Annoin mennä

Anonyymi-ap

Olen ollut uskollinen 30 vuotta. Sitten lähdin työmatkalle. En yleensä käy baareissa, enkä juo paljoa. Nyt menimme työkavereiden kanssa baarista toiseen ja lopulta päädyimme hienoon vip-yökerhoon. Pari miestä tarjoili meille juomia ja tanssitti meitä. Olin irti arjesta ja todellisuudesta.

Tanssin lähekkäin tämän toisen miehen kanssa ja aloin painamaan ja kierittämään lantiotani vasten häntä. Hän piti lujasti kiinni, tunsin kuinka hänen hengityksensä lämmitti poskeani ja korvaani. Hänen etumuksensa pullotuksen tunsin myös ja olin itsekin kiihottunut. Se tunne, kun häpy paisuu ja lämpenee. Tanssin loputtua hän ei saattanutkaan minua baariin muiden luo, vaan otti kädestä, veti hämärälle käytävälle. Käytävän puolivälissä oli keltatakkinen järkkäri. Mies antoi setelin järkkärille, järkkäri sanoi, että ruusu. Aavistelin, että nyt saan antautua vieraalle miehelle, en jarrutellut, enkä kysellyt mitään.

Tulimme mustalle ovelle, jossa oli iso ruusun kuva. Mies avasi oven ja veti minut sisään. Huone oli hämärä, siellä oli sohva ja divaani ainakin. Mies painoi minut seinää vasten ja suuteli kiihkeästi suoraan suulle. Minä vastasin suudelmaan, työnsin kieltäni miehen suuhun ja imin hänen kieltään. Kourin hänen seisovaa kaluaan housujen päältä ja halusin saada sen käteeni, suuhuni ja pilluuni. Polvistuin miehen eteen, hosuin vyön, napin ja vetoketjun auki. Laskin housut ja bokserit ja näin seisovan halukkaan kyrvän. Otin siitä kädellä kiinni, runkkasin ja hotkaisin terskan suuhuni. Mies huohotti ja tunsin itseni todella naiseksi, kun tuotin hänelle nautintoa suullani. Mies tarttui käsiini, veti minut ylös ja kohti divaania. Istuin divaanin reunalle, nostin hameeni ylös. Mies tuli eteeni, raotti sukkahousuja ja pikkuhousuja ja laittoi kätensä suoraan pillulleni. Kotona käytin liukuvoidetta, täällä sitä ei ollut, eikä ollut tarvettakaan, olin täysin valmis.

Mies nousi ylös, potki housunsa pois, napitti kauluspaidan auki ja heitti senkin lattialle. Siinä hän seisoi, hieman vatsakumpua, mutta hyvän näköisenä. Ennen kaikkea jämäkästi seisova kyrpä, ihanan näköinen. Hän etsi vielä pikkutakkinsa, kaivoi sen taskusta kondomin, tuli eteeni ja antoi sen minulle. Sitten hän tarttui sukkahousuihini ja veti ne pikkuhousuineen alas. Olin ajellut ja siistinyt pilluni karvat kotoa lähtiessä. Mies katseli pilluani, sitten kyrpäänsä ja sanoi, että anna kumi. Minulla oli ehkäisy kunnossa ja halusin paljasta. Heitin kumin pois ja sanoin, että pane! Hän teki työtä käskettyä, kyrpä oli isompi, kuin mihin olin kotona tottunut. Mies survoi, minä annoin. Olin haarat levällään pantavana. Päässäni pyöri, mutta tunne oli ihana. Nojasin selkänojaan, puristin toista rintaani ja hieroin toisella kädellä klitorista. Mies kehui kauneuttani ja seksikkyttäni ja minä nautin sanoista ja panosta. Sain ihanan orgasmin, mies hidasti hieman, mutta tunsin kuinka kalu oli vaativana sisälläni. Mies pyöräytti minut kontilleni ja meni taakseni. Hän otti lanteista kiinni, ohjasi kalun arkaan pilluuni ja pani kovaa. Hän huohotti ja kysyi pannessaan, että saako tulla sisään? Sanoin, että tule, anna tulla. Silloin hän painoi viimeisen kerran pohjaan ja sain vieraat spermat sisälleni.

En tuntenut mitään katumusta, enkä morkkista. Olin tyytyväinen, että sain miehen tuohon kiimaan. Pukeuduimme miehen kanssa, lähdimme huoneesta takaisin kohti baaria. Poskeni kyllä punottivat ja kaulani leiskui. Kysyin mieheltä vielä ennen baariin menoa, että onko tukkani takussa. Hän siisti hiukseni kädellään ja hymyili. Menimme takaisin baariin, josta olimme olleet pois n. puoli tuntia. Työkaverini katselivat meitä hymyillen ja merkitsevin katsein. Ajattelin, että minä olen saanut ja he eivät.

Menin hotellihuoneeseeni yöksi ja nukahdin tyytyväisenä. Seuraavana päivänä juna vei kotiin ja mies oli asemalla vastassa.

2

4586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Ku­­tsum­­me sinut kä­ym­­­ään u­ude­ssa cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://armtown.com/H/E8j1B1

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18276387

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe