Kuuntelen aina YLE radio Suomen Helsingin lähetystä kun omalla alueella ei tapahdu mitään mielenkiintoista jos ei huomioon oteta Heikkisen Pertin kissalle syntyneitä pentuja.
Radio Suomi on mieluisin kanava jota kuuntelen. Tosin ke ja to iltaisin en sitä kuuntele enkä muulloinkaan kun siltä tuutataan täysin turhaa urheilu ohjelmaa.
Radio Suomi on rakkauteni
8
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla enää reportteria joka kiertää haastattelemassa kuten aiemmin Ylen aikaisen aikoina.
- Anonyymi
Onko Ylen Aikainen Yle Helsingin aiempi nimi?
- Anonyymi
Oliko Jommi Öynap Ylen aikaisessa kiertävä reportteri?
- Anonyymi
Kivaa. Minä taas tykkääs istua kylpyhuoneessa jakkaralla ja katsella, kun pyykit pyörii pesukoneessa. Laitoin aamulla 95 asteisen pesuohjelman esipesuineen. Loppuvaiheen linkoussessiot on se loppuhuipennus joka kruunaa päivän ja antaa voimia koko illaksi. Ennen minäkin kuuntelin radio Suomea. Sitten paranin.
- Anonyymi
Samoin. Jussi on aivan ihana juontaja <3 Harmi vaan, ettei sitä tunnuta arvostavan siellä työpaikalla vaan tämä meidän Turun KammoCarolus laitettiin viime kesänä töksäyttelemään koko valtakuntaan.
- Anonyymi
Olin pitkäaikainen Radio Novan kuuntelija. Minna Kuukka ja aamuohjelma oli suosikkini. Klo 10 alkaa Nina Backmanin osuus päiväohjelma. Kyseisen ihmisen olemus MINÄ MINÄ tein, minä menen saunaan heti ohjelman jälkeen , aivan ihanaa.
Kuuntelijat ehdottavat aihetta,mutta MINÄ päätän mistä keskustellaan. Esko Eerikäinen ja Suvi Hartlin Voi mikä yhdistelmä varsinkin Suvi. Mitta tuli täyteen ja nyt olen kuunnellut Radio Suomea klo 5-16 joka päivä . Todella hyvää toimitettua ohjelmaa ilman hörönauruja ja kikatusta. Viimeiset 4 viikkoa ovat olleet tosi laadukkaita kun ohjelma on näin laadukasta.- Anonyymi
Kuunteletko siis YLE Radio Suomi.
Vähästäpä tiedät mitään, jos pikajuonnot ja miljoonaan osaan päykityt lyhyet haastattelut ja enimmäkseen lähetysajat HITTIBIISEJÄ täynnä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973