Eroon noloista stondiksista

Anonyymi-ap

Jos runkkaa kotona ennen kouluun lähtöä, niin estääkö se noloja stondiksia koulupäivän aikana?

10

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Ei jos siellä on hyvännäköisiä ja vartaloisia muijia

• Anonyymi

En tiedä. Itselläni on sellainen ongelma, että kun näen naisten polkupyörän, mieleni tekisi panna kaikkia naisia.

• Anonyymi

Ennen kouluun lähtöä kannattaa runkata ennen kouluun lähtöä sillä ainakin mulla oli tosi kova stondis kun olin biologian ja hissan maikkojen tunnilla ja katselin heidän lantioidensa hekumallista liikehdintää.
      Toivoin silloin jääväni jälki-istuntoon jossa nämä keski-ikäiset seksipommit olisivat nöyryyttäneet 16v-kesäisen miehenalun oikein tosissaan ja istuneet naamalleni ja pieraisseet oikein märän pierun.

• Anonyymi

Joo mut silleen et tulee mällii muuten himot kasvaa entisestään

• Anonyymi

Ei se estä, mutta saattaa vähentää ainakin aamupäivän ajan. Sillä hepillä kun on murrosiässä ja myöhemminkin ihan oma tahto ja se seisoo silloin kun sitä huvittaa. Ja tietysti myös usein silloin kun sen haluaa seisovan.

• Anonyymi

Kyl se ainakin itellä on toiminut. Ja joskus käyn viel ruokiksella vetelee vessassa jos käytän verkkareita tai on iltapäivästä liikkaa

• Anonyymi

Onko ketään käynyt kesken liikunta tuntia käynyt vetämässä itse kävin wc vetämässä, kun meillä oli tyttöjen kanssa yhteinen liikunta tunti. Ja tikuni alkoi nousemaan oli pakko mennä äkkiä wc.

• Anonyymi

Kyllä auttaa.joskus on tarvinnut liikunta tunnilla myös vetää

• Anonyymi

Ei, lisää vaan zun huijausstondareit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      36
      3326
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1646
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      1001
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      989
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      963
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      948
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      860
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      729
    Aihe