Mä pelaan pelii nimeltä desperados. Oon kuullu et se on K11. Mä oon ite jo 14 mut veli on 9v ja pelaa sitä aina. Koko peli on niin helppo ja naurettava et onks toi ikäraja vähän liioiteltu?
Desperados K11?
8
860
Vastaukset
- Kossuvissy-vertti
Tuo ON liioiteltu minusta myös. Olen 11 ja olen kokeillut sitä. Se on vain herkkää puuhaa, sillä vähänkin väkivaltaa, niin se on nopeasti K11. Samoin myös GTA:t niissäkin on liian iso ikäraja, kun 16 (www.pegi.info) riittäisi. Jokatapauksessa, ei sinun kannata huolehtia moisesta :P Väkivalta on vain väkivalta, ei sen ihmeellisempi kuin känni joka on ajannut pensaikkoon, yhtä raakaa, kuollettavaa, kuin väkivaltakin.
- oo ees paha
kyllä munkin pikkuveli on 7v ja se pelaa GTA san andreasii on se vähän liioteltu
- Kossuvissy-vertti
Niinpä. SWAT 4 ikäraja on myös turhan isollaan...ihmeellisintä on tämä ikärajoilla leikkiminen, eli SWAT 4 sivuilla (ja muissa amerikkalaisissa e-shopeissa,) on 16 , mutta miksi se on täällä suomessa 18 ? Se minua hieman ihmetyttää. Tai ehkä vähän liikaakin =(
- Edward T. Head
GTA ykkösenkin ikäraja on 18K! Vähä naurettavaa ku ei sellasesta pikselimössöstä saa ees selvää mikä on verta ja mikä asvalttia :D
- tape
mun pikkuveli on 3v ja pelaa soldier of fortunee ja gta vice cityä ne ikärajat on ihan turhan liioteltu.niissäkää ei ku räiskitää vaa. eikä siin voi pelästyä paljon eikä painajaisia se nää. ja hän on vasta 3v ne ikä rajat prkl liioteltu liikaa.stna mikskähä ne pistää sellasii peleihi ku niissä ei ees säikähä jos nurkan takaa ilmestyy mies.hirviö ja tsompi pelit on eriksee nii ssä sais olla se k10-k13
- H8e5n14kka
Ikä-raja ei kerro miten helppo tai vaikea peli on, vaan se kertoo, minkä ikäiselle peli soveltuu. Jos peli sisältää väkivaltaa, kauhua yms, sen ikä-raja ei yleensä ole 3.
- Jonsku99
Mä tiedän yhden 5 tai 6v,joka pelaa GTA IV:tä,niin miksi en saisi pelata k-18 peliä,jota samanikäinen kaverinikin pelaa,ja jonka tavallinen peli tila olisi mielestäni k-11?
- Jonsku99
Mutta mm. jännittävät zombie-selviytymispelit ovathyvin luokitellut,mm. Left 4 dead 1,2,k-18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086