Kyselen lähinnä mitkä asiat ovat vaikuttaneet vartija kortin saantiin esim aiemmat rikokset tai esitutkinnat tai mahdolliset tuomiot? Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia ja mikäli vartija/väliaikainen vartija kortti hylättiin ja valititko päätöksestä menikö valitus läpi ja miten prosessi eteni?
Miksi sinun vartija kortti hyväksyttiin tai hylättiin?
5
517
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä persujen kuuluu saada vartiakortti . Eikö ministeri Rantanen tee mitään .
- Anonyymi
Sain aikoinaan vartijakortin, vaikka olin loppujen lopuksi sopimaton siihen työhön. Vasta myöhemmin kun tajusin vilkaista luonnettani, aloin ymmärtää.
Nyt lähemmäs 50 vuotiaana haluaisin kehoittaa, että ihmiset tekisivät itselleen luonneanalyysin...
https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/
...ja sitten tietävät paremmin mihin soveltuvat, ettei käy niin, että ratsastajasta tuleekin matkustaja (luonteen oikut vievät).
Nykyään olen muutama vuosi sitten oivaltanut tuolle sanan: luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarja. Jos olisin tiennyt tästä jo alkuaan, olisin luultavasti nyt palkkatyössä.
Hallitus ei aio tehdä asian eteen mitään, ja ihmiset, jotka eivät tiedä elävänsä kivikautta, eivät osaa nousta pois siitä rautakaudelle. Osaatko tehdä rautaisen veitsen metsässä? Et?
https://www.youtube.com/results?search_query=primitive+technology+iron
Tervetuloa rautakaudelle. Sitten opiskelet vielä astrologian perusteet, ja huomaat pian olevasi karjan paimen.- Anonyymi
Juttujesi perusteella on todella parempi ettet ole missään ammatissa, missä työskennellään ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Älä nyt sentään asiakksita pervoiksi hauku..joku voi siitä jollekin sanoakin. Mä en nyt tän kerran sano. Olkoon..pitää olla
Se löytyi armoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859