Minkälainen firma?
Aika ihmeellistä, että sekä ostaja, että myyjä joutuvat maksamaan tavaroista huutokauppapalkkiot ja Alvin!
Onko kokemuksia sekä tavaroiden myyjänä, että tavaroiden ostajana?
Kannattaako viedä sinne tavaraa myytäväksi?
Huutokauppakeskus Turenki
12
1681
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan yleinen tapa kaikissa arvohuutokaupoissa, että vasarahinnasta vähennetään myyntiprovisio myyjältä ja ostajalle lisätään ostoprovisio maksettavaan hintaan. Aivan yleinen tapa myös Suomen rajojen ulkopuolella ja muualla provikat saattavat olla myös luokkaa korkeampia.
Jossain seurojentalon humpuukihuutokaupoissa, siis sellaisissa ns. kuolinpesähuutokaupoissa, joissa "vainaja" istuu eturivissä ja huutaa kilpaa muiden kanssa, ei ostoprovisiota tietysti tarvitse periä.
Minulla on kokemusta tuosta Petrin ja Jonin huutokauppatalosta vain myyjänä ja se mitä olen viime vuosina myynyt, on mennyt ihan tyydyttävään hintaan. Todellista arvotavaraa kyllä edelleen kannattaa viedä isompiin huutokauppoihin myyntikn.
Koska tuolla ei saa pohja-/suojahintaa esineille, niin ei siellä kyllä ihan kaikenlaista tavaras kannata myydä. Käytetty tavara, joka maksaa alan liikkeessä 300-600€, siitä saa yleensä huutokaupassa 150-300€, eli se pitää huomioida, kun myymistä suunnittelee.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18278453
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Todella mukavaa henkilökuntaa siellä. Suosittelen yritystä, jos sinulla on hyvää keräilytavaraa myytävänä!
Tuo nettihuutokauppa on hyvä asia, säästää aikaa ja vaivaaa, kotitietokoneelta voit selailla myytäviä kohteita ja huutaa mieleisesi tavaran. Näppärää ja lähettävät kotimaahan ja ulkomaille tavarat hyvin pakattuina :) - Anonyymi
Olet ilmeisen yksinkertainen!äijät tekee bisnestä.
- Anonyymi
Olen kuullut että siellä huutokaupassa on henkilöitä ns, valehuutajia jotka nostattavat hintoja.
- Anonyymi
Nyt sinulla on vähän vanhentunutta tietoa. Siellä huutokaupassa ei nykyään ole huutajia eikä muutakaan yleisöä paikalla. Siellä on paikalla vain huutokaupan aikana vain huutokauppafirman henkilökuntaa ja koko huutokauppa toimitetaan netissä. Eli ostajat huutavat tekemällä tarjouksia netissä joko ennen huutokauppaa tai huutokaupan aikana.
- Anonyymi
Ainahan huutokaupoissa on valehuutajia, jotka nostavat huudoillaan hintoja, helppo netissä vaikka tavaramyyjien sukulaiset nostavat hintoja, jos liian halvalla menisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan huutokaupoissa on valehuutajia, jotka nostavat huudoillaan hintoja, helppo netissä vaikka tavaramyyjien sukulaiset nostavat hintoja, jos liian halvalla menisi.
Siinä on vaan sellainen riski, että jos vedätys ei onnistu, niin sukulainen joutuu lunastamaan huudon ja maksamaan vasarahinnan päälle vielä huutomaksun alveineen.
Esimerkiksi 1000 ecun vasarahinnasta sukulainen maksaa 1200 ja myyjälle tilitetään 800. Tavara palautuu sukulaisen kautta myyjälle, mutta epäonnistunut vedätys on tullut maksamaan 400. - Anonyymi
Minulla on kokemusta tuosta Petrin ja Jonin huutokauppatalosta vain myyjän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä kommentteja
- Anonyymi
Käy Turenki huutokauppa sivuilla! Huutokauppa ensi kuussa. Ei kuvia vaan ainoastaan huutonumero! Huutohinnat kohoa vaikka itse tuotteesta Ei vielä ole muuta kuin tuote esim. Sormus timantlla! Myyjät itse nostaa hintoja ja huuta niitä aluksi!
- Anonyymi
Kannattaa jättää väliin tämä paikka.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227