Hei, minulle tuli opinto-oikeuden menestys, nyt minulla ei ole opiskelupaikkaa. Minulta jäi muutaman noin 4 kurssia jäljellä suorittamatta, jotta saan lukiotodistus. Ajon jatkaa ja suorittaa kurssi Pietarsaaressa tai jossain siitä lähellä. Haluan jatkaa lukiota jotta saan todistusta ja sen jälkeen käydä ammattikorkeakouluun.
Pliis voisitteko ehdottaa mitä teen jotta saan kaikki kurssit suorittamaan?
Itse en halu käydä ammattiin, koska haluan opiskella.
Toivon, että antaisitte monta mahdollisuutta, kiitos
Tarviten opiskelu paikkaa, koska tuli erotus lukiosta.
10
821
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko joku vastaa ?
- Anonyymi
Voisiko joku vastaa?
- Anonyymi
"Voisiko joku vastaa?"
Suomeksi: Voisiko joku vastata? - Suosittelen suomen kielen opintoja missä tahansa paikassa. Ilman hyvää suomen kielen hallintaa elämässä tulee vuosien mittaan monenlaisia hankaluuksia. Esimerkiksi lukiosta ei voi selvitä osaamatta suomea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voisiko joku vastaa?"
Suomeksi: Voisiko joku vastata? - Suosittelen suomen kielen opintoja missä tahansa paikassa. Ilman hyvää suomen kielen hallintaa elämässä tulee vuosien mittaan monenlaisia hankaluuksia. Esimerkiksi lukiosta ei voi selvitä osaamatta suomea.Tosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voisiko joku vastaa?"
Suomeksi: Voisiko joku vastata? - Suosittelen suomen kielen opintoja missä tahansa paikassa. Ilman hyvää suomen kielen hallintaa elämässä tulee vuosien mittaan monenlaisia hankaluuksia. Esimerkiksi lukiosta ei voi selvitä osaamatta suomea.Kyl mä tiiän mutta en huomannut väärä kirjoitus, vaikka luen sitä kuten sanotkin. Osaan suomea erinomaisesti, kiitos kommentista :).
Tiedoksi olen lukiolainen 4 vuosi jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä tiiän mutta en huomannut väärä kirjoitus, vaikka luen sitä kuten sanotkin. Osaan suomea erinomaisesti, kiitos kommentista :).
Tiedoksi olen lukiolainen 4 vuosi jo.Lisäksi mul on 9 arvosanaa äidinkielessä eli suomenkielen aineessa ja oon tosi ylpeä siitä.
- Anonyymi
jokin isompi syyhän siihen opiskeluoikeuden menetykseesi on ollut. Eikö niin.
- Anonyymi
Syy on ihan yleinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on ihan yleinen.
Mikä syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on ihan yleinen.
muutosta varten
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593521Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482683Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572351Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601810
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241234