Jostain tarttee repii mallii, No onhan hyvä, et maikat näyttää meille miten päivät pistetään pulkkaan. Tuu säkin dokaan välitunnilla, jätkien vessaan tietty.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010248877.html
Jos opekin vetää huikkaa skoles, niin voidaanks me ysit kans vetää vähä brenkkuu ?
13
602
Vastaukset
- Anonyymi
joo joo tottakai
- Anonyymi
Oppilaille jointit välitunnilla ettei pipo kiristä tunnilla
- Anonyymi
Muistan kultaista nuoruutta jolloin opetkin oli huppelissa oi palaa taas😘
- Anonyymi
No jos haluaa olla ns. oldschool tyyppi, eli niin kuin minä,
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Tenuremmit löytää aina mallia jostakin.
- Anonyymi
Voitte te kyllä vetää. Kaks eri opettajaa dokannu jo Yhtenäiskoululla tunnilla.
- Anonyymi
Taitaa olla oppilasaines sen verran toivotonta, että opettajat joutuu turruttamaan päänsä ... että jaksaa opettaa täkäläisiä äidin ja isän mussukoita.
- Anonyymi
Alkoholi on out, aikuisten juttu. Nuorilla on oikeat aineet.
- Anonyymi
Kukkaa pukkaa ja sitä on tarjolla runsaasti
- Anonyymi
Eipä ole aikuisten ja nuorten juttu eipä ple kenenkään juttu
- Anonyymi
Koulussa on hyvä harjotella ... elämän taitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa on hyvä harjotella ... elämän taitoja.
Sulla ei näytä oppi menevän perille 🤣😅
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919