GoHome on järjestänyt kilpailun jossa suosittelija saa palkintoja.
http://www.gohome.fi/tigra/osallistu.html
Pääpalkintona on Opel Tigra, joka lienee mahdoton tavoittaa? (500 suosituspistettä)
Jos olet hommaamassa GoHome laajakaistaa (nopeampi kuin 256K) tai aiot nostaa nopeutta laajakaistassasi 256/512 -> 2M/8M ilmoita minulle ([email protected]), niin tehdään suositukset minun nimissä.
Jos saamme kasaan 500 pistettä, niin arvon Tigran viikoksi käyttöön seuraavan 2 vuoden ajan (=104 vkoa) kaikkien osallistuneiden kanssa.
Eli noin joka viides osallistunut voi päästä viikoksi avo-opelin rattiin
Ja 2M-8M liittymän hankkinella on tuplasti paremmat mahdollisuudet. Tällaiset lasken kahdeksi (koska saan kaksi suosituspistettä).
En lupaa mitään varmaa:
-Opel ei ehkä koskaan tule edes arvontaan, jos en saa kokoon 500 suosituspistettä.
-Et hyödy suosituksesta mitään muuta kuin tuon mahdollisen Opel Tigra arvonnan. (Muut palkinnot pidän itse jos saan kokoon osan suosituspisteistä.)
-Jos suosituspisteet menee yli 500:n niin vain 500 ensimmäistä pääsee mukaan.
Mutta et toisaalta menetä mitään jos olet hommaamassa liittymän ja otat yhteyttä ennen liittymän tekoa. Pääset mukaan mahdolliseen arvontaan ilmaiseksi :)
Ilmoitan aina jokaiselle osallistuneelle kuinka moni on jo tehnyt kanssani suositussopimuksen.
Kesäterveisin
Rami
Hommaa liittymä -> Opel Tigra viikoksi
GoHome Suositus
1
597
Vastaukset
- farmaseutti
Pyydä uusimaan lääkityksesi. Se ei ole ihan kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821579- 401239
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja194880- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37748
- 33739
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53735