Saatiin uusi kauppias...onko parempi ,kuin entinen?
K-RAUTA KEURUU
12
1487
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti et ole tyytyväinen uuteenkaan kauppiaaseen, niin kuin et ole tyytyväinen mihinkään missään. Sinä et yhden tähden asiakkaana saa viiden tähden palvelua.
- Anonyymi
Ehdottomasti parempi.
- Anonyymi
Missä suhteessa tuntuu paremmalta ?
- Anonyymi
Se on rautakauppa ja se on hyvä jos tavaraa on hyllyssä tai sitä tilataan.
- Anonyymi
Naspurikunnassa vaihtui kauppias,hinnat nous ja rakentaminen hiipui,hiljaista on
- Anonyymi
Tietääkseni kukaan ei nyt ihan sitä kysynyt. Mene naapurikunnan palstalle päivittelemään.
- Anonyymi
Hinnat vaihtelevat lähikuntien rautakaupoissa kannattaa vähän kysellä jos haluaa säästää
- Anonyymi
Tällä polttoaineen hinnalla tuskin suurta säästöä syntyy.
- Anonyymi
Ei ole kovin viihtyisä rautakauppa
- Anonyymi
Eihän se olohuone olekkaan..
- Anonyymi
Sieltä myymälästä löytyy Keuruun "hauskimmat " myyjät .
- Anonyymi
En ole tuossa kaupassa käynyt kauppiaan vaihtumisen jälkeen mutta olen ihan varma, että tämä uusi kauppias on ainakin samanveroinen kuin edeltäjänsä tai jopa parempi mutta voi olla huonompikin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839