anonyymi
LINUX POIS KONEELTA 🐧💩♻️
KUNNIA UKRAINALLE 💙💛
VAPAUS VENÄJÄLLE 🤍💙🤍 - Anonyymi
En kysy
- Anonyymi
Näköjään on hiihtolomaviikko menossa, niin sekoiluviestit lisääntyivät. Menkää ulos tuulettamaan päätänne.
- Anonyymi
Vapunen sitten kuplassa!
- Anonyymi
Tekoäly kehoitti välttämään linuxia, no näin teen.
- Anonyymi
Kun osaisi kysyä, niin voisi oppiakin. Viisaus lähteekin hyvistä kysymyksistä, ei vastauksista. Niin on opetettu jo vuosisadat. Kaukoidässä, buddhalaisuudessa. Jos ei ole kysymyksiä, miksi kiusata itseä? Silloinhan kaiken pitäisi olla kunnossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156