ihmiset älkää äänestäkö äärioikeistoa (en tarkoota nyt kokoomusta)

Anonyymi-ap

Koska äärioikeisto suhtautuu nuivasti sosiaalitukirahoihin. Ei ainoastaan niije hampaissa ole työttömät vaan muutkin jotka saa valtiota avustusrahaa koska äärioikeisto tunnetusti haluaa pithää kustannukset minimitasolla. Äärioikeiston toimet johtaisi ennen pitkää suurempaan köyhyyteen ja kurjuuteen ja jakaisi kansan kahtia ja rikkaitten ja köyhien kuilu kasvaisi tosi paljon eli Yhdysvallat ja Venäjä on valtioita joissa on rikkaitten ja köyhien kuilu valtavan iso ja tätä suomessakin äärioikeisto himoitsee(silimät kiiluen petollisine hymyineen ja nauruineen). Yhdysvallat ja venäjä ei tietenkään harjoota samaa talouspolitiikkaa mut molempien talouspolitiikka on johtanu siihe, että kuilu rikkaitten ja köyhien välillä on valtavan suuri. Eri systeemi mut sama lopputulos eli periaatteessa sama systeemi. Suomessakin on poliitikkoja ja puolueita jotka haluaa oikeasti pahaa ihmisille. Varokaa! Ja kääntäkää kurssi viälä ennenkuin ehditte. Älkää olko sokeita ja älkää olko pahoja ja pankaa omalle kohdallenne ja miettikää kaikkia suomen kehitysvammaisia esim ja henkisesti sairaita. En väitä että SDP olisi vaihtoehto huonossa taloustilanteessa vaan lähinnä keskusta on paras vaihtoehto tai kokoomus. Jos valtiolla on enemmän rahaa taskussa, niin SDP on silloin parempi vaihtoehto, mut tässä taloustilanteessa keskusta olis paras. Toiseksi paras kokoomus.Kannattaa varoa myös semmosta ilmiötä jossa tietyt tahot eliitissä huutelee lihasta ja maidosta että niije mielest liha ja maito on mörkö niin heitä kannattaa todellakin varoa, koska tuollaisten takia voi pian ruokaturva vaarantua ja silloin hekin tietää sen että maanviljelijöitä tarvitaan todellaki! Emmekö me ihmiset koskaan opi historiasta?? Vähä joskus siltä vaikuttaa.

44

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eijaksalukeapulinaasi....

      pötköuuno,perähikiä.

      • Anonyymi

        no empatiakyvyttömyytes ja tyhmyytesi on ne jotka kai on sinussa eniten esillä. Joo mut toki suomi on vappaa maa eli tiällä saa äänestää iha vappaasti.


    • Anonyymi

      Äänestäkää äärivasemmistoa 😂

      • Anonyymi

        en ikinä äänestäisi mitään äärijuttuja, en äärioikeistoo enkä äärivasemmistoo . Olen avauspostaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ikinä äänestäisi mitään äärijuttuja, en äärioikeistoo enkä äärivasemmistoo . Olen avauspostaaja.

        Kepu pettää aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu pettää aina

        Väsynyt jargoni koska kyllä muutkin puolueet joutuu pettämään lupauksiansa ettei se liity todellakaan ainoastaan kepuun joten pystyn näin kumoamaan sun kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt jargoni koska kyllä muutkin puolueet joutuu pettämään lupauksiansa ettei se liity todellakaan ainoastaan kepuun joten pystyn näin kumoamaan sun kommenttisi.

        Mutta silti äänestät kepua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti äänestät kepua

        en äänestä ketään koska pelkään mokaavani äänestyspaikalla. Jos siis rehellisä ollaan. Kun kerran mokasin äänestyspaikalla (vuonna 2008) jonka jälkeen en oo menny kun iski pelko &traumat siitä ja toinen syy on vain yksinkertaisesti ehkä myös saamattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti äänestät kepua

        syyt mokaan äänestyspaikalla varmaan johttuu siitä kun synnynnäisesti oon viallinen eli syntymässä meni vähän sillai ettei kaikki osuneet kohdilleen, mutta oon saanut kehuja rehellisyydestä ja siitä että ymmärrän hyvin matematiikan X-laskuja, matematiikan ongelmanratkaisulaskuja sekä musiikkia ja laajojen kokonaisuuksien hahmottamista, mut ongelmia tuottaa helpot asiat, jotkut solmut, tekniset laitteet, etenki semmoset, jois on paljon eri toimintavaiheita, autot mut tietokonetta osaan käyttää sen sijaan ihan perushyvin eli maksan esim omat laskut tietsikani kautta. Omistan myös auton.


    • Anonyymi

      Kyse taitaa enemmänkin olla pyrkimyksestä saada tukien väärinkäyttäjät ja fuskaajat kiinni.

      • Anonyymi

        joita on mahdoton kait löytää koska se ei ole helppoa tietää kuka on laiska ja kuka ei ....... periaatteessa arpapeliä. On hyvä tietenki jos fuskaajat jää kiinni. Minäpä vähän luulen että suurin osa esim työttömänä olevista ei ole fuskaajia vaan ihan heillä saattaa olla joitain henkisen puolen ongelmia joijen takia työkykyä ei oikein ole.


      • Anonyymi

        Oikeasti hädänalaisten kustannuksella. Ne, jotka oikeasti tarvitsevat apua, ne kärsivät eniten hallituksen toimista. Mistä heikossa asemassa oleva voi saada turvaa ja apua jatkossa?


    • Anonyymi

      Persujen tekemää poliittista kuperkeikkaa saa kyllä etsiä historiasta: Mennään eduskuntavaaleihin pienituloisten ja duunarien puolustajana ja hallitukseen päästessä käännytään niitä vastaan.

    • Anonyymi

      Loiseläjät tapettava nälkää.
      Annika Saarikko paljastaa puistattavien vihakirjeiden sisällön: ”Miksi tämä on tämmöistä?”
      Siksi että tämä on pääasiassa täyttä asiaa.
      En tosin ole kortin lähettäjä mutta tämä on karu kansalaisen viesti elitistiselle pinnalliselle päättäjälle, joka lihoo isolla palkallaan lihapatojen ääressä kuin toiset yrittävät tulla toimeen muutamalla satasella kuussa.
      Toinen porsas Krista.
      Annika Saarikko lähti rankaisemaan kansaa jättäytymällä ulos hallituksesta joka yrittää korjata hänen suuria munauksiaan edelliseltä vaalikaudella. Keskusta pettää aina.
      Eikä tämä tolikka tajua kansan olevan ylimmäinen päättäjä tässä maassa.

      • Anonyymi

        Kepu on kyllä pahin työttömien kyykyttäjä kokkareiden ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu on kyllä pahin työttömien kyykyttäjä kokkareiden ohella.

        ei todellakaan kepu on auttanu mua aina kuten kokoomus on myös auttanu mua aina = oon takuueläkeläinen 41 vuotias, terveiset täältä. Suomessa on ainaki vielä ollut hyvä sosiaaliapujärjestelmä mut voi se persujen myötä ehkä mennä huonommaksi. Aika näyttää ja aika näyttää kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu on kyllä pahin työttömien kyykyttäjä kokkareiden ohella.

        mua ei ainakaan pelota äänestää kepua eikä kokkareita kun aina auttaneet mua =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei todellakaan kepu on auttanu mua aina kuten kokoomus on myös auttanu mua aina = oon takuueläkeläinen 41 vuotias, terveiset täältä. Suomessa on ainaki vielä ollut hyvä sosiaaliapujärjestelmä mut voi se persujen myötä ehkä mennä huonommaksi. Aika näyttää ja aika näyttää kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. =)

        Helppo hymyillä eläkekorotusten jälkeen kun ei omastaan joudu luopumaan "säästötalkoiden vuoksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo hymyillä eläkekorotusten jälkeen kun ei omastaan joudu luopumaan "säästötalkoiden vuoksi".

        Hallitusten kautta linjain jatkunut pelkuruus eläkeläisten etuihin puuttumisesta on älytöntä. Laittaisivat edes indeksikorotukset jäihin jos eivät leikata uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo hymyillä eläkekorotusten jälkeen kun ei omastaan joudu luopumaan "säästötalkoiden vuoksi".

        eikä mun talous kaatuisi varmaankaan jos osuisin leikkuriin. En usko sillä pitäs kai olla erittäin iso leikkaus mun toimeentuloon jos alkaisin isommin köyhtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä mun talous kaatuisi varmaankaan jos osuisin leikkuriin. En usko sillä pitäs kai olla erittäin iso leikkaus mun toimeentuloon jos alkaisin isommin köyhtyä.

        aina voi myös yksilö &kuluttaja käyttää aivoja fiksusti ettei tuhlaa kaikkia rahojansa. Ei se ole kovin monimutkaista osata ymmärtää rahan käyttöä. Jotkut ei osaa käyttää rahaa ollenkaan. Oon pannut merkille sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo hymyillä eläkekorotusten jälkeen kun ei omastaan joudu luopumaan "säästötalkoiden vuoksi".

        kai tajuat että monet poliitikot ei mielellään halua heikentää kaikkein vaikeimmassa asemassa olevien elämää kuten esim takuueläkeläiset ja vammaiset???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusten kautta linjain jatkunut pelkuruus eläkeläisten etuihin puuttumisesta on älytöntä. Laittaisivat edes indeksikorotukset jäihin jos eivät leikata uskalla.

        sulle sitä samaa viestiä viestitän nyt, että moni poliitikko ei halua mielellään leikata kaikkein vaikeimmassa asemassa olevilta kuten takuueläkeläiset tai esim vammaiset. Miten vaikia se on nyt ymmärtää? Olen itse takuueläkeläinen. ;Mulla on todettu vaikka mitä kun tutkittu mun pääkoppaa eli ekan kerran huomattihin 5-vuotiaana aivoissani häiriöitiloja kuten motoriikka ja hahmotusongelmat sekä kömpelyys. Kouluissa moni alko kiusata kun olin poikkeava. Oon esim höpöttänyt paljon erikoisia juttuja joihin lapset on tarttuneet aina. En nyt ihan hullu ole, mutta omanlaisensa omituinen hyypiö ja oon huomannut, että itseironiahuumori jossa kohdistan pilkkahuumoria itseeni, on parantanut mun itsetuntoani vaikka itsetunnossa on silti kuitenki iso ammottava aukko.

        Kyllä siis jos tulevaisuudessa jotkut pahat pääsee valtaan, niin kyllä silloin tietenkin voi olla se riski että alkaa vaikeudet, ei ainoastaan minulla vaan myös pienipalkkaisilla duunareilla, eli viittaan nyt lähinnä äärioikeistoon. Kyllä on mahdollista, että ne voi alkaa tekeen julmia juttuja. Jotkut pelkää niin paljon että ne voi tehdä ihan kauheita, mut mä en jaksa ihan semmoseen uskoa, vaikka on totta kun katsoo nykyhetkeen ja maailman historiaa taaksepäin, niin 100% fakta on se, että monissa maissa on tehty julmuuksia kommunismin ja äärioikeiston nimissä. Nuo aatteet pitäs tuhota kokonaan, mut se tietenkin ei palvele silloin demokratiaa, mut ei kai se olisi demokratiasta pois mitenkään, päinvastoin ihmisillä olisi paljon rennompaa. En väitä että rahaa ei kasva joka puussa, mutta mulkuksi ei kenenkään pidä ruveta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulle sitä samaa viestiä viestitän nyt, että moni poliitikko ei halua mielellään leikata kaikkein vaikeimmassa asemassa olevilta kuten takuueläkeläiset tai esim vammaiset. Miten vaikia se on nyt ymmärtää? Olen itse takuueläkeläinen. ;Mulla on todettu vaikka mitä kun tutkittu mun pääkoppaa eli ekan kerran huomattihin 5-vuotiaana aivoissani häiriöitiloja kuten motoriikka ja hahmotusongelmat sekä kömpelyys. Kouluissa moni alko kiusata kun olin poikkeava. Oon esim höpöttänyt paljon erikoisia juttuja joihin lapset on tarttuneet aina. En nyt ihan hullu ole, mutta omanlaisensa omituinen hyypiö ja oon huomannut, että itseironiahuumori jossa kohdistan pilkkahuumoria itseeni, on parantanut mun itsetuntoani vaikka itsetunnossa on silti kuitenki iso ammottava aukko.

        Kyllä siis jos tulevaisuudessa jotkut pahat pääsee valtaan, niin kyllä silloin tietenkin voi olla se riski että alkaa vaikeudet, ei ainoastaan minulla vaan myös pienipalkkaisilla duunareilla, eli viittaan nyt lähinnä äärioikeistoon. Kyllä on mahdollista, että ne voi alkaa tekeen julmia juttuja. Jotkut pelkää niin paljon että ne voi tehdä ihan kauheita, mut mä en jaksa ihan semmoseen uskoa, vaikka on totta kun katsoo nykyhetkeen ja maailman historiaa taaksepäin, niin 100% fakta on se, että monissa maissa on tehty julmuuksia kommunismin ja äärioikeiston nimissä. Nuo aatteet pitäs tuhota kokonaan, mut se tietenkin ei palvele silloin demokratiaa, mut ei kai se olisi demokratiasta pois mitenkään, päinvastoin ihmisillä olisi paljon rennompaa. En väitä että rahaa ei kasva joka puussa, mutta mulkuksi ei kenenkään pidä ruveta.

        tai siis tarkoitin että on totta, että rahaa ei kasva joka puussa, mut mulkuksi ei pijä ryhtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulle sitä samaa viestiä viestitän nyt, että moni poliitikko ei halua mielellään leikata kaikkein vaikeimmassa asemassa olevilta kuten takuueläkeläiset tai esim vammaiset. Miten vaikia se on nyt ymmärtää? Olen itse takuueläkeläinen. ;Mulla on todettu vaikka mitä kun tutkittu mun pääkoppaa eli ekan kerran huomattihin 5-vuotiaana aivoissani häiriöitiloja kuten motoriikka ja hahmotusongelmat sekä kömpelyys. Kouluissa moni alko kiusata kun olin poikkeava. Oon esim höpöttänyt paljon erikoisia juttuja joihin lapset on tarttuneet aina. En nyt ihan hullu ole, mutta omanlaisensa omituinen hyypiö ja oon huomannut, että itseironiahuumori jossa kohdistan pilkkahuumoria itseeni, on parantanut mun itsetuntoani vaikka itsetunnossa on silti kuitenki iso ammottava aukko.

        Kyllä siis jos tulevaisuudessa jotkut pahat pääsee valtaan, niin kyllä silloin tietenkin voi olla se riski että alkaa vaikeudet, ei ainoastaan minulla vaan myös pienipalkkaisilla duunareilla, eli viittaan nyt lähinnä äärioikeistoon. Kyllä on mahdollista, että ne voi alkaa tekeen julmia juttuja. Jotkut pelkää niin paljon että ne voi tehdä ihan kauheita, mut mä en jaksa ihan semmoseen uskoa, vaikka on totta kun katsoo nykyhetkeen ja maailman historiaa taaksepäin, niin 100% fakta on se, että monissa maissa on tehty julmuuksia kommunismin ja äärioikeiston nimissä. Nuo aatteet pitäs tuhota kokonaan, mut se tietenkin ei palvele silloin demokratiaa, mut ei kai se olisi demokratiasta pois mitenkään, päinvastoin ihmisillä olisi paljon rennompaa. En väitä että rahaa ei kasva joka puussa, mutta mulkuksi ei kenenkään pidä ruveta.

        Syy on maanläheisempi, eläkeläiset ovat niin suuri äänestäjäjoukko heidän etuuksiinsa ei haluta kajota.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kokoomusmulkut vievät kuivan leipäpalankin köyhän suusta jos pystyvät.

      • Anonyymi

        kyl se niin on , että persut ne on enempi semmosia jokta enempi oikeella ku kokoomus. Näin mä ymmärtänyt ton poliittisen kuvion, mut en toki väitä omaa mielipijettäni 100% faktana. Vaikiahan on väittää 100% faktoja koska moni asia ei aina oo niin yksiselitteinen.


      • Anonyymi

        mun on ollu hyvä elää koko 41 vuotinen elämä tääl suomesa. Aina on auttaneet minua. oon siis takuueläkeläinen. Ainut uhka tulevaisuuvessa voi olla perussuomalaiset-puolue, mut en väitä 100% faktaa että persut veisi suomen paljon enemmän äärioikealle mut on se toki mahdollista, mut aika näyttää kuka oli veikkauksissa oikiassa ja kuka ei. =) Toisaalta eipä paljoo silloin naurattaisi takuueläkeläisiä eikä muitakana eläkeläisiä, eikä pienipalkkaisia duunareita. Hymy hyytyis silloin. Monet vois silloin evluutio korjata pois.


      • Anonyymi

        jos mietit esim mimmonen systeemi on USA;ssa ja venäjällä, niin persujen systeemi voi olla ehkä semmonen että köyhien ja rikkaitten kuilu olis valtavan suuri. Että kokoomusta ei voisi siis näin ollen verratakaan persujeen.


      • Anonyymi

        mua ei ainakaa pelottaisi äänestää kepua tai kokkareita. Ei tietenkään kun aina auttaneet mua. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun on ollu hyvä elää koko 41 vuotinen elämä tääl suomesa. Aina on auttaneet minua. oon siis takuueläkeläinen. Ainut uhka tulevaisuuvessa voi olla perussuomalaiset-puolue, mut en väitä 100% faktaa että persut veisi suomen paljon enemmän äärioikealle mut on se toki mahdollista, mut aika näyttää kuka oli veikkauksissa oikiassa ja kuka ei. =) Toisaalta eipä paljoo silloin naurattaisi takuueläkeläisiä eikä muitakana eläkeläisiä, eikä pienipalkkaisia duunareita. Hymy hyytyis silloin. Monet vois silloin evluutio korjata pois.

        Pienipalkkaisilla on kurjat oltavat jo nyt Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienipalkkaisilla on kurjat oltavat jo nyt Suomessa.

        enpä ihmettele kun nykyhallitus heikentää työehtosopimuksia! persut kai ne on eniten niiden takana. kokoomus haluis painaa jarrua, mut menty tietääkseni pitkälti persujen mukaan nuo kuviot. Persut kun haluaa politiikassaan paljon sitä että kustannukset pitää olla minimitasolla niin siksi ne haluaa ettei palkat nouse. kokoomus vähän samanlainen puolue, mut persut viel enempi semmone että kustannuksista jauhavat koko ajan ,melkein joka kannanotoissa. Eivät uskalla myöskään oikein missään taloustilanteessa rakentaa&elvyttää vaan oli taloustilanne mikä tahansa, niin lähinnä kaikissa asioiassa halu pitää kukkaron nyörit tiukalla , ei elvytyksiä,vaan leikkauksia ja investointien jäädytyksiä, ja jos tommosta poliitiikkaa tehtäisiin vaikkapa 8 vuotta ja vielä kauemmin yhtäjaksoisesti, niin siitä oon melko varma, että köyhtyisi yhteiskunta aika paljon, kun välillä tarvitaan myös panostuksiakin. Mut ehkä persut voi olla hyödyksikin suomen valtiolle, mut toivon että tulevaisuudessakin nää poliittiset kuviot vaihtelee paljon eli itse haluaisin nähdä aina kulloisenkin taloustilanteen mukaan vallassa joko demarit, kepu ja kokoomus, ja mikä ettei persut ja vihreät, jos niist ei ole liikaa haittaa ja jos ne ei kerta ole pahoja edes(vaikea vielä tietää kun persut ei ole olleet vielä ykköspuolueena) eli jos valtion kirstussa on vähemmän rahaa, niin sillo haluisin nähä siel kokoomuksen tai kepun, mikä ettei persut ja jos enempi rahhaa kassassa, niin silloin demarit on ihan jees ykköspuolueena.
        Näin minusta toi poliittinen kuvio on järkeenkäypä ja looginen eli vaihtelevuutta pitääkin olla ettei koko ajan mentäs samalla sapluunalla. Suomalaiset on loppupelissä ihan älykästä kansaa ja empaattista &mukavaa. Onneksi asun Suomessa! toisin ois venäjällä, kiinassa , Kuubassa, USA;ssa, japanissa tai unkarissa.


    • Anonyymi

      Ei kannata itse ajatella koska tältä palstalta saa aloittajan kaltaisilta kylähulluilta varmaa tietoa kenelle vaaleissa sopii antaa äänensä.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Aloittaja kertoo mitä puoluetta ei pidä äänestää.


      • Anonyymi

        anteeks pahoitteluni jos avauspostini on hieman liian semmonen omanlaisensa eli jos esim liikaa sanon liian ehdottomia kannanottoja ja pitää muistaa, että jokaisen oma asia mitä äänestää. Näin se kuuluukin olla vapaassa demokratiassa.


      • Anonyymi

        mut pyrin kyl argumenteissani siihe , etten sanois mitään 100% faktoja asioita, koska miksi sanoisin, jos en kerta ole edes ihan satavarma =) .... mut nää keskustelusivut on sitä varten , että jaamme täällä huoliamme ja näkemyksiämme, mut esim tuo persupuolue tai vihreät-puolue osittain on semmosia joista mun kannanotot on vähän ehkä semmosia, että se on toisaalta vähän turhaa niitä kritisoida, kun ei ne koskaan ole olleet suomen ykköspuolueena eli aika näyttää sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ennusmerkit ei välttämättä kovin hyvät persuista eikä kaikista vihreät-poliitikoista. En väitä että persut ja vihreet ois aina väärässä, ei todellakaan, vaan välillä hyviäkin näkemyksiä. Esim vihreää politiikkaa tarvitaan joka luo lisää työpaikkoja, mut ruokaturvaa ei sais koskaan liiallisella vihreydellä pilata.

        Yritän siis katsoa asioita mahdollisimman rehellisesti eli jos on joku oma inhokkipuolue, niin jos ne tekeneet jonkun hyvän ppoliittisen peliliikkeen, niin en todellakaan silloin epärehellisesti lyttää niijen kannanottoa. Oon tosi iloinen persuissa siitä, että ovat aidosti kepupuolueen kanssa eniten maaseudun ihmisten puolustajia. Hiano homma tuo!


      • Anonyymi

        tarkoitan persukritiikillä esim sitä että jos katsoo ulkomaille, niin siellä ulkomaiden "persupuolueet" ei välttämättä kaikki niistä ole tehneet niin hyvää politiikkaa ja osassa valtioissa niiden maiden persupuolueet on voineet viedä jopa vähän uhkaavaan tilaan omaa valtiota kuten esimerkkinä vaikkapa unkari. Pahin esimerkki Venäjä kun putinin puolue ja putin itse on sellaisesta puolueesta joka tietääkseni ajaa aika samantyylisiä asioita kuin meidän persupuolue, mut en väitä tätä 100% faktaksi sillä kuten huomaat, niin käytin sanaa tietääkseni eli voin olla viärässä. Mut eikös putin ja putinin puolue ole aika konservatiivinen ja meijän persut on tietääkseni tunnettuja konservatismista?? USA on valtio jossa rebuplikaanit on olleet välillä vallassa, välillä centre keskusta, välillä maltillinen oikeistopuolue USA;n kokoomus ja välillä USA;n sos demit. Siellä USA:ssa sos demit on aika paljon oikealla kuin meidän sos demit. USA on usein tai melkein aina ollut käytännössä melko vahvasti oikeistovaltio. Siellä on paha asia se, että heikoista ei pidetä huolta vaan lähinnä evoluutio korjaa ne pois eli siellä USA;ssa kuten venäjällä myös politiikka on raakaa heikkoja kohtaan. Venäjällä myös seksuaalivähemmistöt on tikunnnokassa. Oma epäilys persujamme kohtaan on juuri sitä ollut jo noin 15 vuoden ajan, että voivat olla tuollainen puolue joka ei paljoa heikoista välitä eikä seksuaalivähemmistöistä ja saattavat meidän persut kuten venäjällä putinin puolue ja USA;ssa rebuplikaanit suhtautua myös ikävästi aborttiasioihin eli saattavat heikentää naisten asemaa jos panevat kehiin aborttikieltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Aloittaja kertoo mitä puoluetta ei pidä äänestää.

        Sen verran raskasta proosaa lukea kun ei jaksotus onnistu en jaksa koko litaniaa kahlata läpi mutta kyllä siellä mainitaan demarit tai kokoomus olisi ok vaihtoehto äänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran raskasta proosaa lukea kun ei jaksotus onnistu en jaksa koko litaniaa kahlata läpi mutta kyllä siellä mainitaan demarit tai kokoomus olisi ok vaihtoehto äänelle.

        Joku Niuvanniemestä karannut sekopää ihan selvästi. Ilmeisesti päässyt pakkopaidasta vapaaksi. Toivottavasti antavat kunnon sähköshokkeja sekopäisyyteen.


    • Anonyymi

      ((/ PETOSJYTKY /)) Oman maan köyhät ja työntekijät petettiin.. .

      • Anonyymi

        Niinhän siinä kävi. Saas nähdä mihin siitä syntynyt lakkoilu maan vie...


    • Anonyymi

      Kyllä kokoomuksen politiikka on oikeistopolitiikkaa ja tällä kaudella äärioikeisto.

    • Anonyymi

      Kokoomus, etsi köyhä ja tapa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe