Hei,
olen asentanut Samsung Galaxy S 9 plussaan LineageOS 20 (Android 13). Roottauksen olen tehnyt Magisk Kitsune v26.4-kitsune-2 jossa:
1.(MagiskHide > aktiivinen,
2. Zgisk > aktiivinen
3. Enforce SuList > aktiivinen
4. ConfigureSuList-kohdassa on määritetty sovellukset, joilta roottaus pitää kätkeä.
Magiskiin asennettut moduulit ovat:
MagiskHide Props Config
Play integrity Fix - AutoPIF NEXT Fork
Shamiko
Zygisk - LSPosed
Systemless Hosta (Magisk sisään rakkennettu moduuli)
Käyttöjärjestelmän kehittäjäasetukset ovat piilotettuna
Edellä olevalla kokoonpanolla, kaikki muut sovellukset (esim. OP ja Nordea) toimivat moitteetta, mutta S MOBIILI herjaa, että käytössä on muokattu käyttöjärjestelmä tai rootattu laite.
Onko jollain kokemusta S Mobiilista LineageOS 20 -version kanssa, miten sen saisi toimimaan, kun käytetään Magisk Kitsunea, tai alkuperäinen Magisk?
Aiemmin käytössä oli alkuperäinen Magisk (versio 26.4.), mutta siinä lakkasi OP-mobiili toimimasta, jolloin vaihdoin tuohon Kitsune Magiskiin, ja sillä OP-toimii hyvin.
KernelSU:ta en ole kokeillut, olisiko se parempi kuin tuo Magisk?
LineageOS 20, Magisk Kitsune, S mobiili ei toimi
1
670
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18282626
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734