kannykka kanadassa

neitokainen

Tulin eilen tanne Kanadaan ja ikavakseni huomasin, etta eihan tuo mun samsung toimikaan taalla. Osaisko joku kertoa vahan paikallisista liittymista? Olen taalla vuoden, mutta minulla ei ole osoitetta johon esim. puhelinlaskut voisi lahettaa. Niinpa minun taytyisi ostaa prepaid liittyma. Osaako joku kertoa puhelimien hintoja yms. Kaikki info kelpaa! Kiitos! :)

2

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooo

      Saako kysya misapain Canadaa asut?? Itse vietan aikaani etela Albertassa lahella Lethbridgea. Tuossa asiassa taa maa on muute todella huonolla kantimilla ainakin taal albertassa jos haluaa liittyman ni puhelin tulee samaan pakettiin eli ei kortteja vaihella vaan puhelimet koodattu tietylle numerolle. Ainoastaan Rogers Wireless toimii sim kortilla mut sit toinen todella huono asia eli kortti itessaa maksaa 50talaa etta siis saat sen liittyman ja puheaikaa voi ladata 10,20,30,40 talaa ketrralla mut sit tuleekin se paskin osio eli ladattu puheaika on voimassa vaan 30 paivaa eli jos et puhu kaikkee niin se raha otetaan sulta pos. Itse vittuunnuin ekan kuukauden jalkeen ja nyt oon kayttany suomen liittymaa en tia kui kallista on mut ainakin toimii se eka kuukaus makso mulle 90 taalaa ku aattelin et ladataan kerral enempi ettei tartte jatkuvasti lisaa latailla ni olikin mukava yllatys kuukauden paasta.

      En tieda jos muualla on enempi kilpailuu mut ei taal ainakaan tai jos ja kun sun taytyy vaihtaa toi simsamsum niin kyllahan taal valinnanvaraa on ja puhelimii saa 50 taalal ja se sisaltaa jo puheaikaakin. Itel vaan on niin kiva ja hyva puhelin ettei kehtais vaihtaa.

      Yx mika paikallises hinnottelus hamaa on se ku kaikki hinnat ilman G.S.T. eli paikallinen ALV mut onnex naitten alvi on vaan 7% mut ihan kaikkiin hintoihin lisataan se.

      • Nimetön

        Joo kiitti.. ite asustan Ontarion alueella Stouffvillessa. Suht lahella Torontoo. Ma nyt ratkasin ton kanny ongelmani sillee, etta en yksinkertasesti ota kannya taalta. Yks tuttu tulee tanne nyt heinakuussa, ni se tuo mulle Suomesta sellasen puhelimen mika toimii taalla.. Oikeesti tama maa on todellinen takapajula kaiken kannykoihin ja tietokoneisiin liittyvan kanssa! :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe