Miten saisi lenovo TAB M11:sta virrat pois ilman, että assistant ohjelma potkaisee käyttöön ja alkaa pyytää mikrofonin käittölupaa
Tab m11. Virtanappi
14
452
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin sinä mitään osaat joten anna olla.
- Anonyymi
Android asetukset -> Yleiset asetukset -> Pikaeleet -> Paina virta painiketta pitkään -> Paina virta painiketta pitkään käynnistääksesi Assistentin : Tässä sitten täppä pois päältä jos haluaa käyttää virtapainiketta niin kuin Android tableteissa yleensä eli virtojen kytkemiseen ja katkaisuun.
- Anonyymi
Olen hokenut sille "Google, käynistä tabletti"
- Anonyymi
Sano sille että "Navikoi Niuvaan" tai "Soita 112"
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut että virtanappia voi painaa pitkään!
- Anonyymi
Kuulostaa kolli maattorilta!
- Anonyymi
Silloin se on kollimaattori!
- Anonyymi
Kollilla anustappi!
- Anonyymi
Sitä se painaa takaporttiin!
- Anonyymi
Kuolema Ukrainalle!
- Anonyymi
Lähetin Zelenskyille ukrainapuna mustananustapin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetin Zelenskyille ukrainapuna mustananustapin!
Et sitten köylykauhaa!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18282226
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899