Eroon noloista stondiksista

Anonyymi-ap

Jos runkkaa kotona ennen kouluun lähtöä, niin estääkö se noloja stondiksia koulupäivän aikana?

10

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Ei jos siellä on hyvännäköisiä ja vartaloisia muijia

• Anonyymi

En tiedä. Itselläni on sellainen ongelma, että kun näen naisten polkupyörän, mieleni tekisi panna kaikkia naisia.

• Anonyymi

Ennen kouluun lähtöä kannattaa runkata ennen kouluun lähtöä sillä ainakin mulla oli tosi kova stondis kun olin biologian ja hissan maikkojen tunnilla ja katselin heidän lantioidensa hekumallista liikehdintää.
      Toivoin silloin jääväni jälki-istuntoon jossa nämä keski-ikäiset seksipommit olisivat nöyryyttäneet 16v-kesäisen miehenalun oikein tosissaan ja istuneet naamalleni ja pieraisseet oikein märän pierun.

• Anonyymi

Joo mut silleen et tulee mällii muuten himot kasvaa entisestään

• Anonyymi

Ei se estä, mutta saattaa vähentää ainakin aamupäivän ajan. Sillä hepillä kun on murrosiässä ja myöhemminkin ihan oma tahto ja se seisoo silloin kun sitä huvittaa. Ja tietysti myös usein silloin kun sen haluaa seisovan.

• Anonyymi

Kyl se ainakin itellä on toiminut. Ja joskus käyn viel ruokiksella vetelee vessassa jos käytän verkkareita tai on iltapäivästä liikkaa

• Anonyymi

Onko ketään käynyt kesken liikunta tuntia käynyt vetämässä itse kävin wc vetämässä, kun meillä oli tyttöjen kanssa yhteinen liikunta tunti. Ja tikuni alkoi nousemaan oli pakko mennä äkkiä wc.

• Anonyymi

Kyllä auttaa.joskus on tarvinnut liikunta tunnilla myös vetää

• Anonyymi

Ei, lisää vaan zun huijausstondareit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe