Liian vähän pakastelihaa laittakaa nyt enemmän, 13 euron kebab ranut kun syö niin varmaan 100g lihaa.
Keeebab fantasia.
19
1568
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tais olla sun lihas,ei ollut jäässä.
- Anonyymi
mulla myös, koska kebappirullasta saa kolme annosta, todella reilun kokoinen, ja aina lämmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla myös, koska kebappirullasta saa kolme annosta, todella reilun kokoinen, ja aina lämmin
Kova meriitti, saa lämmintä ruokaa.Wau.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla sitten pieni vatsa, kateeksi käy.Aika paljon kebuloita kiertänyt ympäri suomea, 13 eurolla pitäisi saada jo yli kilon painoinen rullakebu varralihalla.
Jos pakastelihaa käytetään niin hinta max 10euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla sitten pieni vatsa, kateeksi käy.Aika paljon kebuloita kiertänyt ympäri suomea, 13 eurolla pitäisi saada jo yli kilon painoinen rullakebu varralihalla.
Jos pakastelihaa käytetään niin hinta max 10euroa.Juu hyvin oot syöneen näköinen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18276476
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Juu sikaa enemmän.
- Anonyymi
Hyvää kebua ollu ja tarpeeks. Miks pitää aina vinkua jostain, en ymmärrä.
- Anonyymi
Niimpä, pitää tottua siihen että syrjäkylillä on jälkeenjääneitä ihmisiä ja liian vähän pakastekebabia annoksissa, jos nämä ei kelpaa niin muuta kaupunkiin.Sieltä saat kunnon varraskebabbia samalla hinnalla.Pakastekebu annokset stadis lähtien 5e per keburanut.
- Anonyymi
taitaa olla sama AB jonka muroihin on joskus fantsussa lorautettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, pitää tottua siihen että syrjäkylillä on jälkeenjääneitä ihmisiä ja liian vähän pakastekebabia annoksissa, jos nämä ei kelpaa niin muuta kaupunkiin.Sieltä saat kunnon varraskebabbia samalla hinnalla.Pakastekebu annokset stadis lähtien 5e per keburanut.
Samaa mieltä.Mutta käyppä hartolassa kebulla niin toi tuntuu taivaalta.Joutsassa on törkeen hyvä pizza paikka kirppiksen vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.Mutta käyppä hartolassa kebulla niin toi tuntuu taivaalta.Joutsassa on törkeen hyvä pizza paikka kirppiksen vieressä
Joo joutsassa osataan kebut tehdä
- Anonyymi
Kebab on makkaraan verrattava lihajaloste. Se on saanut kulttimaineen syystä jota en ymmärrä. Toisaalta en ymmärrä myöskään koronarokotettuja.
- Anonyymi
On kyllä luokatonta "kebabbia". Nää starttirahakebulat pitäs ajaa pois täältä ja laittaa kunnon suomalainen grilli tilalle.
- Anonyymi
Täällä on.
- Anonyymi
Tää valittaja valittaa,laita ravintolat,grillit ja katsastukset.Oot aika huippu ilmeisesti joka hommassa,ainakin valittamisessa.
- Anonyymi
Ei ihan saanut selvää tekstistäsi.Jätä ne koronaboosterit ottamatta seuraavalla kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan saanut selvää tekstistäsi.Jätä ne koronaboosterit ottamatta seuraavalla kerralla.
Vetele vaan lammasta bootsit jalassa.
- Anonyymi
Seuraavaksi varmaan koiran jätökset,kyllä ne muuten voi siivota ja omansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746