huono omatunto

Anonyymi-ap

johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.

64

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin. Miehelle. ❤️

    • Anonyymi

      Ap.vääristelee totuutta.

      • Anonyymi

        Millä tavalla?


      • Anonyymi

        Ohi. Et ymmärrä yhtään.


      • Anonyymi

        Nyt alkaa olla taas se illan popparit tulille osio..🤦‍♀️ Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla?

        Ruoki ny trollaavaa yksäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoki ny trollaavaa yksäri

        Saattaa uskoa noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaa olla taas se illan popparit tulille osio..🤦‍♀️ Sivusta

        Niin alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoki ny trollaavaa yksäri

        ä* tai vielä pahempaa matami on visioissaan tosissaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa uskoa noin

        Kyllä taitaa uskoa tähän omaan ns asiaansa hyvin hyvin monimutkaisen ajattelun kautta siis tämä kommentoija jolla on aina aapeesta asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin alkaa.

        Juuh perheen hajottaminen, toisena esiintyminen, tunnesyyllistäminen ja mitä näitä ny oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh perheen hajottaminen, toisena esiintyminen, tunnesyyllistäminen ja mitä näitä ny oli

        Mistähän sinä oikein nyt puhut? En ole hajottanut kenenkään perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sinä oikein nyt puhut? En ole hajottanut kenenkään perhettä.

        Kaikessa ei ole tarinallisuuksien alkuätmi kyse sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikessa ei ole tarinallisuuksien alkuätmi kyse sinusta

        En ole yhtään mikään ätmi. Vastasin omasta puolestani. Jos sinua häiritsee se, että keskustelupalstalla keskustellaan, voit ihan vapaasti häipyä täältä lukemasta.


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      💜💜💜

    • Anonyymi

      Miksi huono omatunto ?

      • Anonyymi

        olisko varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisko varattu?

        Näitä trollauksia kannattaa nyt vatvoa, ties minkä lyömäaseen löytää ku ei ole terve ja hakee kaukaa tarinoita


      • Anonyymi

        Miehen tenttaus siis jatkuu sulla? Onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä trollauksia kannattaa nyt vatvoa, ties minkä lyömäaseen löytää ku ei ole terve ja hakee kaukaa tarinoita

        Niin mikä oli trollaus ja mitä tarkoitat lyömäaseen löytämisellä ja kaukaa haetuilla tarinoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tenttaus siis jatkuu sulla? Onnea

        Kenen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen miehen?

        Provoilevan palstaäijän esim, mikähän muka tässä on epäselvää tai mitä tiskirättiä yrität tiristää ns?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provoilevan palstaäijän esim, mikähän muka tässä on epäselvää tai mitä tiskirättiä yrität tiristää ns?

        Se vaan että aloitus ei ole provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä oli trollaus ja mitä tarkoitat lyömäaseen löytämisellä ja kaukaa haetuilla tarinoilla?

        Sinulla taisi unohtua nyt sekä muistilehtiö, että pussi mihin puhuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen miehen?

        No ihan kuule tämän päivät pitkät yksin puhuvan aloittajasedän. Ikävä kyllä et saanut mitään tai ketään erottumaan eduksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taisi unohtua nyt sekä muistilehtiö, että pussi mihin puhuttaa

        En tee muistiinpanoja toisten kommenteista. Jos et osaa selittää mitä tarkoitat, et ymmärrä itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kuule tämän päivät pitkät yksin puhuvan aloittajasedän. Ikävä kyllä et saanut mitään tai ketään erottumaan eduksesi

        Tässäkin ketjussa on useampi keskustelija joten voitko lopettaa trollaamisen.


    • Anonyymi

      Sama... Ja jatkuu vaan, haluaisin että tää loppuu mutta oikeastaan en 😁😬

      • Anonyymi

        Minäkin tavallaan haluaisin että tämä loppuu ja toisaalta en halua. Löysin uuden maailman tunteistani häneen.


    • Anonyymi

      Mitä ihmiset kuolinvuoteella miettivät olleen elämässään tärkeää, niin kyllä ne on yleensä ne läheiset ihmissuhteet ja nimenomaan rakkaus.



      https://youtu.be/dfQ0vghLATo
      .

      • Anonyymi

        Niin sitä luulis mut harmi kun rakkautta ei ole olemassakaan. On vaan himon tunteita, jos niitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä luulis mut harmi kun rakkautta ei ole olemassakaan. On vaan himon tunteita, jos niitäkään.

        Kyllä rakkautta on olemassa. Rakkaus ja himo eivät ole poissulkevia.


    • Anonyymi

      Mulla ei ainakaan ole myötätuntoa tuollaiselle asialle jos on varattu, jokainen tekee omat lopulliset valintansa ja päätöksensä elämässä ja niihin on vaan tyydyttävä ei siinä sen kummempaa sittenpä kaipaa ja elää valintansa kanssa.

      • Anonyymi

        Ei sinulla taida olla myötätuntoa muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla taida olla myötätuntoa muutenkaan.

        Jaa millä tavoin ei ole? Tälläisessä tilanteessa on vaikea kokea myötätuntoa varsinkaan häntä kohtaan. Palstan ulkopuolella koetan tottakai elää myötätunnolla toista kohtaan jos ihminen antaa siihen mahdollisuuden ja ihan kasvotusten. Minusta on aika kurjaa ja ilkeää sanoa edes tuollaista kun ei tunne. Kokisitko itse myötätuntoa jos toinen olisi samanlaisessa tilanteessa kun itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa millä tavoin ei ole? Tälläisessä tilanteessa on vaikea kokea myötätuntoa varsinkaan häntä kohtaan. Palstan ulkopuolella koetan tottakai elää myötätunnolla toista kohtaan jos ihminen antaa siihen mahdollisuuden ja ihan kasvotusten. Minusta on aika kurjaa ja ilkeää sanoa edes tuollaista kun ei tunne. Kokisitko itse myötätuntoa jos toinen olisi samanlaisessa tilanteessa kun itse olet?

        Kyllä kokisin. Syistä joita en tänne avaa. Et sinäkään tunne minua etkä tiedä mistä kaikesta on kysymys joten miten oma kommenttisi oli yhtään sen parempi? Mitä tarkoitat sillä että "tällaisessa tilanteessa on vaikea kokea myötätuntoa varsinkaan häntä kohtaan"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kokisin. Syistä joita en tänne avaa. Et sinäkään tunne minua etkä tiedä mistä kaikesta on kysymys joten miten oma kommenttisi oli yhtään sen parempi? Mitä tarkoitat sillä että "tällaisessa tilanteessa on vaikea kokea myötätuntoa varsinkaan häntä kohtaan"?

        No ei ollut parempi ei ja totta en tunne sinua. Anteeksi pyydän ja en tarkoittanut mitään tuolla. Toivottavasti saat rauhan omalletunnollesi ja tunteillesi, tuollaiset asiat ovat varmasti vaikeita ja kurjia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla taida olla myötätuntoa muutenkaan.

        Myötätuntoa ei sellaista pettäjille ole jaossa pettäjä on pahinta lajia maailmassa ja sen kerron että jokainen joka pettää olisi lopetettava miksi antaa pettäjän jatkaa häneen rakastuvien ihmisten tuhoamista pettäjä ei ole ihminen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötätuntoa ei sellaista pettäjille ole jaossa pettäjä on pahinta lajia maailmassa ja sen kerron että jokainen joka pettää olisi lopetettava miksi antaa pettäjän jatkaa häneen rakastuvien ihmisten tuhoamista pettäjä ei ole ihminen!!

        Ensinnäkin missä kohtaa tässä aloituksessa sanottiin että joku on pettänyt? Toisekseen mielipiteesi on todella naiivi. Ei sen pettäjän tai "pettäjän" puoliso ole välttämättä rakastunut tai rakasta. Taustalla voi olla vaikka väkivaltaa. Voi olla että se pettäjä tai "pettäjä" on ensin tuhottu omassa suhteessaan. Sinut tässä pitäisi lopettaa koska olet niin naiivi ja mustavalkoinen. Epävakaat persoonat harvemmin tuo mitään hyvää.


    • Anonyymi

      E nainen ;)))))

      • Anonyymi

        En ole E nainen enkä kaipaa E naista.


    • Anonyymi

      No en odota sinun nyt kuitenkaan tekevän eteeni sellaista mikä saattaisi sinut ehkä arveluttavaan asemaan. Voit pitää kiinni omista sitoumuksistasi kuten parhaaksi näet. Elämä ei aina ole helppoa.

      • Anonyymi

        Elämä ei ole aina helppoa. En välitä mitä muut ajattelevat arveluttavuudesta jos voin tehdä hänen eteensä jotain. Kaipaan häntä niin paljon.


    • Anonyymi

      Hyvä on omatunto

    • Anonyymi

      Teeskentelit kaiken olevan väärinkäsitysten, se ei sitten rauhoittanut omaatuntoasi. Toivotaan että vapautesi on se mikä tekee sinut onnelliseksi.

      • Anonyymi

        En ole teeskennellyt mitään väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole teeskennellyt mitään väärinkäsityksiä.

        Miksi kirjoittelet omia kommenttejasi tähän miehen yksinpuheluketjuun- oletko aivan kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet omia kommenttejasi tähän miehen yksinpuheluketjuun- oletko aivan kunnossa?

        Oletko itse ihan kunnossa? Manipulatiivista käytöstä sitä paitsi lähteä kyseenalaistamaan jonkun tuntemattoman henkistä terveyttä . Tässä ketjussa on useampia kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ihan kunnossa? Manipulatiivista käytöstä sitä paitsi lähteä kyseenalaistamaan jonkun tuntemattoman henkistä terveyttä . Tässä ketjussa on useampia kirjoittajia.

        Ei näissä sinun joka kommenttiin väliin tunkevan miesaloittajan jutuissa niin montaa kirjoittajaa ole kun puhut ihan yksinäsi lähtökohtaisesti


    • Anonyymi

      No ole sitten nätisti ja voitaisiin nähdä myös

      • Anonyymi

        Olen kuten olen.


    • Anonyymi

      Jätit jonkun taaksesi vaikka on tunteita ja sen takia huono omatunto?

      • Anonyymi

        Sinä toiveikas tapaus se kuvittelet että voit puhua toisen ympäri sinne tänne trolleille vastauksia sinkomalla😬


    • Anonyymi

      Petturi

      • Anonyymi

        Mitä höpötät? Minulla ei ole suhdetta kaipaamani ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpötät? Minulla ei ole suhdetta kaipaamani ihmisen kanssa.

        Mutta haluaisit,eiks nii.


    • Anonyymi

      Miten te kateelliset viitsitte jatkuvalla syötöllä yrittää sotkea kahden ihmisen tulevaa elämää... Hankkikaa oma elämänne...Rakkaus on ja siihen ette voi vaikuttaa. Kaksi ihmistä kun on saavuttanut saman tunnetason sitä ei voi katkaista kuin...Kuolema Rakkaus Sinuun on niin suurta etten voi sitä enää hallita...Sinulle Rakkaani

      • Anonyymi

        Rakastan sinua olet kaikkeni rakas.


    • Anonyymi

      Saisiko selvennystä, oliko tilanne tämä, että pitkä liitto alla... Onko tunteita herännyt toista yllättävää tahoa kohtaan, jossa on jotain maagista ja henkevääkin. Voitko avata lisää tilannettasi? T, N sivusta

    • Anonyymi

      Kuinka tunteet toista kohtaan vaikuttas omatuntoon mitenkään jos ei seurustele suhteessa ollessa tunteet toista kohtaan saattaa kokea jonkinlaisena pettämisenä mitä se onkin jos naiselta asiasta kysytään mu kysytäämpä asiaa näin onko sekin suhteessa ollessa pettämistä jos on tunteita lastaan lapsiaan kohtaan siskoaan veljeään äitiään tai isäänsä kohtaan se sitten taas kuinka tunteidensa pohjalta toimii saattaa jo helpostikin ylittää monenkin mielestä pettämisen rajan

      • Anonyymi

        Pettää voi monella tapaa.Taloudellisesti ,emotiaalisesti.
        Jos et ole vielä suhteessa mut ihastunut voit näyttää kaivatullesi käytöksellä hänen olevan numero 1 tai numero ei mitään.
        Parisuhde on numero 1 sen tietää läheiset ,terveet sellaiset,sinun ei tarvii silloin pähkäillä tuon asian tiimoilta.


    • Anonyymi

      Minäkin kaipaasin sinua.Ikävä asia on kuitenkin se,etten voi luottaa enään naisiin.Kaikki,kahta lukuunottamatta ovat pettäneet.Asun nykyään yksin,ja olen tyytyväinen tähän,vaikka tulee hetkiä,jolloin kaipåaan naisseuraa ,mutta vain ystävyyttä.

      • Anonyymi

        Anteeksi kirjoitusvirheet,olen nakkisormi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe