Alle 10% palstalla kirjoittavista on yli 80v

Anonyymi-ap

Se tunne kun jopa Jonnet (alle 16v) kirjoittaa tänne enemmän kuin 80-kymppiset...

31

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö täällä pidäkkään olla suomalainen ja 24-vuotias? 😮

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282436

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pikkumummot tölvivät isomummoja.

      • Anonyymi

        Jopa ei-mummoja joukossa😳


    • Anonyymi

      Kyllä täällä kaikenikäisiä kirjoittajia on
      Kerran joku noin 40-v, kertoi ikänsä. Olen minäkin tämän palstan ikärajaa selkeästi nuorempi, mutta mitä väliä sillä on. Minusta täällä on ihan hyviä juttuja ja ikä on mulle vaan numero niinkuin sanonta kuuluu.

    • Monen kirjoittajan uskon olevan yli 80-vuotiaan, koska heillä on lapsenlapsenlapsenlapsia.

      • Anonyymi

        En ole kenenkään nähnyt täällä puhuvan muuta kuin lastenlastenlapsista, mutta ei viisi sukupolvea mikään ihme ole.


      • Anonyymi

        Näyttää olevan katkera pala sinulle, että muut puhuvat lastenlapsistaan ja lastenlastenlapsistaan. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan katkera pala sinulle, että muut puhuvat lastenlapsistaan ja lastenlastenlapsistaan. .

        Näyttää vai????


    • Minäkin ´´ali-ikäinen ´´ viihdyn täällä paremmin, kun tuolla ns. omassa kategoriassa.
      Kävin minä siellä vilkasemassa ja totesin, että 20 aloitusta etusivulla, jokainen käsittelee politiikkaa ja ´´politiikkaa.´´
      Niinpä tulin tänne takaisin.
      Täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä tuota ikärajaamista, joka näyttää olevan toisille tärkeää.
      Ajatelkaas, esim. jos joku on 71v ja toinen 79v, ikäeroa on 8 vuotta.
      Jos sitten on vaikka 79v ja 81v, niin ikäeroa on 2 vuotta.

      • Anonyymi

        Asia on juurikin noin :) yksi tylsimpiä puheenaiheita on politiikasta jankutus.


      • Anonyymi

        Ikäryhmät ovat varmaankin ajateltu etsimään samanmielisiä ja samantapaisissa elämänvaiheissa olevia kirjoittajia yhteen. Vertaistukea.
        Onhan täällä paljon muitakin kategorioita.

        En ole havainnut, että joukkovoimalla yritettäisiin estää ,muunikäisten pääsyä 80-palstalle. Mahtuuhan tänne.
        Itse olen joutunut häädetyksi 70-palstalta kerran, kun osallistuin vahingossa keskusteluun siellä.
        En sen koommin ole käynytkään, mutta aikaisemminkin olen kuullut, että se on muuttunut politiikkapalstaksi, vaikka politiikalle on omatkin ryhmänsä.
        Yhteiskunnan asiat kuitenkin monia ikääntyneitäkin kiinnostavat, ja monet purkavat tunteitaan reippainkin sanoin. :))
        Mkr.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikäryhmät ovat varmaankin ajateltu etsimään samanmielisiä ja samantapaisissa elämänvaiheissa olevia kirjoittajia yhteen. Vertaistukea.
        Onhan täällä paljon muitakin kategorioita.

        En ole havainnut, että joukkovoimalla yritettäisiin estää ,muunikäisten pääsyä 80-palstalle. Mahtuuhan tänne.
        Itse olen joutunut häädetyksi 70-palstalta kerran, kun osallistuin vahingossa keskusteluun siellä.
        En sen koommin ole käynytkään, mutta aikaisemminkin olen kuullut, että se on muuttunut politiikkapalstaksi, vaikka politiikalle on omatkin ryhmänsä.
        Yhteiskunnan asiat kuitenkin monia ikääntyneitäkin kiinnostavat, ja monet purkavat tunteitaan reippainkin sanoin. :))
        Mkr.

        Itsekin osallistun välillä politiikkaankin, kun se on suht´asiallista ja pysyy politiikassa.
        Aikanaan, kun 60+ siirryin 70+, otin osaa useinkin poliittisiin ketjuihin alkuun.
        Mutta tilanne vaan meni sellaiseksi, että kun minäkin olen aika realisti ja katselen asioita asioina, en siltä pohjalta sanooko ne vasemmisto, oikeisto vai, keskusta.
        Jatkuvasti alkoi tulla ikävää tekstiä, natsitusta , persutusta ym.
        Niinpä kyllästyin totaalisesti.
        Itse yritän olla kenenkään persoonaan tarttumatta ja luulottemasta mitä kukin muka on.
        No kyllä täälläkin saa joskus lukea, rekatut semmosia ja tämmösiä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäryhmät ovat varmaankin ajateltu etsimään samanmielisiä ja samantapaisissa elämänvaiheissa olevia kirjoittajia yhteen. Vertaistukea.
        Onhan täällä paljon muitakin kategorioita.

        En ole havainnut, että joukkovoimalla yritettäisiin estää ,muunikäisten pääsyä 80-palstalle. Mahtuuhan tänne.
        Itse olen joutunut häädetyksi 70-palstalta kerran, kun osallistuin vahingossa keskusteluun siellä.
        En sen koommin ole käynytkään, mutta aikaisemminkin olen kuullut, että se on muuttunut politiikkapalstaksi, vaikka politiikalle on omatkin ryhmänsä.
        Yhteiskunnan asiat kuitenkin monia ikääntyneitäkin kiinnostavat, ja monet purkavat tunteitaan reippainkin sanoin. :))
        Mkr.

        Niin siis pidät kahden tyypin paskapostauksia politiikkana

        Niitä onkaksi kuusipäätä siellä. Tasan

        Niistä apu koululainen.pitää toimittajan mieli piteitä factana ja
        Lindtmaaninen valheitaan totuutena, jälkimmäinen saa tyydytystä listalaisten halveksunnallaan kun saa kertoa epätositulkintojaan, nami nami

        Näin mennään kahden hullun vedättämänä


      • Samasta syytä minäkin olen viihtynyt paremmin täällä.
        En jaksa sitä persuttelua ja politiikkaa.
        Täytän Elokuussa 80-vuotta joten silloin olen "kypsä" virallisestikin tänne.
        On 80-vuotta melkoinen rajapyykki elämässä.
        Välillä ihmetyttää että aika karkaa käsistä, ei pysy mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäryhmät ovat varmaankin ajateltu etsimään samanmielisiä ja samantapaisissa elämänvaiheissa olevia kirjoittajia yhteen. Vertaistukea.
        Onhan täällä paljon muitakin kategorioita.

        En ole havainnut, että joukkovoimalla yritettäisiin estää ,muunikäisten pääsyä 80-palstalle. Mahtuuhan tänne.
        Itse olen joutunut häädetyksi 70-palstalta kerran, kun osallistuin vahingossa keskusteluun siellä.
        En sen koommin ole käynytkään, mutta aikaisemminkin olen kuullut, että se on muuttunut politiikkapalstaksi, vaikka politiikalle on omatkin ryhmänsä.
        Yhteiskunnan asiat kuitenkin monia ikääntyneitäkin kiinnostavat, ja monet purkavat tunteitaan reippainkin sanoin. :))
        Mkr.

        Jatkan omaa juttuani. Seurasin tv- keskustelua, jossa jutusteltiin 3 yli satavuotiaan kanssa. Jokainen sanoi, että pysyy virkeänä kun on utelias ja pitää kiinni elämästä, seuraa maailmaa ja oilitiikkaa. Todella nuorekkaitasatavuotiaita. Yksi sanoi, ettei hänellä ole mitään lääkityksiä. Joillakin on hyvät perintötekijät.
        En minäkään omiani valita. Perässä mennään!
        Mkr.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Itsekin osallistun välillä politiikkaankin, kun se on suht´asiallista ja pysyy politiikassa.
        Aikanaan, kun 60 siirryin 70 , otin osaa useinkin poliittisiin ketjuihin alkuun.
        Mutta tilanne vaan meni sellaiseksi, että kun minäkin olen aika realisti ja katselen asioita asioina, en siltä pohjalta sanooko ne vasemmisto, oikeisto vai, keskusta.
        Jatkuvasti alkoi tulla ikävää tekstiä, natsitusta , persutusta ym.
        Niinpä kyllästyin totaalisesti.
        Itse yritän olla kenenkään persoonaan tarttumatta ja luulottemasta mitä kukin muka on.
        No kyllä täälläkin saa joskus lukea, rekatut semmosia ja tämmösiä,

        Me emme osaa keskustella politiikasta. Meillä on vakaa käsitys maailman menosta, emmekä halua käsityksemme horjuvan.
        Niinpä kaikki erimielisyydet koetaan hyökkäyksinä, joihin on iskettävä kiivaasti takaisin.

        Unohtuu siinä tiimellyksessä vanha sanonta, että vain asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Joissakin ketjuissa on politiikka käsitelty meidänkin ikäryhmässämme, ja olen välillä ottanut osaa. Vähän tuollaisella Nummisuutarin Eskon asenteella, että kyllä se minunkin mielipiteeni on siellä oltava.
        Yritän välttää, mutta kun tässä iässä haluaa niin kovasti neuvoa nuorempia sormi pystyssä, niin joskus retkahtaa.
        Ihana lapsenlapsi kävi mummia tapaamassa eilen. Pois lähtiessään puki urheiluasun ylleen ja lähti juosten kotiin. Eihän se ole kuin 15 km. Tykkää kuulemma juoksemisesta. Ei ole ainakaan minulta geenejään perinyt.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme osaa keskustella politiikasta. Meillä on vakaa käsitys maailman menosta, emmekä halua käsityksemme horjuvan.
        Niinpä kaikki erimielisyydet koetaan hyökkäyksinä, joihin on iskettävä kiivaasti takaisin.

        Unohtuu siinä tiimellyksessä vanha sanonta, että vain asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Joissakin ketjuissa on politiikka käsitelty meidänkin ikäryhmässämme, ja olen välillä ottanut osaa. Vähän tuollaisella Nummisuutarin Eskon asenteella, että kyllä se minunkin mielipiteeni on siellä oltava.
        Yritän välttää, mutta kun tässä iässä haluaa niin kovasti neuvoa nuorempia sormi pystyssä, niin joskus retkahtaa.
        Ihana lapsenlapsi kävi mummia tapaamassa eilen. Pois lähtiessään puki urheiluasun ylleen ja lähti juosten kotiin. Eihän se ole kuin 15 km. Tykkää kuulemma juoksemisesta. Ei ole ainakaan minulta geenejään perinyt.
        Mkr.

        Minne hän laittoi muut vaatteet, siis päällystakin ym, reppuunko?


    • Anonyymi

      Olen vaille 80 v.
      Yritän miettiä keskustelun aihetta, joka virittäisi vilkkaan keskustelun.

      • Anonyymi

        Kysy vitamiineista ja onko kalkki tapletti syötävää vai veden kanssa
        Kysy mikä on tassi
        Postaa uutinen että lämpö ilma punppu voi hajota jos se menee särki

        Kyllä lähtee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy vitamiineista ja onko kalkki tapletti syötävää vai veden kanssa
        Kysy mikä on tassi
        Postaa uutinen että lämpö ilma punppu voi hajota jos se menee särki

        Kyllä lähtee

        "Kyllä lähtee"

        Lähtisikö tällainen aihe? No ei varppina, mutta kokeillaan.

        Oliko sinulla kokemusta "siitä", ennen kuin menit avioon ja petitkö kumppaniasi koskaan?

        Pettikö kumppanisi sinua koskaan?

        No ethän sinä sitä tiedä, koska minullakin oli yli 50 miestä, joiden kansa olen ollut "silleen" ja pisin suhde kesti 25- vuotta, joka päättyi "luonnollisesti" tämän ikäisillä.

        Palasimme oman perheemme luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä lähtee"

        Lähtisikö tällainen aihe? No ei varppina, mutta kokeillaan.

        Oliko sinulla kokemusta "siitä", ennen kuin menit avioon ja petitkö kumppaniasi koskaan?

        Pettikö kumppanisi sinua koskaan?

        No ethän sinä sitä tiedä, koska minullakin oli yli 50 miestä, joiden kansa olen ollut "silleen" ja pisin suhde kesti 25- vuotta, joka päättyi "luonnollisesti" tämän ikäisillä.

        Palasimme oman perheemme luokse.

        Jos on muistiin panot tai panojen muistot tallella niin julkaise omakustanteena

        Nimiehdotus

        Panot ja otot ilman pankkikirjaa, kiitos


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää eniten juuri noi politikot, jotka toitottaa samaa virttä ketjusta toiseen.

      Hyväksyn kaiken ikäiset mutta aihepiiri pitää olla linjassa vanhoille ihmisille.

    • Anonyymi

      Sinä sitten varmaan osaat kertoa kuinka monta kirjoittajaa tuo 10% on?

      • Anonyymi

        Palstoja lukee noin 10 ihmistä joten noin yksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoja lukee noin 10 ihmistä joten noin yksi

        Miten osallistujat pystytään laskemaan? Anojahan on suurin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoja lukee noin 10 ihmistä joten noin yksi

        Millainen on NOIN yksi?

        Minä olen ainakin kokonainen koko ajan.


    • Anonyymi

      Aloittaja siis tuntee ne alle 16-vuotiaat Jonnet. Ellet, he ovat jonneja pienellä alkukirjaimella.

      • Anonyymi

        Et kai ole vaan antamassa ohjeita! Se on erittäin moitittavaa näillä palstoilla.
        Täällä on tietäjiä, jotka tietävät kirjoittajien lukumäärän ja kuinka monta hullua joukossa on, mikä on ikäjakauma.
        Olemme hyvissä käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ole vaan antamassa ohjeita! Se on erittäin moitittavaa näillä palstoilla.
        Täällä on tietäjiä, jotka tietävät kirjoittajien lukumäärän ja kuinka monta hullua joukossa on, mikä on ikäjakauma.
        Olemme hyvissä käsissä.

        En tietenkään anna mitään ohjeita. Huomautan vain, sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ole vaan antamassa ohjeita! Se on erittäin moitittavaa näillä palstoilla.
        Täällä on tietäjiä, jotka tietävät kirjoittajien lukumäärän ja kuinka monta hullua joukossa on, mikä on ikäjakauma.
        Olemme hyvissä käsissä.

        Täällä on tietäjä joka tuetää kysymysmerkin välilyönnistä kirjoittajan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      858
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe