Tiesittekö Rakkaat?

Anonyymi-ap

Mitä tarkoittaa Oikea Thaimaa?
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Thaimaa on muutakin kuin Bangkok, Hua Hin, Pattaya ja Phuket.

Viisi nousevaa kohdetta Thaimaassa.

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai niin Pattayaltahan pääsee joka paikkaan ja kun ajaa turrepaikasta turrepaikkaan niin oikeaa thaimaata viliseen matkanvarrella.

      • Anonyymi

        Niin ja voihan sitä minibussista välillä nousta syömään jäätelöä ahmiten oikeaa thaimaata siinä samalla.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282571

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Suosittelet siis matkustelemaan uusiin kohteisiin Thaimaassa, mutta bussi ei näköjään käy vaan se tuppaa sinua naurattamaan? Eikö tämä ainoa kaverisi Hua Hinista nimenomaan sanonut matkustaneensa bussilla Pattayalla ja Bangkokiin? Eikö hänen vaimonsa löytynyt nimenomaan Phuketista? Siinä on jo kolme paikkaa jotka on sinun aloituksen kieltolistalla ja tämä kaverisi on mennyt kaikkiin bussilla.

      Tämän loman osalta mopoilu on maanantaina loppu. Auto toimitetaan 500 bahtin lisämaksusta Hua Hinista Cha amiin condon pihaan maanantaina. Buukkauksen kävin juuri tekemässä. https://aijaa.com/Jz1jeC (kuitti depositista)
      Maanantaina loppuu myös postitukseni tälle palstalle, sillä keskityn rauhaan maailman parhaassa seurassa, mitä ihmisellä voi olla, nimittäin omat lapseni saapuu puolisoineen ja käyn heidät lentoasemalta hakemassa, seuraava etappi on Suvarnabhumista 819 kilometriä etelässä. Joudut mapsista etsimään mikä kohde siellä on. Saat taas tekemistä yksinäisyyteesi. Se on viikon retki minulle, lapseni jatkaa siitä eteenpäin.

      Otan ehkä Hua Hinin tytön mukaan, katson mitä hän tuumaa ehdotuksesta. Lapsilleni se on ihan ok, saavat ikäistään seuraa! ;)

      Silkkipaitapoju

      • Anonyymi

        Taas olet kuin lapsi karkkikaupassa, mikä on ikäisellesi hieman lapsellista, mutta niin normaalia lahkolaiselle, jotka uskovat kaikki samaan totuuteen, totuuteen joka on pääosin ylipappi 2010 omasta päästään keksimää, toisiaan olen liikkunut ympäri thaimaata taxilla, bussilla, lentokoneella ja omalla autolla, riippuen siitä mikä tarve on ollut milloinkin, phuketissa olen ollut viimeeksi vuonna 2006, thaimaan matkailun aloitin vuonna 1994 silloisen vaimoni kanssa sekin oli phuketissa, vuonna 1998 löysin uuden vaimoni samasta paikasta, menimme parin vuoden päästä vihille, ja olemme nyt olleet yhdessä 25 vuotta josta aviossa 24 vuotta, tulee tänä vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas olet kuin lapsi karkkikaupassa, mikä on ikäisellesi hieman lapsellista, mutta niin normaalia lahkolaiselle, jotka uskovat kaikki samaan totuuteen, totuuteen joka on pääosin ylipappi 2010 omasta päästään keksimää, toisiaan olen liikkunut ympäri thaimaata taxilla, bussilla, lentokoneella ja omalla autolla, riippuen siitä mikä tarve on ollut milloinkin, phuketissa olen ollut viimeeksi vuonna 2006, thaimaan matkailun aloitin vuonna 1994 silloisen vaimoni kanssa sekin oli phuketissa, vuonna 1998 löysin uuden vaimoni samasta paikasta, menimme parin vuoden päästä vihille, ja olemme nyt olleet yhdessä 25 vuotta josta aviossa 24 vuotta, tulee tänä vuonna.

        Kuinka kauan olet päivystänyt suomi24 palstaa?


      • Anonyymi

        No mutta miksi sitten silkkinen rupinahkainen ja pohjevikainen bussimatkailija henkilöauton vuokraa ... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas olet kuin lapsi karkkikaupassa, mikä on ikäisellesi hieman lapsellista, mutta niin normaalia lahkolaiselle, jotka uskovat kaikki samaan totuuteen, totuuteen joka on pääosin ylipappi 2010 omasta päästään keksimää, toisiaan olen liikkunut ympäri thaimaata taxilla, bussilla, lentokoneella ja omalla autolla, riippuen siitä mikä tarve on ollut milloinkin, phuketissa olen ollut viimeeksi vuonna 2006, thaimaan matkailun aloitin vuonna 1994 silloisen vaimoni kanssa sekin oli phuketissa, vuonna 1998 löysin uuden vaimoni samasta paikasta, menimme parin vuoden päästä vihille, ja olemme nyt olleet yhdessä 25 vuotta josta aviossa 24 vuotta, tulee tänä vuonna.

        Ne on varmaankin aika harvassa ne terveet sinkut heteromiehet, jotka eivät nuoren kaunottaren seurasta tropiikin lomallaan innostu ja ole kuin lapsi karkkikaupassa?

        Se on vaan terveen ja elävän ihmisen merkki, kun vielä innostuu mukavista asioista, on suunnitelmia ja tavoitteita. Sukupuolivietti on yksi parhaimmista terveyden merkeistä.

        Tavoitteita pitää aina olla, vaikkapa ihan arkisia ja vaatimattomia. Ei tarvitse kuumatkaa suunnitella.

        Aikoinaan kun pelailtiin kesäisin potkupalloa kortteliliigassa, en osannut pompotella palloa kun se tuppasi aina karkaamaan. Minua hävetti tämä, sillä olin kuitenkin potkulajeista tunnettu. Neljä päivää myöhemmin osasin pompotella palloa.

        Itsensä voi haastaa monella tavalla. Yksi mikä ottaa pannuun on kun minulla on hermovamma oikeassa kädessä ja se vaikuttaa juuri niihin kohtiin, joilla syömäpuikkoja pidetään.

        Otanpas sen haasteeksi. Motoriset pikku harjoitukset ovat hyväksi aivoille. Saatanpa joku päivä kutoa vaikka pipoja ja villasukkia.

        Senssu siis nauraa bussimatkailijoille. Eikö olekin Ari kummallista, ettei hän naura sinulle?
        Eikö sekin ole kummallista että puhut "lapsista karkkikaupassa", kun liittosi rikkonut
        vaimosi löytyi Phuketista? Olitko innoissasi?

        Mites siinä niin kävi että sillä Phuketin innostuksen kohteellasi oli pulla uunissa, sillä hänen poikansahan ei ole sinun? Oliko hän jo synnyttänyt?

        Minä olen aina rakastanut road trippejä. Niitä on tehty jo nuorena kavereiden kanssa, ne oli aika vaatimattomia mutta nuorille miehille seikkaluita. Yksi parhaista suuntautui Suonenjoen mansikkakarnevaaleille.

        Minulla ja kahdella kaverillani oli "amerikanraudat". Yksi siihen porukkaan kuuluva kaveri oli perinyt huomattavan summan rahaa, eikä hän epäröinyt käyttää niitä. Riitti ne kaksi vuotta, sitten se heppu meni autokorjaamolle töihin.

        Euroopassa ja Alpeilla tuli käytyä naisten kanssa. Laaturetkiä, paitsi eka vaimoni oli kova valittamaan kaikesta, vähän sellaista prinsessan vikaa. Hän ei sitten ollutkaan kuin kaksi retkeä mukana.

        Naiset oli yhtä hurmoksessa Alppimaisemista kuin minäkin ja vuorille tehtiin patikkaretkiä, aika vaativiakin.

        Matkailuautoretket ja veneretket lasten kanssa olivat parasta A-luokkaa. Thaimaan parhaat prätkäretket on olleet niin ikään seuralaisen kanssa.

        Kyytiläisiä aina huvittanut se että bongailen matkan varrelta kaiken missä lukee kyltissä nähtävyys, putous, kuuma lähde, näköalapaikka tai jokin vanha luostari esim.

        Kun otan käden pois kaasulta ja hidastan vauhtia, kuuluu kypäräpuhelimista "tsek". He olivat oppineet tietämään että se hidastaminen ja pään pyöriminen tarkoittaa sitä että nyt mennään katsomaan mitä tuolla on.

        Uteliaisuus ja innostuminen uusista asioista on se mikä on tehnyt ihmisestä maapallon älykkäimmän olennon. Passiivisuudella elämä on vain lopun odottelua.

        2010


    • Anonyymi

      SaariJulli on kateellinen kaikille meille jotka OIKEASTI matkustellaan!

      SianMain Mode persoona (/SaariJullin?) poistelee kateuttaan.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 K­u­u­­­m­­­a­­t­ ­t­y­t­­ö­­­t­­ ­­o­d­o­t­­t­­a­­v­­­­­a­t­­ ­s­­i­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18282571

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe