Onnistuit sohaisemaan mua

Anonyymi-ap

Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan mun kanssa.
Läppää voin heittää mutta tuo aihe ei ole yksi niistä, koskaan.
Meni iho vereslihalle. Luulin että kestän kaiken mutta tulihan se absoluuttinen nollapiste sieltä.
Ai niin mutta eihän me edes tunneta .siis huuto vaan iltatuuleen.

81

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä ne lääkkeet ja ulos liikkumaan löllykkä siitä se polla selviintyy.

      • Anonyymi

        Sitä ennen voisit vielä opetella kirjoittamaan, niin on jotain mistä voit olla ylpeä, ennen kuin köysi nykäisee.


      • Anonyymi

        Jaa, minun kommentti poistettiin, mutta tuon vajakin kiusaamisviesti sai jäädä? Niin, että tuota tosiaan, otappa vaikka koppa kaljaa ja tee lopulliset itelles. Kukaan ei sinua tule kaipaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ennen voisit vielä opetella kirjoittamaan, niin on jotain mistä voit olla ylpeä, ennen kuin köysi nykäisee.

        Nyt taisi tulla liian kovaa juttua jotakin kohtaan.
        Ilmeisemmin myös luulemista kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minun kommentti poistettiin, mutta tuon vajakin kiusaamisviesti sai jäädä? Niin, että tuota tosiaan, otappa vaikka koppa kaljaa ja tee lopulliset itelles. Kukaan ei sinua tule kaipaamaan.

        On mulla elämässäni ainakin kaksi jotka varmasti kaipaisivat tyttäreni ja poikani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla elämässäni ainakin kaksi jotka varmasti kaipaisivat tyttäreni ja poikani

        Enpä usko! Tai sitten ovat tulleet isäänsä ja pitävät normaalina tuollasta käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi tulla liian kovaa juttua jotakin kohtaan.
        Ilmeisemmin myös luulemista kyseessä.

        Ei ollut luulemista. Vastasin vain kiusaamisviestiin niin kuin siihen kuuluukin. En tiedä kuka tuo kiusaaja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla elämässäni ainakin kaksi jotka varmasti kaipaisivat tyttäreni ja poikani

        Tapa ittes esa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla elämässäni ainakin kaksi jotka varmasti kaipaisivat tyttäreni ja poikani

        Varmasti muitakin älä näistä sure🩷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla elämässäni ainakin kaksi jotka varmasti kaipaisivat tyttäreni ja poikani

        Elä helkatissa,olet huonosti asiat laittanna.Miksi haluat lastesi surevan ????Minä kasvatin ihan toisin päin.Itsekkin olen saanut kasvatuksen missä ei surkutella vanhempien vuoksi,elämän pitää jatkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi tulla liian kovaa juttua jotakin kohtaan.
        Ilmeisemmin myös luulemista kyseessä.

        Avoimuus kunniaan niin ei tule luuloja ja väärinkäsityksiä.
        Tosiaan on myös niitä ketkä yrittää taloudellista hyötyä saada provosoimalla.
        Pannaan vaaka ja katsotaan kumpi hyötyy enemmän oletetusta pahasta se silloin on "rikollinen" kuka hyötyy eniten.


      • Anonyymi

        Menikö kauan sivistyssanan etsimiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimuus kunniaan niin ei tule luuloja ja väärinkäsityksiä.
        Tosiaan on myös niitä ketkä yrittää taloudellista hyötyä saada provosoimalla.
        Pannaan vaaka ja katsotaan kumpi hyötyy enemmän oletetusta pahasta se silloin on "rikollinen" kuka hyötyy eniten.

        Tsrkotaksää mies kun urpot tulee provosoimaan ja leikkii viatonta jälkeenpäin aika neitiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö kauan sivistyssanan etsimiseen?

        Ne tulee ihan kuule selkärangasta- onko sulla sellainen?


    • Anonyymi

      Sielläpä lähti mielikuvitus laukalle taas.

      • Anonyymi

        Aina kaikki ilmeisesti liittyy johonkin epämääräiseen pukettiin tunteita eh he


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kaikki ilmeisesti liittyy johonkin epämääräiseen pukettiin tunteita eh he

        Oli tunne sekä myrskyinen yä, jota kukaan ei osannut selittää


      • Anonyymi

        Kun selostamisen tarve kerran ompi


    • Anonyymi

      🤮 sinulta kiusaaminen tulee ihan luonnostaan.

      • Anonyymi

        Millä tavalla sinulle tuntematon anonyymi provoilija kiusaa sinua tai ketään muuta esim?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sinulle tuntematon anonyymi provoilija kiusaa sinua tai ketään muuta esim?

        Ja millaista kiusaa onko kotikiusaa ja onko omaa kotipoliisia setvimässä dilemmaa


      • Anonyymi

        Kyllä siinä kohti jos koen että toinen kiusaa minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaista kiusaa onko kotikiusaa ja onko omaa kotipoliisia setvimässä dilemmaa

        Toisella selaimessa auki palstan ja toisella finlex


    • Anonyymi

      Mitä mitä mitä? Mikä aihe? En tunnista kirjoitustyyliä tästä, joten ei varmaan mulle.

    • Anonyymi

      Minä luulen että se on sitä mustaa magiaa / henkiä tai jotain pahoja juttuja, ja se vie psyykkeeseen. Minulla ei ole pahaa tahtoa teitä vastaan kun jätätte rauhaan minut. Voin olla tekemisissä, mutta jotkut jutut ovta kyllä itselläkin jääneet ihon alle. mutta kaikki ei ole tarkoitettu minulle, eli tätä sotkua vaan kaikki siivoaaja kärsii. Hyvää jatkoa kaikille!

      • Anonyymi

        Ei ole tarkoitus avata mitään kenellekään. Olen sen verilupauksen antanut. Jos joku sai jatkuvasti kyseenalaistaa niin se menee mulle suoraan coreen.
        Varsinkin kun en ikinä enkä missään sano itse mitään pahaa, jos joku sanoo niin en ikinä komppaa häntä. Tämä ollut päivästä yksi lähtien
        Jos joku kuvittelee siitä meidän välille jotakin niin sille en voi mitään. Eikö näin ole edes käynyt koskaan
        Kukapa nyt hah, etenkin kun itseäni ajattelen, pöh mikä nobody olen.


      • Anonyymi

        Ei kannata pelleillä mustan magian kanssa. Kostautuu, vaikka et uskoisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata pelleillä mustan magian kanssa. Kostautuu, vaikka et uskoisikaan.

        Ikinä ei kannata pelata pahojen puolella


    • Anonyymi

      Tiiän erään ketä aina hermostuu ihatäysi ku häntä epäillään mistään huijaamisesta...ja kyse on juuri siitäettä.hän huijaa niiiin paljo koko ja kieltää kaikenniin ei kestä just sitäet kukaan epäilee yhtäämistää. Haha naurettavaa

      • Anonyymi

        Meinaatko, että kovin moni ottaa vastaan keksittyä
        valetta?


      • Anonyymi

        Itseshäsikö puhut tuskin muuten ihan tuolla varmuudella pystyisit puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että kovin moni ottaa vastaan keksittyä
        valetta?

        Minusta tässä palstamiehen oudossa morsetuksessa on aika vähän mihin takertua..🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseshäsikö puhut tuskin muuten ihan tuolla varmuudella pystyisit puhumaan

        Vielä polttavimpi kysymys - mitä sinä sait irti tästä miehen hohhaasta?


      • Anonyymi

        Mäkin mietin samaa
        Yleensä ihmistä ei epäillä syyttä suotta.
        Toisin maailmassa on myös kieroja valehtelevia mulkkuja jotka yrittää siirtää huomion omista kusetuksistaan käänteipdykologia tyyliin toisaalle
        Luomalla tuollaista peite epäilystä.
        Aidosti rehellinen keskityt siinä helposti kuultuun epäilyksern jaitseensä vaikka oikesta pitäisi
        palauttaa pallo sinne ja sille mistä se tuli.

        AP tarkkaile sitä luikeroa lähelläsi .

        Samoin sua voidaan yrittää kontrolloida jotenki. Sillä
        Että alat epäillä itseäsi .
        Ja kyseinen mulkku ohjaileekin sinua .
        Kun luulee vielä pystyvänsä siihen .
        (Narsistit ,sosio ja psykoopatit tekee niin)
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että kovin moni ottaa vastaan keksittyä
        valetta?

        Itse olen oppinut kantapään kautta ettei ole savua ilman tulta.Jotain on täytynyt sunkiin käytöksessä olla että ollaan luultu jotain,jopa tekemättä jättäminen aiheuttaa väärinkäsityksiä.Väärinkäsityksiä pitää oikoa..eikä ruveta tappelee verissäpäin.


      • Anonyymi

        Pahimpia on ne jotka esittää ettei loukkaannu vaikka oikeesti huijaa. Oppineet olemaan naama pokerina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin mietin samaa
        Yleensä ihmistä ei epäillä syyttä suotta.
        Toisin maailmassa on myös kieroja valehtelevia mulkkuja jotka yrittää siirtää huomion omista kusetuksistaan käänteipdykologia tyyliin toisaalle
        Luomalla tuollaista peite epäilystä.
        Aidosti rehellinen keskityt siinä helposti kuultuun epäilyksern jaitseensä vaikka oikesta pitäisi
        palauttaa pallo sinne ja sille mistä se tuli.

        AP tarkkaile sitä luikeroa lähelläsi .

        Samoin sua voidaan yrittää kontrolloida jotenki. Sillä
        Että alat epäillä itseäsi .
        Ja kyseinen mulkku ohjaileekin sinua .
        Kun luulee vielä pystyvänsä siihen .
        (Narsistit ,sosio ja psykoopatit tekee niin)
        Sivusta

        Yks Luigero ei oo lähellä mutta huijaa joka tapauksessa 😂 pari aiempaa vuokranantajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että kovin moni ottaa vastaan keksittyä
        valetta?

        Mitä muuta vale ois ku keksittyä, daa? Sivusta ja oletko itse vähän sellainen keksijä


    • Anonyymi

      Enempää en voi kun sanoa oman kannan.
      Jos se ei riitä niin sitten se on niin, asia on tekemätön paikka.
      Kuitenkin ihan sieluni ytimessä tiedän että kyllä hän totuuden tietää... Sen varjolla jaksan huomiseen.
      Disclaimer The whom it may concern:
      En jaksa nyt laittaa että ei hän ole täällä on tai ei, halusin vaan tarkentaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa puhua ja kysyä vielä suoraan.Wn jättäis selkäytimenvaraan nyt.


    • Anonyymi

      Luottamus/luotettavuus? Mitä se kenellekin on? Toisille se on ainakin helpompaa kuin toisille. Kyseenalaistiko joku tekemisiäsi? Jos toinen loukkaa tunteita, se murentaa myös keskinäistä luottamusta. Yleensä luottamusta voi yrittää korjata, joskus se kannattaa. Molempien vastaantulemistahan se vaatii tietenkin.

      • Anonyymi

        Ei nyt kannata yksityiskohtiin mennä.
        Olen taas askeleen viisaampi ja hieman enemmän teflonia.
        Valtakunnassa kaikki hyvin. Pitää vaan luottaa omaan tekemiseen ja toivoa että se nökyy muillekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kannata yksityiskohtiin mennä.
        Olen taas askeleen viisaampi ja hieman enemmän teflonia.
        Valtakunnassa kaikki hyvin. Pitää vaan luottaa omaan tekemiseen ja toivoa että se nökyy muillekin

        Yhdentekevää kuinka paksu teflonnkerros on se ei suojaa yhtään sen paremmin yksi huonoimmista pinnotteista jos kestävyyttä haet miksi muuten teflon pannut olis niin halpoja se on vain liukas pinnoite niin ei mikään tartu kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kannata yksityiskohtiin mennä.
        Olen taas askeleen viisaampi ja hieman enemmän teflonia.
        Valtakunnassa kaikki hyvin. Pitää vaan luottaa omaan tekemiseen ja toivoa että se nökyy muillekin

        Tefloni on huono ja myrkyllinen alusta.


    • Anonyymi

      Mitä sinun tapauksessasi siis tapahtui?

      • Anonyymi

        Voi sinua pientä provoissa troolaajaa


    • Anonyymi

      No joo. Sun huumorin sietokyky on sama kun kerrostalo kyttäri mummon. Mähän sohin jos sohituttaa.

    • Anonyymi

      Ihan täysin totuudellinen ei kannata olla koska se toinenkaan ei välttämättä ole.

    • Anonyymi

      Olen noissa tilanteissa kysynyt suoraan, mitä olen valehdellut tai mikä on se, mistä syytetään. En äkkiä muista, että olisin saanut suoraan kysymykseen suoraa vastausta.

    • Anonyymi

      En kyllä ikinä haluais sohaista ketään enkä loukata ja anteeksi jos niin olenkin tehnyt.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️
        Ap

        Olet aloittaja kuullut tämän ennenkin mutta olet ehta narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloittaja kuullut tämän ennenkin mutta olet ehta narsisti.

        Olet ehkä täyttä palturia ja väärää henkilöintiä tarinoiva 🦄kuullut ehkä ennenkin, että sinä olet sellainen. Kiva loppuromahdus, tyypillistä monille teikäläisille siinä vaiheessa kun kokee, ettei hallitsee peliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ehkä täyttä palturia ja väärää henkilöintiä tarinoiva 🦄kuullut ehkä ennenkin, että sinä olet sellainen. Kiva loppuromahdus, tyypillistä monille teikäläisille siinä vaiheessa kun kokee, ettei hallitsee peliä

        Sama pätee Kojoottiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ehkä täyttä palturia ja väärää henkilöintiä tarinoiva 🦄kuullut ehkä ennenkin, että sinä olet sellainen. Kiva loppuromahdus, tyypillistä monille teikäläisille siinä vaiheessa kun kokee, ettei hallitsee peliä

        Mitään peliä ei ole ollutkaan kuin sun päässäs. Sairas.


    • Anonyymi

      Et tee muuta kuin vitsailet muiden kustannuksella jopa terveyden tilasta vedät läppää.
      Vai vielä puhut luottamuksesta.

    • Anonyymi

      Oletteko muuten koskaan nähnyt oikeeta narsistia;)

      • Anonyymi

        Olen valitettavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valitettavasti!

        Tai oikeastaan ihan hyvä niin jatkossa osaan kiertää kaukaa tuollaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeastaan ihan hyvä niin jatkossa osaan kiertää kaukaa tuollaiset

        On se varmaan taito kuvitella että itsessä ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan taito kuvitella että itsessä ei ole mitään vikaa.

        Just näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.

        No otittekos te kaksi keskustelijaa itseenne sitten tämän hymiömiehen anaalysoinnin? Ehkä kertoo teistä enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No otittekos te kaksi keskustelijaa itseenne sitten tämän hymiömiehen anaalysoinnin? Ehkä kertoo teistä enemmän

        Eikä aasinsiltakaan asiasta kukkaruukkuun oikein kestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valitettavasti!

        Oon kans, Mikon.


    • Anonyymi

      Samoin!!!!Miehelle.
      Luulin ettei sun heppi sanele sun juttuja.
      T. Ei koira n
      Ps. Pettynyt pahimman kerran.

      • Anonyymi

        Mutta jos sulla naisena esiintyvä mies olisi koira, olisiko se emootion ja hellyyden kohde ja mies pelkkä kanki?


    • Anonyymi

      Sorry mies,mut en usko pyytteettömään lähimäisrakkauteen kun autettava kohde on kaunis,kiva ja älykäs nainen.
      Niin et revippä siitä.

      • Anonyymi

        Mitä itse teet ettei kukaan olisi ilman voimaa ja tasavertaisuutta? Mahdollisuutta muodostaa oikeaa kuvaa


      • Anonyymi

        Tämä kyllä totta.


    • Anonyymi

      Miksi puhut siitä että luulit jonkun kestävän kaiken? Että tunnet jonkun tosi hyvin? Miksi tällaiset ajatukset on sulle pakkomielle?

    • Anonyymi

      Oli hyvä että opit heti alkuun miten epäileväinen olen yleensäkin. Ettei pidä ottaa liian henkilökohtaisesti. Ei sillä että tuntisimmekaan. Ja ikänsä tuntemansakin voi ajaa tekoihin joihin ei olisi uskonut pystyvän. Kaiken nähneenä sitä kyynistyy. Itse todellisuus alkaa kyseenalaistaa kaikkien uskottavuuden. Siihen kun lisää sen miten rakkaus tekee itsekkääksi ja julmaksi ja vainoharhaiseksi. Hetkellisen vuoksi menettää rippeetkin hyvyydestään. Joten selvisit melko vähällä.

      • Anonyymi

        Kyl oli ihan muu tavara mikä teki itsekkääksi, julmaksi ja vainoharhaiseksi. Sut.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani sohaisusta. Naisilla molemmat aukot ovat lähellä toisiaan ja kiihkoissani vain erehdyin aukosta. Ihan pelkkä vahinko, ei mitään homoseksuaalista.

    • Anonyymi

      Tästä sen näkee. Syyllistät, vaikka en ole tehnyt elettäkään suhteemme eteen.
      Kattos toi noin, tyhjän saa pyytämättäkin.

    • Anonyymi

      Hullu

    • Anonyymi

      Millä tavalla hän sohaisi?

    • Anonyymi

      Ei tunneta enää..

    • Anonyymi

      Toivottavasti et tarkoita minua.
      Luottamus on. Ei se häviä. Älä anna negatiivisen vallata alaa.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on itse pahuuden sanoja. Älä usko sellaisia.

    • Anonyymi

      Olet rakastettu, hyvä ja sinulle on hyviä asioita varattuna. Kaiken sen hyvän haluan sinulle.

    • Anonyymi

      Ehkä ymmärsit vain väärin, jos ette edes kunnolla tunne.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe