Länsi voimaton

Anonyymi-ap

Länsi saa syyttää itseään. Ukraina on menetetty. Parempi kuin antaa venäjän raunioittaa loputkin ukrainasta.
Itsepä venäjä sen sitten luo ja rakentaa omilla varoillaan kukoistavaksi yhteiskunnaksi. Ilman lännen rahoja!

15

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä lannistu. Juuri saamani( no olen sen tiennyt jo lauan) tiedon mukaan Ukrainalle annetaan täysi lupa hyökätä ja käyttää F-16 hävittäjiään heti ne saatuaan parhaalla katsomallaan tavalla.
      Sitä en kerro milloin kyseiset hävittäjät luovutetaan Ukrainalle. Koulutus niihin on jo päättynyt!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­y­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282573

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei se ihan noinkaan mene, mutta nk. länsi ei halua
      avointa sotaa. Se olisikin älytöntä, koska silloin menetettäisiin rauhanteossa ”hyökkäyksen torjunta”- käsitteen tuoma etu. Sekin aika tulee joskus. Tietenkin eri asia on se, mitä tapahtuu ja on tapahtunut kulisseissa koko ajan.

• Anonyymi

Kumma ettei tästä media puhu: Lännessä paljon ajatellaan, että sodan pitkittyminen on lännen etu. Kaikesta huolimatta se syö Venäjän sotakapasiteetin vuosikymmeneksi eteenpäin! Valitettavasti hinnan maksavat ukrainalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma ettei tästä media puhu: Lännessä paljon ajatellaan, että sodan pitkittyminen on lännen etu. Kaikesta huolimatta se syö Venäjän sotakapasiteetin vuosikymmeneksi eteenpäin! Valitettavasti hinnan maksavat ukrainalaiset.

Strategia lännellä on väärä. Sodan pitkittyminen on lännen etu, mutta ei tällä nykyisellä strategialla, tätä samaa on nyt jauhettu kaksi vuotta ja se ei toimi. On siirryttävä uuteen vaiheeseen ja hävittäjät ja uusi ilmatorjunta ja moderni tykistö tulevat sen mahdollistamaan. Ukrainan liikekannallepano on tehtävä, ukraina ei voi jatkossa turvautua lännen vapaaehtoisten sotilaiden vyöryyn ukrainaan vaan heidän on itse otettava suurempi vastuu omasta maastaan.

• Anonyymi

Hyökkäyksen torjuntaa siellä on ukraina tehnyt jo aktiivisesti viimeiset 2 vuotta. Ja sitä ennen satunnaisesti.
        Kyllä kulisseissa on nyt yhteisenä päämääränä lopettaa voimalla venäjän hyökkäys ja Ukrainan itse ottaa vastuuta maastaan. Länsi tarjoaa materian ja ukraina toivottavasti saa sen liikekannellepanon aikaiseksi, koska nyt ukraina lepää liiaksi ulkomaisten sotilaiden varassa.

• Anonyymi

Alusta asti selvä Ukraina häviää. Meidän TV asiantuntijat puhuneet 2 vuotta palturia ja monet uskoo. Valitettavasti panokset ja aseet loppu. Miehiä ei tahdo löytyä enään rintamalle. .🤔

• Anonyymi

Näin on Neuvostoliiton sisäinen kärhämä saattaa lähestyä ratkaisuaan vihdoin ja viimein valitettavasti.

• Anonyymi

Jännää kääkk

• Anonyymi

USA järjesti vallat. Kumouksen ja sodan. Katso kuinka monessa maassa NATO sotimassa ja aina hävinnyt. USA ei anna apua koska sotateollisuus kärsisi.

• Anonyymi

Liian jännää

• Anonyymi

'Länsi saa syyttää itseään, Ukraina on menetetty'
      Missä vaiheessa Ukraina on edes kuulunut länteen?

• Anonyymi

Tiesitkö että munkit keksivät viskin yli 400-vuotta sitten.

• Anonyymi

Kyllä se henkisesti jo kuuluu länteen, muut lakitekstit ja liittymiset kirjoitetaan myöhemmin.
        Ei länsi aseineen olisi kiiruhtanut ukrainan avuksi jos ukraina katsottaisiin olevan venäjän vasalli. Näinhän on päätetty kabineteissa jo vuonna 2008.

• Anonyymi

Onneksi sinä et ole koko Länsi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7235
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      179
      2296
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1788
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1450
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1155
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      271
      1038
    Aihe