Jos runkkaa kotona ennen kouluun lähtöä, niin estääkö se noloja stondiksia koulupäivän aikana?
Eroon noloista stondiksista
10
562
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ei jos siellä on hyvännäköisiä ja vartaloisia muijia
- Anonyymi
En tiedä. Itselläni on sellainen ongelma, että kun näen naisten polkupyörän, mieleni tekisi panna kaikkia naisia.
- Anonyymi
Ennen kouluun lähtöä kannattaa runkata ennen kouluun lähtöä sillä ainakin mulla oli tosi kova stondis kun olin biologian ja hissan maikkojen tunnilla ja katselin heidän lantioidensa hekumallista liikehdintää.
Toivoin silloin jääväni jälki-istuntoon jossa nämä keski-ikäiset seksipommit olisivat nöyryyttäneet 16v-kesäisen miehenalun oikein tosissaan ja istuneet naamalleni ja pieraisseet oikein märän pierun. - Anonyymi
Joo mut silleen et tulee mällii muuten himot kasvaa entisestään
- Anonyymi
Ei se estä, mutta saattaa vähentää ainakin aamupäivän ajan. Sillä hepillä kun on murrosiässä ja myöhemminkin ihan oma tahto ja se seisoo silloin kun sitä huvittaa. Ja tietysti myös usein silloin kun sen haluaa seisovan.
- Anonyymi
Kyl se ainakin itellä on toiminut. Ja joskus käyn viel ruokiksella vetelee vessassa jos käytän verkkareita tai on iltapäivästä liikkaa
- Anonyymi
Onko ketään käynyt kesken liikunta tuntia käynyt vetämässä itse kävin wc vetämässä, kun meillä oli tyttöjen kanssa yhteinen liikunta tunti. Ja tikuni alkoi nousemaan oli pakko mennä äkkiä wc.
- Anonyymi
Kyllä auttaa.joskus on tarvinnut liikunta tunnilla myös vetää
- Anonyymi
Ei, lisää vaan zun huijausstondareit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt363326Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441646Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59963
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729