Vuoden kaupunkilainen YAXYE MOHAMUD Helsingistä.

Anonyymi-ap

Kehityspäällikkö, Movementista kertoi ettei mitään katujengejä heidän mielestään ole olemassa, on vain syrjäytyneitä nuoria…
Miksi poliisi, tulli, hallitus…jne, eivät usko ettei mitään DÖDSPATROLLEJA ole olemassa ja jos olisikin, niin eivät ne ole mitään rikollisia jengejä, vaan löyhiä porukoita jotka ovat vain väkivaltaisia ja myyvät huumeita…

11

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten poliisi voikin olla nuin väärässä…

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282945

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      toivottavasti ainoastaan vuoden, ja sen jälkeen....

    • Anonyymi

      löyhiä kaveriporukoita 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Koskahan tuokin sana ensimmäisen kerran keksittiin , heti tuli pilkkasana .
        mahtaako siitäkin olla jo 10v ?


      • Anonyymi

        Nimenomaa!


    • Anonyymi

      Ei koskaan esim rakennus miestä joka rakentaa asunnot näille oleskelijoille

    • Anonyymi

      Onko kukaan nähnyt tuollaisia inkluusiolla tuettavia oikeissa töissä esim. pörssissä olevassa yhtiössä tai pienissä yksityisissä hikipajoissa?
      Kaikki ovat yleensä, kuten tämäkin yhteiskunnan verovaroilla maksettavassa yhdistyksessä töissä. Hän on itse perustanut organisaation Movement ry.

      Jos kantaväestä joku lähtee perustamaan yleishyödyllistä yhdistä, saa varmasti verotarkastajat peräänsä, jos esim. kerää varoja yhdistykselle.

    • Anonyymi

      Mitenhän tuossa raha mahtaa liikkua? Ja että pitää olla omat jutut ulkomaalaisille? Jos ne on syrjäytyneitä kertoo siitä ettei ne halua olla muuta kuin omissa porukoissaan.

      • Anonyymi

        HÄVITTÄJÄT KAIKKI PITÄÄKIN PISTÄÄ AITAUKSIIN


    • Anonyymi

      Hoh hoi...taas tuota “en ollut samanarvoinen, opettajat eivät suhtautuneet samanarvoisesti vaan eristivät, ei ole samoja mahdollisuuksia työmarkkinoilla kuin kantiksilla...ennakkoluulot, jne” eli rasismikorttia vetää tämäkin tyyppi esiin haastattelussaan...

      Nämä Muhamudit ja Ibrahimit eivät ole vielä tajunneet ettei arvostusta ja kunnioitusta saada, ne pitää ansaita. Katsokaa vaikka Vietnamin venepakolaisten lapsia ja asemaa. Opettelivat kielen, ovat ahkeria, eivät ole aina vaatimassa ja ruikuttamassa ja selittelemässä miksi pitää elää KELA-goldilla (kun ei saa töitä kun ne ennakkoluulot ja rasismi).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe