Ccleaner Pro

Anonyymi-ap

Tuli hankittua Ccleaner Pro android puhelimeeni, kun olen tykännyt tästä sovelluksesta tietokoneellani. Sain sovelluksen asennettua, mutta en saa suoritettua syväpuhdistusta enkä selainpuhdistusta, kun ei anna laittaa esteettömyys asetusta päälle, näkyy harmaana. Miten tuon saisi laitettua päälle?

Tässä kuvat mitä se ilmoittaa:

https://aijaa.com/r2okTu

https://aijaa.com/Tinwhc

31

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten on puhelimesi täynnä haittaohjelmia ja viruksia.

• Anonyymi

Windows niitä on täynnä! ei puhelin!

• Anonyymi

Kuka osaisi auttaa?

• Anonyymi

Call 112

• Anonyymi

Ei sitä pidä Androidiin hankkia. Nyt tuli turha ostos..

• Anonyymi

Androidille paras on tämä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.acc.free&hl=en_US&pli=1 Toimii paljon paremmin kuin Ccleaner.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyykö tuolla tekemään syväpuhdistuksen ilmaiseksi?

Ei pystynyt syväpuhdistusta tekemään, joten apuja tarvitsen ccleanerin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyy ilmaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pystynyt syväpuhdistusta tekemään, joten apuja tarvitsen ccleanerin kanssa.

Kyllä vaan pystyy.. Ollut käytössä jo vuosia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Vain sovellusten välimuistit sain pyyhittyä, mutta syväpuhdistusta ei. Useampi giga on syväpuhdistamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et siis osaa auttaa tuon ccleanerin kanssa? Ilmeisesti käytävä jossain liikkeessä joski löytyisi osaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa ei ole mitään syväpuhdisttevaa, SE EI OLE WINDOWS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa ei ole mitään syväpuhdisttevaa, SE EI OLE WINDOWS.

Sinähän se varsinainen neropatti olet, kyllä on syväpuhdistettavaa myös puhelimissa mitä sovelluksista ym. Jää poiston jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Vain sovellusten välimuistit sain pyyhittyä, mutta syväpuhdistusta ei. Useampi giga on syväpuhdistamatta.

Pystyy kyllä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se varsinainen neropatti olet, kyllä on syväpuhdistettavaa myös puhelimissa mitä sovelluksista ym. Jää poiston jälkeen.

Ei jää sellaisia laitteen muistiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jää sellaisia laitteen muistiin..

Fakta nyt vaan on että ccleaner ilmoittaa useamman gigan syväpuhdistettavaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta nyt vaan on että ccleaner ilmoittaa useamman gigan syväpuhdistettavaa...

Se ilmoittaa mitä tahansa..

• Anonyymi

CCleaner on englantilaisen Piriform Softwaren OS X- ja Windows-käyttöjärjestelmille kehittämä ilmainen väliaikaistiedostojen poistotyökalu ja rekisterin puhdistusohjelma.

Edellä mainitun lisäksi näyttää olevan myös erikseen CCleaner for Android.

Herää kysymys pitäisikö sinun valita puhelimeesi tuo viimeksi mainittu versio?

• Anonyymi

Mikä versio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä versio?

For Android -versio, koska se on luotu nimenomaan sille järjestelmälle mitä tod.näk. puhelimessasi pyörität virran ollessa päällä.
        Siellä piriformin lataus sivun valikossa on eri versiot eri käyttöjärjestelmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

For Android -versio, koska se on luotu nimenomaan sille järjestelmälle mitä tod.näk. puhelimessasi pyörität virran ollessa päällä.
        Siellä piriformin lataus sivun valikossa on eri versiot eri käyttöjärjestelmille.

Uusin android versio ccleanerista asennettu. Et ilmeisesti osaa aloitukseni itse ongelmaan antaa apuja? Älä siis tuhlaa minun äläkä omasi aikaa jonninjoutavilla jutuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusin android versio ccleanerista asennettu. Et ilmeisesti osaa aloitukseni itse ongelmaan antaa apuja? Älä siis tuhlaa minun äläkä omasi aikaa jonninjoutavilla jutuilla.

Ccleaner ei ole Androidissa mihinkään apu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa häydytön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Androidissa häydytön!

ALAS UKRAINAN HIRMUHALLINTO!

• Anonyymi

Kumma juttu, olen käyttänyt android-puhelimia jotain 12 vuotta ja en ole koskaan ajatellut tarvitsevani tuollasia ohjelmia. Mitä sellasella yleensä tekee.

• Anonyymi

Trolli kehittelee ihan omia ongelmia puhelimelleen, joita ei kenelläkään muulla ole. Annetaan hänen putsata puhelintaan ihan omaan tahtiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli kehittelee ihan omia ongelmia puhelimelleen, joita ei kenelläkään muulla ole. Annetaan hänen putsata puhelintaan ihan omaan tahtiinsa.

Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua kun 18 vuotta olen käyttänyt tietokoneella ccleaneria, ja yhtään ongelmaa ei ole tullut 🙂

Mutta ymmärryksessä on. Vastasit kommenttiin, jossa puhuttiin puhelimesta ja vastuksessasi puhut tietokoneesta. Juu, se on tosiaan hassua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tarvitse missään muussa kuin käyttäjien vakoilussa ja tietojen myynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ AINA KILLIMAATTORI VALEHTELE!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe