Desperados K11?

snowAngel91

Mä pelaan pelii nimeltä desperados. Oon kuullu et se on K11. Mä oon ite jo 14 mut veli on 9v ja pelaa sitä aina. Koko peli on niin helppo ja naurettava et onks toi ikäraja vähän liioiteltu?

8

874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kossuvissy-vertti

Tuo ON liioiteltu minusta myös. Olen 11 ja olen kokeillut sitä. Se on vain herkkää puuhaa, sillä vähänkin väkivaltaa, niin se on nopeasti K11. Samoin myös GTA:t niissäkin on liian iso ikäraja, kun 16 (www.pegi.info) riittäisi. Jokatapauksessa, ei sinun kannata huolehtia moisesta :P Väkivalta on vain väkivalta, ei sen ihmeellisempi kuin känni joka on ajannut pensaikkoon, yhtä raakaa, kuollettavaa, kuin väkivaltakin.

• oo ees paha

kyllä munkin pikkuveli on 7v ja se pelaa GTA san andreasii on se vähän liioteltu

• Kossuvissy-vertti

Niinpä. SWAT 4 ikäraja on myös turhan isollaan...ihmeellisintä on tämä ikärajoilla leikkiminen, eli SWAT 4 sivuilla (ja muissa amerikkalaisissa e-shopeissa,) on 16 , mutta miksi se on täällä suomessa 18 ? Se minua hieman ihmetyttää. Tai ehkä vähän liikaakin =(

• Edward T. Head

GTA ykkösenkin ikäraja on 18K! Vähä naurettavaa ku ei sellasesta pikselimössöstä saa ees selvää mikä on verta ja mikä asvalttia :D

• tape

mun pikkuveli on 3v ja pelaa soldier of fortunee ja gta vice cityä ne ikärajat on ihan turhan liioteltu.niissäkää ei ku räiskitää vaa. eikä siin voi pelästyä paljon eikä painajaisia se nää. ja hän on vasta 3v ne ikä rajat prkl liioteltu liikaa.stna mikskähä ne pistää sellasii peleihi ku niissä ei ees säikähä jos nurkan takaa ilmestyy mies.hirviö ja tsompi pelit on eriksee nii ssä sais olla se k10-k13

• H8e5n14kka

Ikä-raja ei kerro miten helppo tai vaikea peli on, vaan se kertoo, minkä ikäiselle peli soveltuu. Jos peli sisältää väkivaltaa, kauhua yms, sen ikä-raja ei yleensä ole 3.

• Jonsku99

Mä tiedän yhden 5 tai 6v,joka pelaa GTA IV:tä,niin miksi en saisi pelata k-18 peliä,jota samanikäinen kaverinikin pelaa,ja jonka tavallinen peli tila olisi mielestäni k-11?

• Jonsku99

Mutta mm. jännittävät zombie-selviytymispelit ovathyvin luokitellut,mm. Left 4 dead 1,2,k-18.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1558
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe