Jos runkkaa kotona ennen kouluun lähtöä, niin estääkö se noloja stondiksia koulupäivän aikana?
Eroon noloista stondiksista
10
464
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ei jos siellä on hyvännäköisiä ja vartaloisia muijia
- Anonyymi
En tiedä. Itselläni on sellainen ongelma, että kun näen naisten polkupyörän, mieleni tekisi panna kaikkia naisia.
- Anonyymi
Ennen kouluun lähtöä kannattaa runkata ennen kouluun lähtöä sillä ainakin mulla oli tosi kova stondis kun olin biologian ja hissan maikkojen tunnilla ja katselin heidän lantioidensa hekumallista liikehdintää.
Toivoin silloin jääväni jälki-istuntoon jossa nämä keski-ikäiset seksipommit olisivat nöyryyttäneet 16v-kesäisen miehenalun oikein tosissaan ja istuneet naamalleni ja pieraisseet oikein märän pierun. - Anonyymi
Joo mut silleen et tulee mällii muuten himot kasvaa entisestään
- Anonyymi
Ei se estä, mutta saattaa vähentää ainakin aamupäivän ajan. Sillä hepillä kun on murrosiässä ja myöhemminkin ihan oma tahto ja se seisoo silloin kun sitä huvittaa. Ja tietysti myös usein silloin kun sen haluaa seisovan.
- Anonyymi
Kyl se ainakin itellä on toiminut. Ja joskus käyn viel ruokiksella vetelee vessassa jos käytän verkkareita tai on iltapäivästä liikkaa
- Anonyymi
Onko ketään käynyt kesken liikunta tuntia käynyt vetämässä itse kävin wc vetämässä, kun meillä oli tyttöjen kanssa yhteinen liikunta tunti. Ja tikuni alkoi nousemaan oli pakko mennä äkkiä wc.
- Anonyymi
Kyllä auttaa.joskus on tarvinnut liikunta tunnilla myös vetää
- Anonyymi
Ei, lisää vaan zun huijausstondareit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268