Päätin juuri että

Anonyymi-ap

En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus minun kanssa halunnut viettää aikaa ja vieläpä innoissasi jos jotain olisin merkinnyt.

En vihjaile enkä katso silmiin enää kaikki on ollut kaverillista ymmärsin nyt että olet puolituttu jonka vaan tiedän mutta ei muuta. En halua hajottaa itseäni enempää turhilla toiveilla.

32

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua että satutat itseäsi.
      En minä ole valehdellut hänelle ainakaan että paljon olen tuntenut.
      Silti

    • Anonyymi

      Mikäs nyt tuli

      • Anonyymi

        Pilvi meni auringon eteen.


      • Anonyymi

        Paha mieli kaikesta. Viimeaikaiset välttelysi vielä voimistivat epäilykseni oikeiksi.

        ap


      • Anonyymi

        Miten tämä miehen kuvitteellinen katseidenvaihto istuu sinun kuvitelmiin? Negaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha mieli kaikesta. Viimeaikaiset välttelysi vielä voimistivat epäilykseni oikeiksi.

        ap

        Mieheltä?


    • Anonyymi

      Höpö, höpö 😁
      Laita viestii.

      • Anonyymi

        😁😁😁


    • Anonyymi

      Semmoiset oksennukset sieltä, toivottavasti et ole kaipaamani nainen.

      • Anonyymi

        Mikä tässä melko geneerisessä aloituksessasi oli mies se oksennus? Taitaa vaivata kovasti se, ettei kukaan halua niin aloittaa kuin lopettaa mitään systeemejä kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä melko geneerisessä aloituksessasi oli mies se oksennus? Taitaa vaivata kovasti se, ettei kukaan halua niin aloittaa kuin lopettaa mitään systeemejä kanssasi

        Väännä nyt vielä lisää veistä haavassa. Luuletko etten tiennyt tuota?


      • Anonyymi

        Ei ollut minulta naiselta. Kyllä tämä meidänkin keissi on aika puuduttava. Kauankohan sitä pitäisi jaksaa tätä ns välitilaa /sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta naiselta. Kyllä tämä meidänkin keissi on aika puuduttava. Kauankohan sitä pitäisi jaksaa tätä ns välitilaa /sivu

        Minä olen ollut valmis jo pitkään. Olen vain odottanut sinua, että asetut aloillesi ja lopetat timderit ym. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, että olisin rakkautesi arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väännä nyt vielä lisää veistä haavassa. Luuletko etten tiennyt tuota?

        Minä vain fasilitoin keskustelua, sori ny


    • Anonyymi

      Todella ikävää jos olet tuossa pisteessä.
      Samanlaisia kokemuksia on ollut minullakin aiemmin ikävöidessäni jotain tai kiinnostuessani. Jos toinen välttelee, lähtee karkuun eikä ole yhtä innoissaan viesteistä tai siitä että voi viettää aikaa kanssani niin mielestäni sitten täytyy vain unohtaa.

      Tietysti jos toinen on varattu esimerkiksi niin silloinhan sen ymmärtää, mutta muuten niin aika vaikea jos ei yhteys toimii vain yhteen suuntaan.

      Maailma on täynnä hukattuja mahdollisuuksia ja sinun pitää ajatella että hän hukkasi mahdollisuuteensa, eikä toisin päin :D

    • Anonyymi

      Hyvä päätös. En varattujen kanssa ala mihinkään edelleenkään. Välttelen jatkossakin. Ja niinhän sinäkin olet tehnyt.

      • Anonyymi

        En minä varattu ole. Mistä moista edes keksit ja milloin olet nähnyt minun liikkuvan naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä varattu ole. Mistä moista edes keksit ja milloin olet nähnyt minun liikkuvan naisen kanssa?

        Supermarketissa Lauantaina.


    • Anonyymi

      Onko ap mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Juu ei tapahdu, perhe on minulle kaikki kaikessa.

      • Anonyymi

        Ja vietät aikaasi palstalla. Ihme trolleja!


      • Anonyymi

        Kannattasko sit keskittyy siihen perheeseen ihan satasella ja jättää nämä palstat?? Tollo.... !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vietät aikaasi palstalla. Ihme trolleja!

        Onko tää keskustelupalsta edellisestä provokommentista riippumatta mielestäsi joku senssipalsta tai virtuaalinen lihatiski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattasko sit keskittyy siihen perheeseen ihan satasella ja jättää nämä palstat?? Tollo.... !

        Sinut tunnistaa aloittajamieheksi vastailemassa itselleen, edellinen oli joku muu hermostunut miesoletettu


    • Anonyymi

      Kyllä sä merkitsit ja olin innoissani itse aloit pelleileen ja uhkailemaan et sä siitä tule muutttumaan ikinä harmin paikka

    • Anonyymi

      Olisin halunnut mut hän löysi toisen 😥😥😣🤢

    • Anonyymi

      Onko mies jollekin sun lähikioskin ellille, vai esitätkö sellaista ”aasiakasta” kaihoavaa?

    • Anonyymi

      Noinko helposti luovutat luuletko ettei kukaan muu ole rikkonut itseään turhien toiveiden haaveiden tai unelmien takia siltikään kaikki heistä ei ole lannistunut

    • Anonyymi

      En tiedä todellakaan mikä minuun meni. Kyllä itseään täytyy pystyä kontrolloimaan. Nyt on hyvä aika todeta tämän olleen sulaa hulluutta. Voimme myös ottaa varman päälle ja kohdella tästedes toisiamme kuin ilmaa.

    • Anonyymi

      Puhu vain puolestasi.

      • Anonyymi

        Lässyn lää ihme juttuja kuis jaksatte. Ootteko teinejä juttuinenne?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe