https://www.orimattilanasunnot.fi/tiedotteet/orimattilan-asunnot-oy-myi-kiinteistojaan-orimattilassa
Vuokratalot myi ns. Markkinatornit ja koulutie 18 talon.
Tämä tarkoittaa että kohta on tulossa vuokriin kovat korotukset.
Kohta nousee vuokrat ja paljon?
22
836
Vastaukset 22
- Anonyymi
Huh huh! Pitää alkaa kattelenaan uutta asuntoa heti, kohta kaikki muutkin nostaa vuokria. Mitä siellä firmassa oikein ajatellaan? Ja kaupungilla? Ei tuo palvele ketään. Katsoin hallituksen henkilöt ja eipä siellä kyllä ketään ole joka asioista jotain ymmärtäisi, menee mattilan pillin mukaan. Mallusjoen takinkääntäjä, pennalan meuhkaaja ja hallituksen puheenjohtajan entinen heila, siinä ne meriitit
- Anonyymi
Orimattilan asunnoilla on kaikki kämpät kalliita. Onneksi muutin niiltä pois. Nykyään yksityisen vuokra-asunnossa ja on todella mukavat vuokranantajat.
- Anonyymi
Tarkoituksena on myydä asunnot halvalla pois hyväveli verkostoille. Ihan on tarkoituksellisesti seitsemän vuotta ihmetelty remonttien tekemistä taloihin. Myös asiakaspalvelu ja asunnon vuokraaminen on tehty niin vaikeaksi, ettei varmasti asunnon valinta osu vuokrataloyhtioön. Julkisen puolen omaisuuden uusjako on menossa, vähän niinkuin Neuvostoliiton romahduksen jälkeen.
- Anonyymi
Vaikea kuvitella mitään systemaattista toimintaa. Kaaoottiselta se homma minusta vaikuttaa. Siellä on vain epätoivoisia ihmisiä tekemässä epätoivoisia tekoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kuvitella mitään systemaattista toimintaa. Kaaoottiselta se homma minusta vaikuttaa. Siellä on vain epätoivoisia ihmisiä tekemässä epätoivoisia tekoja.
...Se että minulle nalkutettiin heti jo 2016 muutettuani sinne on aika kuvaavaa. Ihmettelin miksi minua kohdeltiin niin huonosti, mutta olen käsittänyt että samanlaista ovat saaneet muutkin. Siellä ei ole ollut paletti kasassa ja ovat tiuskineet siellä asiakkaille pahaa oloaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
...Aarniostakin hoetaan että se mitä siinä tutkittiin oli vain vuoden ajalta. Muut oli jo vanhentuneet ja ilmiselvästi paljon on jäänyt pimentoon, koska vaikea sitä nyt on kaikkea löytää perusrikoksissakaan.
Epätoivo... on sana, joka mulla tulee mieleen nykyään tästä kaikesta. Mä just pohdin ennen jotain ÄLYKÄSTÄ, mutta olen jo kauan sitten luovuttanut ajatuksen siitä. Vaikka siellä naruista yrittäisikin vetää joku älykäs, niin jossain on raja miten pitkälle pystyy asioihin vaikuttaa.
Ehkä joku fiksumpi jotain yritti sielä vuonna 2016, mutta ilmiselvästi asiat meni mönkään. Vuokrataloilla on pomo vaihtunut pari kertaa ja mä vähän veikkaan että niiden juttujen juoni ei ole pysynyt ihan kasassa näissä muutoksissa ;)
Ja kun MINUA on vainottu yli 20 vuotta, ja aiemminkin on mainittavaa, niin onhan se nyt vain käytännön MAHDOTONTA että tässä kaikessa olisi aina ollut joku järkevä punainen lanka. Siellä on vain epätoivoisia ihmisiä tekemässä epätoivoisia tekoja. Siellä on ILMISELVÄSTI rikoksia, joita nämä erilliset tekijät yrittävät piilotella. Joku random ei-niin-paha-rikollinenkin tietää tehneensä kirjanpitoa huonosti ja kun tulee vaikka joku tarkastus, niin se hätääntyy ja yrittää saada asiat näyttämään hyvältä. Hän ei ehkä sitä ajettele, mutta siinä samalla piilottelee muidenkin rikoksia.
Ja uskoin juuri, just tuollaista, tuolla olleen kaikki nämä vuosikymmenet. Kun on noita rikosjuttuja nyt oikein tarkasti selvitellyt, niin aina siellä on jo se joku joka vähän mokaa, vähän jostain luistaa tai vähän ottaa jonkun lainan, ja sitten se vain alkaa kasvaa isommaksi, kunnes on jo myöhäistä. Mä todellakin mietin paljon juuri tuollaisia lumipallotyyppejä, jotka ovat pilanneet oman elämänsä eivätkä pääse siitä enää pois.
Mä huomaan kyllä epätoivon. Mun luo tulee ihmisiä, joilla ilmiselvästi ei ole asiat hyvin ja niiden on vain PAKKO se oma osuutensa suorittaa. Mä säälin niitä :(
Ja mä vain sanon että missään ole sama pomo monen vuosikymmenen ajan eli siellä ei ole olemassa jotain yhtä, joka olisi nämä kaikki käänteen aina tajunnut ja pitänyt ne hallinnassaan. Mä tiedän! Mä ymmärrän. Siellä pomo vaihtuu ja se "perii" tilanteen, jossa ne on jo möhlineet kaiken minun kanssani. Tää uusi varmaan jotain yrittää, mutta tulee myös ikuisesti epäonnistumaan. Voihan olla että se edellinen "firman omistaja" tiesikin sen ja vain ilolla antoikin firmansa pois, leikkien vain että muka harmittaisi ;P
Rotat jättää laivan.
Todellakin... kukaan ei yli 20 vuotta ylläpidä jotain farssia sen itsensä takia. Se uuvuttaa eikä se edes onnistu. Se on siis vain oire. Tarkoitan tässä sitä että kaikki aina levittää ihän järjettömiä valheita minusta, mutta uskoakseni he vain yrittävät aina piilotella niitä OMIA RIKOKSIAAN. Se heidän oma lähtökohtansa on ainoa, joka voi pysyä vakiona yli 20 vuotta. Ja joku sitten on keksinut alibin ja muun loistavan tekisyyn tai minut väittänyt tekijäksi luullen että pääse sillä pälkähästä. Ja kaikesta tästä farssista päätellen siellä hyvin monikin kuvitellut pääsevänsä eroon rikoksistaan vain sillä että heittää kaiken minun päälleni.
Olen tästä jo sanonut monesti että te ette edes tajua miten k*sessa te olette, kun te ette tajua ettei siitä mikään ollut koskaan totta. Te olette sitoneet omat valheenne jo-olleeseen valheeseen. Ja siihen kun liitetään muita, joista osa on ollut tosi hyviäkin valheentekijöitä, niin siellä on kaikki sitten jumissa toinen toisissaan...
sen ongelman kanssa ettei MIKÄÄN siitä ole totta. Ei se alkuperäinenkään. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
...Aarniostakin hoetaan että se mitä siinä tutkittiin oli vain vuoden ajalta. Muut oli jo vanhentuneet ja ilmiselvästi paljon on jäänyt pimentoon, koska vaikea sitä nyt on kaikkea löytää perusrikoksissakaan.
Epätoivo... on sana, joka mulla tulee mieleen nykyään tästä kaikesta. Mä just pohdin ennen jotain ÄLYKÄSTÄ, mutta olen jo kauan sitten luovuttanut ajatuksen siitä. Vaikka siellä naruista yrittäisikin vetää joku älykäs, niin jossain on raja miten pitkälle pystyy asioihin vaikuttaa.
Ehkä joku fiksumpi jotain yritti sielä vuonna 2016, mutta ilmiselvästi asiat meni mönkään. Vuokrataloilla on pomo vaihtunut pari kertaa ja mä vähän veikkaan että niiden juttujen juoni ei ole pysynyt ihan kasassa näissä muutoksissa ;)
Ja kun MINUA on vainottu yli 20 vuotta, ja aiemminkin on mainittavaa, niin onhan se nyt vain käytännön MAHDOTONTA että tässä kaikessa olisi aina ollut joku järkevä punainen lanka. Siellä on vain epätoivoisia ihmisiä tekemässä epätoivoisia tekoja. Siellä on ILMISELVÄSTI rikoksia, joita nämä erilliset tekijät yrittävät piilotella. Joku random ei-niin-paha-rikollinenkin tietää tehneensä kirjanpitoa huonosti ja kun tulee vaikka joku tarkastus, niin se hätääntyy ja yrittää saada asiat näyttämään hyvältä. Hän ei ehkä sitä ajettele, mutta siinä samalla piilottelee muidenkin rikoksia.
Ja uskoin juuri, just tuollaista, tuolla olleen kaikki nämä vuosikymmenet. Kun on noita rikosjuttuja nyt oikein tarkasti selvitellyt, niin aina siellä on jo se joku joka vähän mokaa, vähän jostain luistaa tai vähän ottaa jonkun lainan, ja sitten se vain alkaa kasvaa isommaksi, kunnes on jo myöhäistä. Mä todellakin mietin paljon juuri tuollaisia lumipallotyyppejä, jotka ovat pilanneet oman elämänsä eivätkä pääse siitä enää pois.
Mä huomaan kyllä epätoivon. Mun luo tulee ihmisiä, joilla ilmiselvästi ei ole asiat hyvin ja niiden on vain PAKKO se oma osuutensa suorittaa. Mä säälin niitä :(
Ja mä vain sanon että missään ole sama pomo monen vuosikymmenen ajan eli siellä ei ole olemassa jotain yhtä, joka olisi nämä kaikki käänteen aina tajunnut ja pitänyt ne hallinnassaan. Mä tiedän! Mä ymmärrän. Siellä pomo vaihtuu ja se "perii" tilanteen, jossa ne on jo möhlineet kaiken minun kanssani. Tää uusi varmaan jotain yrittää, mutta tulee myös ikuisesti epäonnistumaan. Voihan olla että se edellinen "firman omistaja" tiesikin sen ja vain ilolla antoikin firmansa pois, leikkien vain että muka harmittaisi ;P
Rotat jättää laivan.
Todellakin... kukaan ei yli 20 vuotta ylläpidä jotain farssia sen itsensä takia. Se uuvuttaa eikä se edes onnistu. Se on siis vain oire. Tarkoitan tässä sitä että kaikki aina levittää ihän järjettömiä valheita minusta, mutta uskoakseni he vain yrittävät aina piilotella niitä OMIA RIKOKSIAAN. Se heidän oma lähtökohtansa on ainoa, joka voi pysyä vakiona yli 20 vuotta. Ja joku sitten on keksinut alibin ja muun loistavan tekisyyn tai minut väittänyt tekijäksi luullen että pääse sillä pälkähästä. Ja kaikesta tästä farssista päätellen siellä hyvin monikin kuvitellut pääsevänsä eroon rikoksistaan vain sillä että heittää kaiken minun päälleni.
Olen tästä jo sanonut monesti että te ette edes tajua miten k*sessa te olette, kun te ette tajua ettei siitä mikään ollut koskaan totta. Te olette sitoneet omat valheenne jo-olleeseen valheeseen. Ja siihen kun liitetään muita, joista osa on ollut tosi hyviäkin valheentekijöitä, niin siellä on kaikki sitten jumissa toinen toisissaan...
sen ongelman kanssa ettei MIKÄÄN siitä ole totta. Ei se alkuperäinenkään....Tiedättekö kuule, kun te NOLAATTE itsenne jatkuvasti ja loputtomasti yrittäessänne kiristää minua. Minua ei voi kiristää millään.
Tytöt tulee sieltä "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä", mutta kun ei se ole mulle ongelma muutoin kuin että on häiriintynyttä että siellä salakuvataan ihmisiä.
Ne yrittää murtautua mun tietoihin ja aina yrittää NOLOSTI väittää tietävänsä musta asioita, mutta just kun pääasiassa että jos siellä nyt jotain on (ööö?), niin se on että olen pedofilian uhri ja minua on todentotta simputettu kaikista mun siihen liittyvistä oireista, joka on vähintäänkin häiriintynyttä heiltä. Miksi sä kiusaat pedofilian uhria hänen traumoistaan? Saatko sä nyt muka oikeasti jotkut kiksit ahdistellessasi hyväksikäytön uhria? Oikeasti?
Ja munko pitäisi salata? Siis todellako te nyt olette tän jotenkin NIIN PÄIN hahmottaneet että minä olisin rikollinen ja siksi salaisin sitä että olen pedofilian uhri?
Että kuule siitä vaan JULKAISKAA kaikki. Tosi hienoa jos olettekin löytäneet jotain todistusaineistoa niistä hyväksikäyttötilanteista, koska minulla itselläni ei harmillisesti sellaista ole. Olisin todella kiitollinen, jos niitä sitten jostain kaivatte esiin ja veisitte ystävällisesti poliisille, mutta sitä en ymmärrä että miksi te luulette voivanne kiristää minua niillä. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
...Tiedättekö kuule, kun te NOLAATTE itsenne jatkuvasti ja loputtomasti yrittäessänne kiristää minua. Minua ei voi kiristää millään.
Tytöt tulee sieltä "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä", mutta kun ei se ole mulle ongelma muutoin kuin että on häiriintynyttä että siellä salakuvataan ihmisiä.
Ne yrittää murtautua mun tietoihin ja aina yrittää NOLOSTI väittää tietävänsä musta asioita, mutta just kun pääasiassa että jos siellä nyt jotain on (ööö?), niin se on että olen pedofilian uhri ja minua on todentotta simputettu kaikista mun siihen liittyvistä oireista, joka on vähintäänkin häiriintynyttä heiltä. Miksi sä kiusaat pedofilian uhria hänen traumoistaan? Saatko sä nyt muka oikeasti jotkut kiksit ahdistellessasi hyväksikäytön uhria? Oikeasti?
Ja munko pitäisi salata? Siis todellako te nyt olette tän jotenkin NIIN PÄIN hahmottaneet että minä olisin rikollinen ja siksi salaisin sitä että olen pedofilian uhri?
Että kuule siitä vaan JULKAISKAA kaikki. Tosi hienoa jos olettekin löytäneet jotain todistusaineistoa niistä hyväksikäyttötilanteista, koska minulla itselläni ei harmillisesti sellaista ole. Olisin todella kiitollinen, jos niitä sitten jostain kaivatte esiin ja veisitte ystävällisesti poliisille, mutta sitä en ymmärrä että miksi te luulette voivanne kiristää minua niillä....Ja noista mittasuhteista siis vielä. Eli mulle vihjaillaan että mulla "viiraa päässä", kun olen vuodesta 2007 asti ollut virallisestikin mielisairas... ja siis ollut koko elämäni sairaseläkkeellä, todettuna työkyvyttömäksi. Että ei se nyt ole niin yllätys etten ole ihan ok eikä sen pitäisi olla kenellekään salaisuus tai ole mitään millä minua voisi kiristää.
No, mutta toinen mittasuhde on siinä, kun nää yrittää jotenkin väkivallalla ja uhkailulla... no jotain? En edes oikein tiedä mitä, kun meikä on vammautunut jo varmaan jossain 90-luvulla ja kaikesta päätelleen peruuttamattomasti etten mä nyt oikein tiedä että mitä te luulette saavanne tuolla aikaan. Että kun joku on (ilmeisestikin peruuttamattosti) traumatisoitunut, niin te uhkailette minua sillä että mä...? saattaisi jotenkin kokea jotain kamalaa? No, voi ei!!! Hurjaa! Mitähän mulle sitten tapahtuu, jos näin pahasti pääsisi käymään. voi voi.
- Anonyymi
Kyllä oli Kivisen Erkki Mies paikallaan. Hänen jälkeen pelkkää alamäkeä on vuokratalot menneet.
- Anonyymi
Kivisen jälkeen jäi toimiva yritys ja monta miljoonaa rahaa Vuokrataloille. Hänen jälkeensä tulleet "johtajat" ovat sotkeneet Vuokratalojen toiminnan ja saaneet yrityksen vararikon partaalle.
Nykyinen johtaja yrittää paikata tilannetta ja pyysi omistajaohjausta kaupungilta. Sieltä tuli määräys myydä omaisuutta. Ei hyvä.
- Anonyymi
Erkki jätti peräänsä lopussa olevat talot, eläke pelasti!
- Anonyymi
Erkki oli isännöitsijä jonka aikana kaikkiin taloihin tehtiin mittavat remontit. Esim. Markkinatornit peruskorjattiin 1998 - 1999. Tehtiin käyttövesiputket ja sähköt uusiksi ym.
- Anonyymi
Erkki haukkui asiakkaita ja juoppojen perään hyysäsi. Jos some olisi ollut keksitty silloin, niin sieltä saisi lukea kaikenlaisia laittomuuksia joita teki.
- Anonyymi
Kerroppa mitä laittomuuksia teki. Tiedän ja tunnen Erkin yli 30 vuoden ajalta ja hän on todella selkärankainen mies. Laittoi kyllä monenlaiset lusmurit ojennukseen, mutta se oli hyvä se. Erkki on yksi parhaista Orimattilan pojista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mitä laittomuuksia teki. Tiedän ja tunnen Erkin yli 30 vuoden ajalta ja hän on todella selkärankainen mies. Laittoi kyllä monenlaiset lusmurit ojennukseen, mutta se oli hyvä se. Erkki on yksi parhaista Orimattilan pojista.
Erkki Kivinen, Aulis Aaltonen, ja nimismies Andersson oli parhaista parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki oli mies paikallaan. Naisia nauratti, viina maistui ja kaiken lisäksi oli kirkon miehiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki oli mies paikallaan. Naisia nauratti, viina maistui ja kaiken lisäksi oli kirkon miehiä!
Hävytöntä kommentointia! Täällä s24 saa laukoa näköjään mitä vaan! Noi muutkin ketjut aivan hirveää luettavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävytöntä kommentointia! Täällä s24 saa laukoa näköjään mitä vaan! Noi muutkin ketjut aivan hirveää luettavaa!
Hävytöntä! Miltäs tuntuisi jos itse joutiisit uhriksi?
- Anonyymi
Piturin mukaan markkinatornit myytiin 334000 eurolla ja koulutie 18 hintaan 54000 euroa. Kyllä menivät edullisesti ja vaikka omistajat pitäisi noita vain vuokralla niin sijoitus tulee takaisin parissa vuodessa.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Mikä ei pidä paikkaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ei pidä paikkaansa?
Varmaankin se, ettei myyntihintaa kuitata parin vuoden vuokratuloilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472