Jos runkkaa kotona ennen kouluun lähtöä, niin estääkö se noloja stondiksia koulupäivän aikana?
Eroon noloista stondiksista
10
449
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ei jos siellä on hyvännäköisiä ja vartaloisia muijia
- Anonyymi
En tiedä. Itselläni on sellainen ongelma, että kun näen naisten polkupyörän, mieleni tekisi panna kaikkia naisia.
- Anonyymi
Ennen kouluun lähtöä kannattaa runkata ennen kouluun lähtöä sillä ainakin mulla oli tosi kova stondis kun olin biologian ja hissan maikkojen tunnilla ja katselin heidän lantioidensa hekumallista liikehdintää.
Toivoin silloin jääväni jälki-istuntoon jossa nämä keski-ikäiset seksipommit olisivat nöyryyttäneet 16v-kesäisen miehenalun oikein tosissaan ja istuneet naamalleni ja pieraisseet oikein märän pierun. - Anonyymi
Joo mut silleen et tulee mällii muuten himot kasvaa entisestään
- Anonyymi
Ei se estä, mutta saattaa vähentää ainakin aamupäivän ajan. Sillä hepillä kun on murrosiässä ja myöhemminkin ihan oma tahto ja se seisoo silloin kun sitä huvittaa. Ja tietysti myös usein silloin kun sen haluaa seisovan.
- Anonyymi
Kyl se ainakin itellä on toiminut. Ja joskus käyn viel ruokiksella vetelee vessassa jos käytän verkkareita tai on iltapäivästä liikkaa
- Anonyymi
Onko ketään käynyt kesken liikunta tuntia käynyt vetämässä itse kävin wc vetämässä, kun meillä oli tyttöjen kanssa yhteinen liikunta tunti. Ja tikuni alkoi nousemaan oli pakko mennä äkkiä wc.
- Anonyymi
Kyllä auttaa.joskus on tarvinnut liikunta tunnilla myös vetää
- Anonyymi
Ei, lisää vaan zun huijausstondareit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990