Ccleaner Pro

Anonyymi-ap

Tuli hankittua Ccleaner Pro android puhelimeeni, kun olen tykännyt tästä sovelluksesta tietokoneellani. Sain sovelluksen asennettua, mutta en saa suoritettua syväpuhdistusta enkä selainpuhdistusta, kun ei anna laittaa esteettömyys asetusta päälle, näkyy harmaana. Miten tuon saisi laitettua päälle?

Tässä kuvat mitä se ilmoittaa:

https://aijaa.com/r2okTu

https://aijaa.com/Tinwhc

31

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten on puhelimesi täynnä haittaohjelmia ja viruksia.

      • Anonyymi

        Windows niitä on täynnä! ei puhelin!


    • Anonyymi

      Kuka osaisi auttaa?

      • Anonyymi

        Call 112


    • Anonyymi

      Ei sitä pidä Androidiin hankkia. Nyt tuli turha ostos..

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö tuolla tekemään syväpuhdistuksen ilmaiseksi?

        Ei pystynyt syväpuhdistusta tekemään, joten apuja tarvitsen ccleanerin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö tuolla tekemään syväpuhdistuksen ilmaiseksi?

        Pystyy ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pystynyt syväpuhdistusta tekemään, joten apuja tarvitsen ccleanerin kanssa.

        Kyllä vaan pystyy.. Ollut käytössä jo vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan pystyy.. Ollut käytössä jo vuosia

        Miten? Vain sovellusten välimuistit sain pyyhittyä, mutta syväpuhdistusta ei. Useampi giga on syväpuhdistamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan pystyy.. Ollut käytössä jo vuosia

        Mutta et siis osaa auttaa tuon ccleanerin kanssa? Ilmeisesti käytävä jossain liikkeessä joski löytyisi osaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö tuolla tekemään syväpuhdistuksen ilmaiseksi?

        Androidissa ei ole mitään syväpuhdisttevaa, SE EI OLE WINDOWS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Androidissa ei ole mitään syväpuhdisttevaa, SE EI OLE WINDOWS.

        Sinähän se varsinainen neropatti olet, kyllä on syväpuhdistettavaa myös puhelimissa mitä sovelluksista ym. Jää poiston jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? Vain sovellusten välimuistit sain pyyhittyä, mutta syväpuhdistusta ei. Useampi giga on syväpuhdistamatta.

        Pystyy kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se varsinainen neropatti olet, kyllä on syväpuhdistettavaa myös puhelimissa mitä sovelluksista ym. Jää poiston jälkeen.

        Ei jää sellaisia laitteen muistiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää sellaisia laitteen muistiin..

        Fakta nyt vaan on että ccleaner ilmoittaa useamman gigan syväpuhdistettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta nyt vaan on että ccleaner ilmoittaa useamman gigan syväpuhdistettavaa...

        Se ilmoittaa mitä tahansa..


    • Anonyymi

      CCleaner on englantilaisen Piriform Softwaren OS X- ja Windows-käyttöjärjestelmille kehittämä ilmainen väliaikaistiedostojen poistotyökalu ja rekisterin puhdistusohjelma.

      Edellä mainitun lisäksi näyttää olevan myös erikseen CCleaner for Android.

      Herää kysymys pitäisikö sinun valita puhelimeesi tuo viimeksi mainittu versio?

      • Anonyymi

        Mikä versio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä versio?

        For Android -versio, koska se on luotu nimenomaan sille järjestelmälle mitä tod.näk. puhelimessasi pyörität virran ollessa päällä.
        Siellä piriformin lataus sivun valikossa on eri versiot eri käyttöjärjestelmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        For Android -versio, koska se on luotu nimenomaan sille järjestelmälle mitä tod.näk. puhelimessasi pyörität virran ollessa päällä.
        Siellä piriformin lataus sivun valikossa on eri versiot eri käyttöjärjestelmille.

        Uusin android versio ccleanerista asennettu. Et ilmeisesti osaa aloitukseni itse ongelmaan antaa apuja? Älä siis tuhlaa minun äläkä omasi aikaa jonninjoutavilla jutuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin android versio ccleanerista asennettu. Et ilmeisesti osaa aloitukseni itse ongelmaan antaa apuja? Älä siis tuhlaa minun äläkä omasi aikaa jonninjoutavilla jutuilla.

        Ccleaner ei ole Androidissa mihinkään apu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        For Android -versio, koska se on luotu nimenomaan sille järjestelmälle mitä tod.näk. puhelimessasi pyörität virran ollessa päällä.
        Siellä piriformin lataus sivun valikossa on eri versiot eri käyttöjärjestelmille.

        Androidissa häydytön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Androidissa häydytön!

        ALAS UKRAINAN HIRMUHALLINTO!


    • Anonyymi

      Kumma juttu, olen käyttänyt android-puhelimia jotain 12 vuotta ja en ole koskaan ajatellut tarvitsevani tuollasia ohjelmia. Mitä sellasella yleensä tekee.

      • Anonyymi

        Trolli kehittelee ihan omia ongelmia puhelimelleen, joita ei kenelläkään muulla ole. Annetaan hänen putsata puhelintaan ihan omaan tahtiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli kehittelee ihan omia ongelmia puhelimelleen, joita ei kenelläkään muulla ole. Annetaan hänen putsata puhelintaan ihan omaan tahtiinsa.

        Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂

        Mutta ymmärryksessä on. Vastasit kommenttiin, jossa puhuttiin puhelimesta ja vastuksessasi puhut tietokoneesta. Juu, se on tosiaan hassua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂

        Ei sitä tarvitse missään muussa kuin käyttäjien vakoilussa ja tietojen myynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂

        ÄLÄ AINA KILLIMAATTORI VALEHTELE!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe