Miksi sinun vartija kortti hyväksyttiin tai hylättiin?

Anonyymi-ap

Kyselen lähinnä mitkä asiat ovat vaikuttaneet vartija kortin saantiin esim aiemmat rikokset tai esitutkinnat tai mahdolliset tuomiot? Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia ja mikäli vartija/väliaikainen vartija kortti hylättiin ja valititko päätöksestä menikö valitus läpi ja miten prosessi eteni?

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä persujen kuuluu saada vartiakortti . Eikö ministeri Rantanen tee mitään .

• Anonyymi

Sain aikoinaan vartijakortin, vaikka olin loppujen lopuksi sopimaton siihen työhön. Vasta myöhemmin kun tajusin vilkaista luonnettani, aloin ymmärtää.
      Nyt lähemmäs 50 vuotiaana haluaisin kehoittaa, että ihmiset tekisivät itselleen luonneanalyysin...
      https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/
      ...ja sitten tietävät paremmin mihin soveltuvat, ettei käy niin, että ratsastajasta tuleekin matkustaja (luonteen oikut vievät).

Nykyään olen muutama vuosi sitten oivaltanut tuolle sanan: luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarja. Jos olisin tiennyt tästä jo alkuaan, olisin luultavasti nyt palkkatyössä.
      Hallitus ei aio tehdä asian eteen mitään, ja ihmiset, jotka eivät tiedä elävänsä kivikautta, eivät osaa nousta pois siitä rautakaudelle. Osaatko tehdä rautaisen veitsen metsässä? Et?
      https://www.youtube.com/results?search_query=primitive+technology+iron
      Tervetuloa rautakaudelle. Sitten opiskelet vielä astrologian perusteet, ja huomaat pian olevasi karjan paimen.

• Anonyymi

Juttujesi perusteella on todella parempi ettet ole missään ammatissa, missä työskennellään ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Älä nyt sentään asiakksita pervoiksi hauku..joku voi siitä jollekin sanoakin. Mä en nyt tän kerran sano. Olkoon..pitää olla

Se löytyi armoa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe