Oma asenne

Anonyymi-ap

On nyt sellainen etten tee mitään, annan valtion ja kelan maksaa kaiken mitä laskuihini tulee. Loppui viimeinenkin yrittämisen ja työllistymisen halu.
Nyt mennään näillä eläkeikään asti ja sitten nautitaan eläkkeestä.

33

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ebbeb olen maksanut kaikki terveyteen tulevat maksut itse, mutta jatkossa laitan kaikki julkisen terveydenhuollon piikkiin ja tulen korjauttamaan kaiken pikku viatkin mitä kropassani on julkisella puolella. Ihan sama leikataanko tai korjataanko jyväskylässä, tampereella, kuopiossa tai helsingissä. Ja taksilla ajellaan pienempiinkiin kelakyyteihin.

      • Anonyymi

        No, pitää ensin saada lupalappu niihin kyyteihin vai luuletko, että soitat kela- tai invataksin tosta vaan ja se tulee hakeen sut ja vie parilla-kolmella eurolla vaikka HUSsiin sieltä jostain?
        Ota ensin asioista selvää ja "tiedä" vasta sitten.
        Olet sä vaan aika tyhmä. Luulo ei ole tiedon väärtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pitää ensin saada lupalappu niihin kyyteihin vai luuletko, että soitat kela- tai invataksin tosta vaan ja se tulee hakeen sut ja vie parilla-kolmella eurolla vaikka HUSsiin sieltä jostain?
        Ota ensin asioista selvää ja "tiedä" vasta sitten.
        Olet sä vaan aika tyhmä. Luulo ei ole tiedon väärtti.

        Kyllä se vie ja 25 eurolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pitää ensin saada lupalappu niihin kyyteihin vai luuletko, että soitat kela- tai invataksin tosta vaan ja se tulee hakeen sut ja vie parilla-kolmella eurolla vaikka HUSsiin sieltä jostain?
        Ota ensin asioista selvää ja "tiedä" vasta sitten.
        Olet sä vaan aika tyhmä. Luulo ei ole tiedon väärtti.

        Lanssilla tai kelataksilla. Ihan sama minulle.


    • Anonyymi

      Ikää sulla ei todellisuudessa ole 30v enempää, jos et tiedä, mistä valtion rahat tulee. Miksi kirjoitin "30v...", niin ikävä kyllä, vielä tuon ikäiset on harvinaisen tyhmiä.

      • Anonyymi

        Juu huomenta vaan sinne päivystyksen luukulle keinonahkatuoleihin. Ikä on mikä on se ei saa vaikuttaa hoitopäätöksiin, tietänette tämän.
        Tyhmyys ei ole myöskään ikäriippuvainen vaan on henkilökohtainen jokaisella meistä.


      • Anonyymi

        Ei olekaan. Ja laskepa paljon tulen maksamaan valtiolle noin 40-50 vuoden aikana?


      • Anonyymi

        Mutta tarpeeksi viisaita näkemään mihin kaikki johtaa!


    • Anonyymi

      Joku vähäpätöinen boss sanoi netissä että jämsän väkiluku tippuu 1750 asukasta en nyt tarkista millä aikavälillä mutta oikea luku tulenee olemaan noin 4000.

    • Anonyymi

      Lähtekää Ukrainaan sairaanhoitajaksi. Voin taata että käytännössä asiat pyörähtää ympäri. Kokemusta on taistelijana itsellä
      Sieltä kun selviää niin ei tarvi hakea keskisuomen sairaanhoitopiirin hallituspaikoille vaan oikeasti tietää mitä sota tekee ihmiselle.
      Itsellä puoli vuotta takana ja suomessa ei koulutusta vieläkään tajuta että palatessaan et ole sama ihminen kuin lähtiessä
      Sitä kantaa loppuelämän. Tosin itse menin.

      • Anonyymi

        Pitäisi sairaanhoitopiirien alkaa valmistelemaan edes jonkinlaista päivitettyä versiota mitä tehdään sodan syttyessä. Sota meinaan on tulossa vuoden sisällä.
        Tiedän ettei tällaisia valmiussuunnitelmia ole olemassa, kannattaisi kiirehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi sairaanhoitopiirien alkaa valmistelemaan edes jonkinlaista päivitettyä versiota mitä tehdään sodan syttyessä. Sota meinaan on tulossa vuoden sisällä.
        Tiedän ettei tällaisia valmiussuunnitelmia ole olemassa, kannattaisi kiirehtiä.

        sodan alkaessa kaikki suomen päättäjät eturintamaan miinanpolkijoiksi, isänmaan kutsusta niin kun stubbikin sanoi.


    • Anonyymi

      Mitä eläkettä luulet nauttivasi, jos et käy työssä. Siitä se eläke kertyy.Kun olet ollut lähes 40vuotta, työelämässä, voit saada reilun 1000e /kk, Sillä et paljo nautiskele.Tässä sinulle hieman faktaa, sekä kelataksilla kun ajelet se on 25e suuntaansa.

      • Anonyymi

        niin ja maksetaanko tulevaisuudessa eläkkeitä,nekin varmaan leikataan pois ja säästöt valuu niistäkin herrojen taskuun,melko reilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja maksetaanko tulevaisuudessa eläkkeitä,nekin varmaan leikataan pois ja säästöt valuu niistäkin herrojen taskuun,melko reilua.

        Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah


      • Anonyymi

        On kansaneläke ja omat hampaat. Ilman reiän reikää hampaissa, mutta kun niitä tulee, tilaan ajan julkiselle, on aikaa odottaa aikaa, se ei ole enään ongelma. Tiedän tuon 25 euroa suuntaansa, tulee silti halvemmaksi kuin omistaa oma auto ja maksaa siihen kaikki kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja maksetaanko tulevaisuudessa eläkkeitä,nekin varmaan leikataan pois ja säästöt valuu niistäkin herrojen taskuun,melko reilua.

        Ei tietenkään leikata pois. Sehän on herroilta itseltäänkin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja maksetaanko tulevaisuudessa eläkkeitä,nekin varmaan leikataan pois ja säästöt valuu niistäkin herrojen taskuun,melko reilua.

        No sittenhän sinäkin teet aivan turhaan töitä kerryttääksesi omaa eläkettäsi!


    • Anonyymi

      Loistavaa että vapaamatkustajien tuet lopetetaan, jääpähän omista töistä enemmän itselle. Eipä ole vuosiin napannut töissä käydä luusereita elättäen mutta nyt on ensimmäistä kertaa vuosiin jotain toivoa paremmasta.

      • Anonyymi

        Tiedättekö että munkit keksi viskin noin 400-vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Kovasti esität kaveria, näille mainitsemillesi ”luusereille”. Aika kaksinaismoraalista.
        Pistä vaan ahkerasti puikko palamaan 👍


    • Anonyymi

      Eläkkeitä ei makseta tulevaisuudessa kuin rikkaille köyhä saa ruokalapun käteen🫡

    • Anonyymi

      Tämä hallitus vei viimeisenkin kiinnostuksen matalapalkkaiseen työhön. Minä ainakin jään nyt kotiin. Nostivat toimeentulotukea yli 30e/kk, mutta mun kuukauden nettotulot ovat laskemassa 450e. Arvatkaa jatkanko vai jäänkö kotiin?

      • Anonyymi

        juu, moni ei oo huomannu, että kannustinloukut kotoa työelämään siirtymiseen itse asiassa kasvoi.


    • Anonyymi

      Tuo on itseasiassa paras vaihtoehto työssäkäyvälle kun maksetaan niin onnetonta palkkaa että sillä hädintuskin edes pärjää

    • Anonyymi

      Näin on, itse aion ryhtyä porvariksi ja keskittyä elämään pääomatuloilla.

      • Anonyymi

        onko näi JN onko näi,toki hieman on JN toki hieman.


    • Anonyymi

      Rukkaset naulaan ja pensselit santaan eihän siinä muukaan auta, pärkele!🎅

    • Anonyymi

      PAKOLAISTEN HYYSÄÄMINEN LOPETETTAVA. AUTOILLA VAI RULLATAAN AAMUSTA ILTAAN

      • Anonyymi

        ei saa selvää,haettava ikkunat yläpäähän,vaihtoehtoisesti myös alapäähän.


    • Anonyymi

      Mutta minä haluan myös Terveyspussille oman katoksen, jossa voi jonottaa, etteivät "köyhät lapsiperheet" vilustu talvella.

    • Anonyymi

      Kumpa ei tulis nälkä eläkkeellä. Ei järin suuri ole luhmuille. Kirkkokin lopettanut hapankorppujen jaon.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 K­u­­­u­­­m­a­­­t­ ­­t­­y­­­t­ö­­­t­ ­­­o­d­­o­t­t­­­a­v­­a­t­­ ­­s­i­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18282585

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe