MERJA KYLLÖNEN TÖRSÄSI KAIKKEIN ENITEN

Anonyymi-ap

Iltalehden selvityksen mukaan suomussalmelainen kansanedustaja vasemmistoliiton Merja Kyllönen on syysistuntokaudella 2023 törsännyt eniten taksimatkoihin. Kyllösen taksimatkat ovat maksaneet veromaksajille lähes 4000,- euroa.

71

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuo ole hinta eikä mitään. Hyvä Merja!

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18276346

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Verotus kovenee Kyllönen maksaa turhan tärkeä mitään tekemätön tyyppi ei asiaa jatkoon.Marjan poimijaksi kesäksi

    • Merja tuo meijjän kuntaan hyvvää maenosta. Pysys vaan esillä enemmän joka asiassa. 👍👍👍👍👍👍

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä mainosta?


      • Anonyymi

        Kuka pystyy normi palkalla kolmea omaista hoitaan? Merja Kyllönen pystyy Suomalaisten verorahoilla vaikka jolmea omaista hoitaan Eduskunta tuön ohella!
        Vielä kehuu ”että hän on hoitanu”!!!


      • Anonyymi

        Mikä on se hyvä mainos🙄🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Mitä mainosta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pystyy normi palkalla kolmea omaista hoitaan? Merja Kyllönen pystyy Suomalaisten verorahoilla vaikka jolmea omaista hoitaan Eduskunta tuön ohella!
        Vielä kehuu ”että hän on hoitanu”!!!

        Kiantamalla 100 työpaikkaa auki…Kyllönen sinne ..Siitä on enempi hyötyä ku tuola eduskunnassa meijän rahoilla kukkatunika päällä puhelinta näppäilee..
        Isännälle laittaa viestiä…”jaksakko tehä sielä kunnassa töitä ..tiijän että se on rankkaa… hyvä ku pääsit autokuskiksi se on kevyttä sinulle mussukkani”🥶


      • Anonyymi

        H. A. I. S. T. A
        S. I. N. Ä
        L. U. M. P. E. R. I.
        P. A. S. K. A. N. E. N
        K. Y. R. P. Ä!!
        H. O. M. O!!


    • Anonyymi

      Sehän on hyvä että takseja työllistää.

      • Anonyymi

        Joo tottakait on hyvä että työllistää..
        Mutta ne on vain meijän veronmaksajien rahoja joita hän käyttää hyväksi…
        Omasta pussista meki jouvutaan kulukumma maksaan.


    • Pieni on Merjan käöttämä taksiraha verrattuna Purran ottamiin velekoehin.

      • Anonyymi

        ...pienipä pieni ... vaan ne Purran ottamien velkojen syy , aihe ja tarve on EDELLISTEN hallitusten luomien menokohteiden rahoitusta , ENTISTEN velkojen uusimista ja VANHOJEN vippien takaisinmaksua , velkakirjojen joiden allekirjoituksena ja kuittauksena on Suomen tasavallan budjettiministerin nimi ja TITTELI ... nimi on , kuten tiedämme , vaihtunut mutta tittelin myötä vastuu on nykyisellä viranhaltijalla .. eikös vain olekin oppositiosta käsin hyvä tilaisuus räkyttää , rienata ja lakkoilla ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...pienipä pieni ... vaan ne Purran ottamien velkojen syy , aihe ja tarve on EDELLISTEN hallitusten luomien menokohteiden rahoitusta , ENTISTEN velkojen uusimista ja VANHOJEN vippien takaisinmaksua , velkakirjojen joiden allekirjoituksena ja kuittauksena on Suomen tasavallan budjettiministerin nimi ja TITTELI ... nimi on , kuten tiedämme , vaihtunut mutta tittelin myötä vastuu on nykyisellä viranhaltijalla .. eikös vain olekin oppositiosta käsin hyvä tilaisuus räkyttää , rienata ja lakkoilla ?

        RaukkaRiikkahan sano ettei oteta velekaa ja siinä taes sanojalle tulla liikaa sanoja kun ottiki velekaa valtavan määrän ja samalla sen hallitus musertaa Suomen kansankotin säpäleiksi. Että hohohoijakkaa!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        RaukkaRiikkahan sano ettei oteta velekaa ja siinä taes sanojalle tulla liikaa sanoja kun ottiki velekaa valtavan määrän ja samalla sen hallitus musertaa Suomen kansankotin säpäleiksi. Että hohohoijakkaa!

        Sulla jäi levy hinkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pienipä pieni ... vaan ne Purran ottamien velkojen syy , aihe ja tarve on EDELLISTEN hallitusten luomien menokohteiden rahoitusta , ENTISTEN velkojen uusimista ja VANHOJEN vippien takaisinmaksua , velkakirjojen joiden allekirjoituksena ja kuittauksena on Suomen tasavallan budjettiministerin nimi ja TITTELI ... nimi on , kuten tiedämme , vaihtunut mutta tittelin myötä vastuu on nykyisellä viranhaltijalla .. eikös vain olekin oppositiosta käsin hyvä tilaisuus räkyttää , rienata ja lakkoilla ?

        Hyvin kelpasi corona miljardit yrittäjille ja yksimielisesti hyväksyttiin,,niin Purra kuin Orpokin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kelpasi corona miljardit yrittäjille ja yksimielisesti hyväksyttiin,,niin Purra kuin Orpokin

        🤣🤣🤣👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pienipä pieni ... vaan ne Purran ottamien velkojen syy , aihe ja tarve on EDELLISTEN hallitusten luomien menokohteiden rahoitusta , ENTISTEN velkojen uusimista ja VANHOJEN vippien takaisinmaksua , velkakirjojen joiden allekirjoituksena ja kuittauksena on Suomen tasavallan budjettiministerin nimi ja TITTELI ... nimi on , kuten tiedämme , vaihtunut mutta tittelin myötä vastuu on nykyisellä viranhaltijalla .. eikös vain olekin oppositiosta käsin hyvä tilaisuus räkyttää , rienata ja lakkoilla ?

        Vertaappa Marinin ottaamiin eahoihin jota jakeli erittäin höylisti…Nythän ne sosdu luukut alkaa mennäkki kiini!
        Ditä saa mitä tilaa..
        Sossuluukkulaiset poloset ihan ihmeissään ”onko totta että jouvumma ite leipämme tienaamaan! Voi poloset..😡


    • Anonyymi

      Vaivaset 4k€. Liftilläkö pitäis Merjalla liikkua. Ehkä täällä välimatkat on vähän pidemmät ku ruuhka suomessa. On sitä ihmisillä aikaa kitistä joka asiasta. Menkää töihin ja käyttäkää siihen energia..

      • Anonyymi

        Edustajalla on näitä oikeuksia ja niitä käyttävät kaikki jotka eivät asu Helsingin keskustassa paitsi persu Ano joka ajeli Töölöstä mennen tullen joka päivä alle 700m kodin ja eduskunnan väliä taksilla.


      • Anonyymi

        niin saatana,töihin vaan kaikki lusmut verorahoja tienaamaan.


      • Anonyymi

        Omasta pussistaan kaikki muutki joutuu työmatkansa maksaan..


      • Anonyymi

        Näistä hyväksikäyttäjistä on aihetta kitistä..Sitähän se Kyllönenki on varsinainen sossuluukkulainen!


    • Anonyymi

      Pieni torsäys tulevalle kokoomuksen presidentti ehdokkaalle.

    • Anonyymi

      Läski ei jaksa kävellä

      • Merjahan oli Aleksikävelylläki. Taejjat olla katteelinen!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Merjahan oli Aleksikävelylläki. Taejjat olla katteelinen!

        ...nii oonkii ... vaan enpä työajalla pääsekään kävelylle ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...nii oonkii ... vaan enpä työajalla pääsekään kävelylle ...

        Soapi sitä kävellä vappaa ajallaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...nii oonkii ... vaan enpä työajalla pääsekään kävelylle ...

        Kun on päässy noin pitkälle niin voi valita mitä tekee, onko farmissa vai Stubbin kans kävelyllä.


      • Anonyymi

        Vois mennä ryhtiään suoristaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...nii oonkii ... vaan enpä työajalla pääsekään kävelylle ...

        Pitää pyytää esimieheltä kävelypaltsu. Kyllä Teams pyörii kännykässäkin.😉


    • Anonyymi

      Pönkkäsi pääporvaria presidentiksi ja meidän pitää vielä sen taksimatkat maksaa - hyi hävitöntä en elää ikinä äänestä Kyllöstä!

      • Anonyymi

        Onko mennyt montakin kymmentä vuotta ennen kuin tiesit , että ovat oikeutettuja taksi matkoihin?
        Vai tuliko nyt lehti peräkylälle 45 vuoden takaa?


      • Anonyymi

        Tyhymä olet ylipäänsä kun olet äänestänyt 🤣


    • Anonyymi

      Kunnon kommunisti laittaa kaikki kulunsa valtion piikkiin.

      • Anonyymi

        Ei mitään mahollisuutta oo jatkoon..
        Pysykööt Pessiellä äijän tollukkaa hoitamassa


    • Anonyymi

      Merjakin saa kansanedustajan verotonta kulukorvausta (palkkion lisäksi) joka kuukausi lähes 2000,- euroa ja siitä huolimatta pitää ajaa taksilla vielä näin suurella rahalla veronmaksajien piikkiin.

      • Anonyymi

        Et ole lukenut edustajien korvauksia ihan loppuun asti.
        heillä on oikeus niihin taksi matkoihin tietyin edellytyksin.


    • Anonyymi

      Merjan kannattaisi alkaa polkupyöräilemään..

      • Miksi pitäisi alkaa pyöräilemään?


      • Anonyymi

        Aika pitkä matka lentoasemalta kotiin pyöräillä.
        Toisaalta voisi ajella omalla autolla kodin ja Helsingin väliä ja nostaa kilometrikorvauksia saisi paljon enemmän kuin Peltokangas.
        Voisi hyvinkin saada 10000€/ istuntokausi ja vaihtaisi aina uuden auton vuosittain se välirahana.
        Saisitta sanoa, että ostaa oman autonkin veronmaksajien rahoilla.


    • Anonyymi

      Ihan varmasti..Jossaki lehessä muka sano ”hän ajelee autollaan öitä myöten Oulusta kotio”
      Hän Oululaisen Taksin kyytillä! Ei rvalle kelpaa ees oman kylän taksarit!

      • Anonyymi

        Eipä taideta montaa Oulun reissua 4 tonnilla tehdä.🤣


      • Anonyymi

        Montako niistä sadasta taksista on Suomussalmen takseja jotka ovat jonossa Oulun lentoasemalla parissa kolmessa jonossa?
        Minä sanon, että ei yhtään.
        Oulussa on päivästä ja kellonajasta riippuen n, 400-600 taksia liikenteessä ja pelkästään taksi yhtiö Otaxin takseja on 300 autoa ajossa.


    • Merja istuu takapenkillä. Niin istuin minähi Korpisen kanssa, kun taksilla köröteltiin ennenvanhaan. Katteelliset lahtarit kahto, kun työläeset körötteli taksilla.

      • Anonyymi

        Taisi ne kateellisimmat katsojat olla kuule juntusen punikkeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ne kateellisimmat katsojat olla kuule juntusen punikkeja.

        Juntusen Lassi seiso Ossuuspankin pihassa ja taes siinä urheiluliikkeen Kurkinenki olla juttelemassa.


    • Anonyymi

      Merjalla on pitkä matka kotiin. Paltaniemeltä ajelee vielä pian pari tuntia Pesiölle.
      Eipä mitään, sääntöjen mukaan pelataan ja muutama tonni sinne tänne on vian osumatarkkuutta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ainoa märkä haaveeni näin peräkammaritumputtajana olis nähdä merjan äidilliset rinnat ja puristella niitä.

    • Anonyymi

      Tämmösiä sutkija on kommunistit.
      Toiseen perseellä on helppoa rahaa käyttää meneen…
      Vielä te sitä äänestättä…
      Ottakaa jo lusikka kauniiseen käteen.

      • Anonyymi

        Syö sinä vaan sillä pienellä lusikallasi , mikä sinulle on ainoastaan annettu.


      • Anonyymi

        Olihan se Merja päässyt kiiltäväkantisen kuvalehden sivuillekin, peräti 7 värikuvaa oli edustajasta.
        Lainaan Merjan sanoja, näin kertoo: Olin töissä Berliinissä. Kuljin joka viikko Suomussalmella enoa ja äitiäni hoitamassa. Olen olut molempien omaishoitaja.
        Olin kotona perjantaiaamuna. Tiistaina lähdin ajamaan Ouluun josta lensin Helsinkiin ja sieltä Brysseliin. Jos viikolla sattui jotain lensin kotiin auttamaan.

        Järkytyin ja olin todella hämmästynyt, EU:ssa ökypalkka, viikossa vain ke ja to työpäiviä. Jos perjantai aamuna on Kainuussa aamulla niin ei todella ole työmaallaan koko päivänä. Ja tiistai aamuna kun alkaa matkaamaan Hesan kautta Berliiniin niin taas työstä vapaa päivä.
        Uhriutu vaikka ei mitään tulosvastuuta ja me veronmaksajat maksamme hänen matkat ja eestaas lentelyt. Rumalta näyttää ja jopa suututtaa. Kyllä se on noilla kansan- ja eu-edustajilla se oma etu tärkein etu.

        Merja ei tule koskaan saamaan ääntä meidän perheeltä eikä suvultakaan. Lehti kiertää ja juttu luetaan monessa kodissa täällä. Tekee itsestään sankarin, kun kehuu omaishoitajuuttaan. Missä muussa työpaikassa voi noin tehdä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se Merja päässyt kiiltäväkantisen kuvalehden sivuillekin, peräti 7 värikuvaa oli edustajasta.
        Lainaan Merjan sanoja, näin kertoo: Olin töissä Berliinissä. Kuljin joka viikko Suomussalmella enoa ja äitiäni hoitamassa. Olen olut molempien omaishoitaja.
        Olin kotona perjantaiaamuna. Tiistaina lähdin ajamaan Ouluun josta lensin Helsinkiin ja sieltä Brysseliin. Jos viikolla sattui jotain lensin kotiin auttamaan.

        Järkytyin ja olin todella hämmästynyt, EU:ssa ökypalkka, viikossa vain ke ja to työpäiviä. Jos perjantai aamuna on Kainuussa aamulla niin ei todella ole työmaallaan koko päivänä. Ja tiistai aamuna kun alkaa matkaamaan Hesan kautta Berliiniin niin taas työstä vapaa päivä.
        Uhriutu vaikka ei mitään tulosvastuuta ja me veronmaksajat maksamme hänen matkat ja eestaas lentelyt. Rumalta näyttää ja jopa suututtaa. Kyllä se on noilla kansan- ja eu-edustajilla se oma etu tärkein etu.

        Merja ei tule koskaan saamaan ääntä meidän perheeltä eikä suvultakaan. Lehti kiertää ja juttu luetaan monessa kodissa täällä. Tekee itsestään sankarin, kun kehuu omaishoitajuuttaan. Missä muussa työpaikassa voi noin tehdä????

        Hyvät näyttää edut olevan Merjalla. Ei taida olla muilla omaishoitajilla ilmaisia lentoja sekä taksimatkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se Merja päässyt kiiltäväkantisen kuvalehden sivuillekin, peräti 7 värikuvaa oli edustajasta.
        Lainaan Merjan sanoja, näin kertoo: Olin töissä Berliinissä. Kuljin joka viikko Suomussalmella enoa ja äitiäni hoitamassa. Olen olut molempien omaishoitaja.
        Olin kotona perjantaiaamuna. Tiistaina lähdin ajamaan Ouluun josta lensin Helsinkiin ja sieltä Brysseliin. Jos viikolla sattui jotain lensin kotiin auttamaan.

        Järkytyin ja olin todella hämmästynyt, EU:ssa ökypalkka, viikossa vain ke ja to työpäiviä. Jos perjantai aamuna on Kainuussa aamulla niin ei todella ole työmaallaan koko päivänä. Ja tiistai aamuna kun alkaa matkaamaan Hesan kautta Berliiniin niin taas työstä vapaa päivä.
        Uhriutu vaikka ei mitään tulosvastuuta ja me veronmaksajat maksamme hänen matkat ja eestaas lentelyt. Rumalta näyttää ja jopa suututtaa. Kyllä se on noilla kansan- ja eu-edustajilla se oma etu tärkein etu.

        Merja ei tule koskaan saamaan ääntä meidän perheeltä eikä suvultakaan. Lehti kiertää ja juttu luetaan monessa kodissa täällä. Tekee itsestään sankarin, kun kehuu omaishoitajuuttaan. Missä muussa työpaikassa voi noin tehdä????

        Ei ikinä saa minultakaan mitään kannatusta hökäle mikä hökäle…


      • Anonyymi

        Tottakai ääni annetaan, kun oikein kehotat 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se Merja päässyt kiiltäväkantisen kuvalehden sivuillekin, peräti 7 värikuvaa oli edustajasta.
        Lainaan Merjan sanoja, näin kertoo: Olin töissä Berliinissä. Kuljin joka viikko Suomussalmella enoa ja äitiäni hoitamassa. Olen olut molempien omaishoitaja.
        Olin kotona perjantaiaamuna. Tiistaina lähdin ajamaan Ouluun josta lensin Helsinkiin ja sieltä Brysseliin. Jos viikolla sattui jotain lensin kotiin auttamaan.

        Järkytyin ja olin todella hämmästynyt, EU:ssa ökypalkka, viikossa vain ke ja to työpäiviä. Jos perjantai aamuna on Kainuussa aamulla niin ei todella ole työmaallaan koko päivänä. Ja tiistai aamuna kun alkaa matkaamaan Hesan kautta Berliiniin niin taas työstä vapaa päivä.
        Uhriutu vaikka ei mitään tulosvastuuta ja me veronmaksajat maksamme hänen matkat ja eestaas lentelyt. Rumalta näyttää ja jopa suututtaa. Kyllä se on noilla kansan- ja eu-edustajilla se oma etu tärkein etu.

        Merja ei tule koskaan saamaan ääntä meidän perheeltä eikä suvultakaan. Lehti kiertää ja juttu luetaan monessa kodissa täällä. Tekee itsestään sankarin, kun kehuu omaishoitajuuttaan. Missä muussa työpaikassa voi noin tehdä????

        No missä,?


    • Anonyymi

      Kyllä se Merja osovaa kupata yhteiskuntaa oikein huolella. Jokohan me jätämmä sen kotirouvaksi, suap silti palakkoo monta tomnnia kottiin ko niin pitkään ollu päättäjänä, että soppeutumisrahhoo tulloo monta tonnia kuukauvessa. Passovaa siinä sitte olleilla.
      Emmä iänestä sitä ennee mihinkää!

      • Anonyymi

        Pittäähän se äijän vötäleelle jonku eineksiä kaupasta kantaa..Uskaltaako astua kunnan autosta ulos ko kunnantalon takana…ja äkkiä pujhtaa seinänvieriä pitikin ruostelaatikkoonsa…”en uskalla en minua ei saa kahtoa minua pelottaa”…


    • Kyllä Merja on ettuisuuvensa ansaennu.

      • LumperiA

        Privet!Muuta ite! Ite oot kommunisti!


      • Anonyymi

        On todellakin ansainnu, ja taksikyydit on normaali kulkuneuvo tuossa asemassa. Kyllä kaikki kansanedustajat ajavat taksilla, ihan normaali käytäntö. Ei tuota kannata jeesustella!


    • Anonyymi

      KOMMINISTI TULEE AINA KALLIIKSI KANSALAISILLE JA KOMMUNISMI,
      -
      KOMMUNISMI ON KUIN VIHREÄ PASKA VESIPUHVELIN PERSIÄSSÄ.

      • Hyppiikö herneesi aivoveessä? Varohan ettei hyppää yli!


      • Anonyymi

        Sitä se kasvisruoka teettää, paskakin kateudesta vihreä🤢🤮


    • Anonyymi

      Kyllönen johtaa poissaolojen tilastoa eduskunnassa. Silti törsännyt taksimatkoihin. On outo yhtälö tässä.

    • Anonyymi

      En ikinä äänestä Merjaa, mutta taksikulut nyt on isoja kauempana asuvilla. Julkiset menovälineet ei välttämättä sovi aikataulullisesti, jotta täältä pääsee Helsinkiin kohtuu ajoissa. Jos Merja käyttäisi omaa autoaan, sitten jupistaisiin, että saa eniten oman auton käytöstä...

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulloo Bryssellii taxil ajella ois paikallaan kävellä 40 kg tippua noin vaan

    • Anonyymi

      No nyt vappauna Kyllönen marssiin sen puolesta ”kun niin vähän valtio korvasi hälle taksikyytejä 4000e…vain😖🤦‍♀️”
      Ota Huttu-Juntunen völjyyn…

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1758
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      166
      1145
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1123
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe