Toyota bZ4X voitti Toyota bZ4X:n Tesla Model Y:n, VW ID.4 ja Volvo XC4:n välisen vertailun

Anonyymi-ap

Norjalaisen Elbil24 verkkolehden tekemä talvitesti:

Voittaja, Toyota bZ4X, on paras useilla osa-alueilla.

Toyota bZ4X oli paras esim. jarrutesteissä. Pysähtyi monta auton mittaa ennen muita 80 km/h nopeudessa.

https://www.elbil24.no/…/fire-bestselgere-i-test…/78482080

78

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tpyotan hyvyys on tunnettu tosiasia, sen takia sitä ostetaan eniten.

    • Anonyymi

      Kun akkuasiat, joissa Toyota halusi pelata varman päälle unohdetaan niin bZ4X on todella upea ja luotettava auto,

      • Anonyymi

        Eli hyvä auto, mutta surkea sähköauto.


      • Anonyymi

        Sähköautossa akku ja kaikki akun lataukseen liittyvät asiat ovat olennaisia. Sähköuto saa olla kuinka hieno ja hyvä ajettava tahansa, mutta jos sillä ei pääse kuin markettiin ja takaisin, ja sitä on huollettava kuin bensa-autoa, silloin siitä puuttuu suurin osa miksi sähköautoja ylipäänsä ostetaan.


      • Anonyymi

        Toyota pelasi varmanpäälle aivan väärässä asiassa. Sähköauton akkuasiat pitää olla kunnossa. Paljon on tojolla vielä tehtävää. Hyvä siitä varmaan tulee ... joskus.


    • Anonyymi

      Täytyyhän konsonantissa olla hyvät jarrut, kun sen kanssa joutuu pysähtymään niin usein lataamaan akkuja...

    • Anonyymi

      Suuri osahan bZ4X:n ongelmista alussa liittyikin softaan ja tätä on huomattavasti viime aikoina paranneltu. Ei tuo täydellinen vieläkään ole, mutta ihan kelvollinen auto.

      • Anonyymi

        Kyllä sille, joka käyttää autoa työssään tai ajelee harrastusten tms. vuoksi paljon ja pitkiäkin matkoja, on tärkeää nimenomaa nuo sähköauto-ominaisuudet. Kaikki saman hintaluokan autot ovat ajo-ominaisuuksiltaan ja muuten autona ihan kelvollisia ja hyvin tasavahvoja. Silloin vaikuttaa muut käyttökokemukset ja ne sähköauto-ominaisuudet,; lataustarve, sen vaivattomuus ja nopeus jne.

        Kyllähän totuus on edelleen, että Toyota on jäljessä sähköauto-ominaisuuksissa; akun kapasiteetissa/ajomatkassa, latausnopeudessa...löytyykö autosta jo akun esilämmitys?


      • Anonyymi

        Ei se kuitenkaan ole vakavasti otettava sähköauto. Kunhan ensin saavat siihen paremman akun, pienemmän kulutuksen ja nopeamman latauksen, aletaan lähestyä kilpailijoita. Kun noiden lisäksi hinnasta vielä höylätään pari kymppiä pois, alkaa myyntikin vetämään paremmin.


    • Anonyymi

      "Suuri osahan bZ4X:n ongelmista alussa liittyikin softaan "

      Kun ei pyörät pysyneet kiinni ja siinä on vain surkea yksivaihelataus. Ei kuulosta asialta jonka pystyy ratkaisemaan softapäivityksillä.

      • Anonyymi

        En sanonut, että kaikki ongelmat liittyi softaan, vaan suuri osa liittyi.

        Ja nuo pyörät oli nopea korjaus ja yksivaihelataus ei ole läheskään kaikille suuri ongelma. Jopa yksivaihelatauksella saa normaalit ajomäärät ladattua yön aikana. Eihän monet sähköautojen omistajat käytä nytkään täyttä 11 kW tehoa kotilatauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut, että kaikki ongelmat liittyi softaan, vaan suuri osa liittyi.

        Ja nuo pyörät oli nopea korjaus ja yksivaihelataus ei ole läheskään kaikille suuri ongelma. Jopa yksivaihelatauksella saa normaalit ajomäärät ladattua yön aikana. Eihän monet sähköautojen omistajat käytä nytkään täyttä 11 kW tehoa kotilatauksessa.

        Lisään... Ja pikalatausrajoitus oli puhtaasti softarajoitus.


    • Anonyymi

      Ja tuosta linkistäkö pitäisi avautua vertailun?
      Saatat valehdella asiat päinvastaisiksi kuin ovat.

      • Anonyymi

        Kopio se selaimen osoiteriville.


      • Anonyymi

        Tässä on timiva linkki vertailuun.

        https://www.elbil24.no/pro/fire-bestselgere-i-test-pa-glatta-den-ene-imponerer-stort/78482080?fbclid=IwAR1p1q_NmuSkpTCIBhUByIsBcovl85RspI2EDs0B2GKfrdt403-1lLcvO-s


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Elä veikkone eppäile, totta mie haastan niiko ain muutekii.


    • Anonyymi

      Mainio otsikko: "Toyota bZ4X voitti Toyota bZ4X:n..."
      Oliko mukana kaksi tojoa joista toinen voitti toisen?

      • Anonyymi

        Mitään vertailutestiä ei edes ole eikä löydy. Aloittajan valehtelua koko juttu. Tätä paskaa netti täynnä.


      • Anonyymi

        Onko sulla joku lukihäiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku lukihäiriö?

        Hah hah. Missä linkki? Sitä ei ole koskaan edes ollutkaan. Koko jako pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään vertailutestiä ei edes ole eikä löydy. Aloittajan valehtelua koko juttu. Tätä paskaa netti täynnä.

        Etkö osaa kopioda linkkiä selaimen osoiteriville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah. Missä linkki? Sitä ei ole koskaan edes ollutkaan. Koko jako pelkkää paskaa.

        Kopio tuo linkki selaimen osoiteriville.


    • Anonyymi

      Yksinkertainen toyota fani hurjastelee 60 km/hours?😂

    • Anonyymi

      Miksi tämäkin auto aiheuttaa kateutta?

      • Anonyymi

        Miksi tässäkin autossa Toyota-faneilla on suuri tarve yrittää ohittaa ja väittää kateudeksi, jos joku huomauttaa niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tässäkin autossa Toyota-faneilla on suuri tarve yrittää ohittaa ja väittää kateudeksi, jos joku huomauttaa niistä.

        Muistelepas kuinka paljon suuremmat ongelmat Volkswagenilla oli tuoda ensimmäinen eli ID.3 markkinoille, Valtavat viivästykset ja ongelmat ohjelmiston kanssa ja sai vielä EU:lta hirveät päästösakot kun ei sen valmistamamien autojen keskimääräinen päästö ei alittanut EU:n säätämiä rajoja.

        Markkinoille tulon jälkeen seisoivat pitkään korjaamoiden pihassa.

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-id-3-vikavaloja-taulussa-tiuhaan-tahtiin/

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-sahkoauton-toimitus-myohastyi-pahasti-myyja-vaati-kuluttajalta-kaupanpurkumaksua/

        https://www.apu.fi/artikkelit/vw-lla-pahoja-softaongelmia-id3-n-myynti-saattaa-viivastya-jopa-vuodella


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelepas kuinka paljon suuremmat ongelmat Volkswagenilla oli tuoda ensimmäinen eli ID.3 markkinoille, Valtavat viivästykset ja ongelmat ohjelmiston kanssa ja sai vielä EU:lta hirveät päästösakot kun ei sen valmistamamien autojen keskimääräinen päästö ei alittanut EU:n säätämiä rajoja.

        Markkinoille tulon jälkeen seisoivat pitkään korjaamoiden pihassa.

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-id-3-vikavaloja-taulussa-tiuhaan-tahtiin/

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-sahkoauton-toimitus-myohastyi-pahasti-myyja-vaati-kuluttajalta-kaupanpurkumaksua/

        https://www.apu.fi/artikkelit/vw-lla-pahoja-softaongelmia-id3-n-myynti-saattaa-viivastya-jopa-vuodella

        Siinä on vain nyt se ero, että tällä hetkellä Volksultakin löytyy ihan toimivia ja käyttökelpoisia sähkiksiä. Pahimmat lastentaudit on jo poistuneet Volksusta ja se on jo ihan kelvollinen sähkiksenä.

        Toyota on vasta vaiheessa, jossa sillä on pahoista lastentaudeista kärsivä keskeneräinen ja sähkiksenä huono auto. Eli muut myyvät jo täyttä päätä toimivia sähkiksiä ja Tojo vasta harjoittelee. Tojo on siis jälkijunassa ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vain nyt se ero, että tällä hetkellä Volksultakin löytyy ihan toimivia ja käyttökelpoisia sähkiksiä. Pahimmat lastentaudit on jo poistuneet Volksusta ja se on jo ihan kelvollinen sähkiksenä.

        Toyota on vasta vaiheessa, jossa sillä on pahoista lastentaudeista kärsivä keskeneräinen ja sähkiksenä huono auto. Eli muut myyvät jo täyttä päätä toimivia sähkiksiä ja Tojo vasta harjoittelee. Tojo on siis jälkijunassa ja pahasti.

        Mitä lasten tauteja BZ:ssa on?

        Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja, ranksalaisista ja opelin sähköautosta jne...
        Mutta tämä ei ole lastentauti. Tämä on puuttuva ominaisuus jolla on merktiystä osalle mutta ei kaikille.

        1. vaihlatauksen puuttuminen alussa taa maailman markkinoilla kovin iso asia ollut. 3-vaiheinen on vain osassa pohjoismaita ja Saksassa. Britannia pääaisass 1-vaiheista ja jenkeissä 2-vaiheinen missä ne 2 vaihetta voidana yhdistää yhdeksi 230V vaiheeksi.jne...
        3-vaiheisuus on asuintaloissa poikkeus maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lasten tauteja BZ:ssa on?

        Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja, ranksalaisista ja opelin sähköautosta jne...
        Mutta tämä ei ole lastentauti. Tämä on puuttuva ominaisuus jolla on merktiystä osalle mutta ei kaikille.

        1. vaihlatauksen puuttuminen alussa taa maailman markkinoilla kovin iso asia ollut. 3-vaiheinen on vain osassa pohjoismaita ja Saksassa. Britannia pääaisass 1-vaiheista ja jenkeissä 2-vaiheinen missä ne 2 vaihetta voidana yhdistää yhdeksi 230V vaiheeksi.jne...
        3-vaiheisuus on asuintaloissa poikkeus maailmassa.

        Lataus hidas myös kiinteillä latausasemilla, etenkin kylmällä säällä. Katos Suomessa on suuren osan vuodesta aika vilakat kelit. Lyhyt todellinen toimintamatka edellyttää enemmän reittien suunnittelua, aiheuttaa muuten tarpeettomia pysähdyksiä.

        On hiukan semantiikkaa kutsuuko noita ominaisuuksiksi vai lastentaudeiksi. Minusta ne ovat alkupään sähköautojen lastentauteja, jotka on korjattu mallien kehittyessä. Tojota on edelleen siinä' lapsentautivaiheessa.

        Väittäisinpä, että aika monessa konsonantin hintaluokan sähköautossa nuo on jo hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lasten tauteja BZ:ssa on?

        Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja, ranksalaisista ja opelin sähköautosta jne...
        Mutta tämä ei ole lastentauti. Tämä on puuttuva ominaisuus jolla on merktiystä osalle mutta ei kaikille.

        1. vaihlatauksen puuttuminen alussa taa maailman markkinoilla kovin iso asia ollut. 3-vaiheinen on vain osassa pohjoismaita ja Saksassa. Britannia pääaisass 1-vaiheista ja jenkeissä 2-vaiheinen missä ne 2 vaihetta voidana yhdistää yhdeksi 230V vaiheeksi.jne...
        3-vaiheisuus on asuintaloissa poikkeus maailmassa.

        "Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja,"
        Melkein kaikki väärin. Vain Toyotan kohdalta oikein.
        Ei puutu esilämmitys mistään MEB-mallista. Vanhemmistä sitä ei vaan saa manuaalisesti tai navigaatiopohjaisesti päälle. Sen sijaan se toimii aina tarpeen mukaan pikalatauksen alussa ja myös kun autoon on ohjelmoitu lähtöaika. Vm. 2024 malleissa on kaikki lämmitystavat vakiona.
        Kalleimmissa konsernin sähköautoissa on akun lämmitys ollut alusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lasten tauteja BZ:ssa on?

        Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja, ranksalaisista ja opelin sähköautosta jne...
        Mutta tämä ei ole lastentauti. Tämä on puuttuva ominaisuus jolla on merktiystä osalle mutta ei kaikille.

        1. vaihlatauksen puuttuminen alussa taa maailman markkinoilla kovin iso asia ollut. 3-vaiheinen on vain osassa pohjoismaita ja Saksassa. Britannia pääaisass 1-vaiheista ja jenkeissä 2-vaiheinen missä ne 2 vaihetta voidana yhdistää yhdeksi 230V vaiheeksi.jne...
        3-vaiheisuus on asuintaloissa poikkeus maailmassa.

        Mutta Suomessa 3-vaiheisuus on normaali standardi taloissa. SIksi täällä pitää myös 3-vaiheisen latauksen onnistua, kotona pienemmällä 11 kW teholla ja maantien päällä suuremmalla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelepas kuinka paljon suuremmat ongelmat Volkswagenilla oli tuoda ensimmäinen eli ID.3 markkinoille, Valtavat viivästykset ja ongelmat ohjelmiston kanssa ja sai vielä EU:lta hirveät päästösakot kun ei sen valmistamamien autojen keskimääräinen päästö ei alittanut EU:n säätämiä rajoja.

        Markkinoille tulon jälkeen seisoivat pitkään korjaamoiden pihassa.

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-id-3-vikavaloja-taulussa-tiuhaan-tahtiin/

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-sahkoauton-toimitus-myohastyi-pahasti-myyja-vaati-kuluttajalta-kaupanpurkumaksua/

        https://www.apu.fi/artikkelit/vw-lla-pahoja-softaongelmia-id3-n-myynti-saattaa-viivastya-jopa-vuodella

        Vanhoilla jutuilla poikaa yrittää peitellä Toyotan surkeuden, et parempaan pysty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siitä puuttuu akun esilämmitys kuten suurimmasta osasta VW sähköautoja,"
        Melkein kaikki väärin. Vain Toyotan kohdalta oikein.
        Ei puutu esilämmitys mistään MEB-mallista. Vanhemmistä sitä ei vaan saa manuaalisesti tai navigaatiopohjaisesti päälle. Sen sijaan se toimii aina tarpeen mukaan pikalatauksen alussa ja myös kun autoon on ohjelmoitu lähtöaika. Vm. 2024 malleissa on kaikki lämmitystavat vakiona.
        Kalleimmissa konsernin sähköautoissa on akun lämmitys ollut alusta lähtien.

        MEB-autojen akun esilämitysvastusten tehokin on tiedossa. Se on 5,3kW.


    • Anonyymi

      Hauskaa laittaa linkki joka maksaa, eikä taatusti kukaan tuota tule maksamaan ja sitten keksiä vaikka mitä valheita tuloksista.
      Toyotan omapojalla on epätoivoiset konstit ja yritykset kääntää paskasta parempaa.

      • Anonyymi

        Onpa outo teksti. Volkswagen maksoi sen. Tietysti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin on. Tosi huono tulos:

        VW ID.7 Pro: 414 km (todellinen), 583 km (WLTP)*, −29,0 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Tosi huono tulos:

        VW ID.7 Pro: 414 km (todellinen), 583 km (WLTP)*, −29,0 %

        Ja Toyo pisti Volsua paremmaksi

        Toyota bZ4X (AWD): 313,5 km (todellinen), 460 km (WLTP), −31,8 %

        Nyt voi Toyo-fanit laulaa, että heillä on suuremmat prosentit kuin Volksulla


    • Anonyymi

      VW ja surulliset jouluvalot.
      Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.

      Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä.

      • Anonyymi

        Heh heh, kyllä sinulla ottaa koville, kun epäjumalasi ei olekaan paras...
        Muistakos miten Toyolle on käynyt....


      • Anonyymi

        Mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon.

        Skodan narsistisen aikamiespikkupojan tuska on näköjään aivan hirveä.


      • Anonyymi

        No info.


    • Anonyymi

      Minua ällöttää koko Aasia ja sen myötä toyotistit jotka kuvittelevat ajavansa länsiautoilla.

      • Anonyymi

        Toyotisti fanittavat länsiautoja mutta ajavat itse aasialaisella ja parjaavat länsimaista Škodaa? Škoda teki autoja kun koirankuonolaiset vielä ratsastivat aaseilla.


      • Anonyymi

        Japani on kaikessa teknologiassa huimasti edellä länsimaita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ällöttää koko Saksa ja sen musta historia.

        Kymmenen apinaa katsoi piirrettyjä ja hengitti Volkswagenin dieselauton pakokaasuja saksalaisten autovalmistajien lobbaustutkimuksessa vuonna 2014

        https://tekniikanmaailma.fi/kymmenen-apinaa-katsoi-piirrettyja-ja-hengitti-volkswagenin-dieselauton-pakokaasuja/

        Niin minuakin.

        Saksan autoteollisuus tutki dieselpäästöjen terveysvaikutuksia ihmiskokeilla
        Epäeettinen testi paljastui ja veti saksalaisvalmistajia uuteen dieselskandaaliin.

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/saksan-autoteollisuus-tutki-dieselpaastojen-terveysvaikutuksia-ihmiskokeilla/f5cd57f5-9bf6-3c33-825a-a7e57c08110b


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotisti fanittavat länsiautoja mutta ajavat itse aasialaisella ja parjaavat länsimaista Škodaa? Škoda teki autoja kun koirankuonolaiset vielä ratsastivat aaseilla.

        Miksi kirjoitat Tojo palstalle jos kerran et Tojoista välitä?

        Tiedätkö itsekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat Tojo palstalle jos kerran et Tojoista välitä?

        Tiedätkö itsekään?

        Miksi itse kannatat ja tuet Aasiaa jos sitten oletkaan suomalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japani on kaikessa teknologiassa huimasti edellä länsimaita.

        No eivät ole ja tuotteiden valmistuksessa japanilaisella on outo filosofia jonka ajatus on säästää kaikessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japani on kaikessa teknologiassa huimasti edellä länsimaita.

        Japani on valovuoden jäljessä muita.


    • Anonyymi

      Aivan paska sähköauto, ei akkujen esilämmitystä joten sillä ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Volkswagenin autoissa ei myöskään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagenin autoissa ei myöskään ole.

        Et näköjään tiedä autoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään tiedä autoista mitään.

        Ku ei ole niin ei ole. Volkswageneissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagenin autoissa ei myöskään ole.

        Tarkasta tietosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku ei ole niin ei ole. Volkswageneissakaan.

        Kyllä on, ei ihan kaikissa hinnat alkaen malleissa, mutta muissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, ei ihan kaikissa hinnat alkaen malleissa, mutta muissa on.

        Kaikissa MEB-arkkitehtuurilla valmistetuissa on ollut alusta saakka.


    • Anonyymi

      Pysyykö jo vanteet kiinni Toyotan navoissa? Vai putooks ne jo 150Km jälkeen?

      • Anonyymi

        Ne ovat ainaa pysyneet. Viivästyksen syys oli keksitty.


    • Anonyymi

      Miksi yritetään korjata Volkswagen-konsernin mainetta siirtämällä Volkswagenin viat Toyotaan.

      • Anonyymi

        Koska VW:n on akkujen lämmitys, harmittaako Tero?


    • Anonyymi

      Mitä,mitä oliko TOYOTA TAAS TESTIN VIIMEINEN EI YLLÄTYS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Anonyymi

      Maailman kansat luottavat Toyotaan.

    • Anonyymi

      Toyota on mahtava, se voitti jopa itsensä avaajan otsikon mukaan ainakin.
      Se on melkoista osaamista.
      Tosin tuollaista testiä ei saa auki kuin rahalla, koska se maksumuurin takana.
      Mitähän tuo testi oikeasti kertookaan, veikkaa Toyotan sijoituksen viimeisenä.

      • Anonyymi

        Tuo vertailu on olemassa, mutta julkaistu jo viime joulukuun alussa. Jos Toyota olisi pärjännyt siinä hyvin olisi asiaa mehusteltu jo tuoreeltaan eikä vasta 2,5 kuukauden kuluttua.


    • Anonyymi

      Toyota ei ole enää kilpailukykyinen hinnaltaan, kun muiden hinnat ovat tulleet reilusti alaspäin.

    • Anonyymi

      Paitsi jos on pakkasta 15 astetta. Jarrut menee tunnottomaksi. Mutta sekin on vain vanhentuneen akun syytä, oudosti uudessa autossa. Juu luotettava on joo.

    • Anonyymi

      Joko siinä on akun esilämmitys?

      • Anonyymi

        Ei ole Toyotassa, muissa on.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe