Leonardo Dicaprio

salla

Onko täällä ketään muita joiden mielestä Leonardo Dicaprio on hyvä näyttelijä??

13

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pikku-Myy-

Se OLI hyvä näyttelijä joskus vuonna -98

• muijh!

... tosi ihana

• ...on...

...söpö, 4-ever. Ja hyvä näyttelijä, ainaski Titanicin aikoihin, näitä sen uusimpia leffoja en ole katsonut

• SmallGirl

Edellen se on hyvä näyttelijä ... niin söpö se on .. mie rakastan sitä

• niiskuneiti

ihan okei näyttelijä... pidin pienenpänä siitä hirveesti! se OLI SILLON söpö, mutta nyt- ... *njäh*

• muijh!

...mieki!

• nii

se on iha hyvä,se oli tosi ihana beach-elokuvassa,mut sen paras rooli on tietty ollu jack dawson elokuvassa titanic!!myös se näyttelee hyvän roolin ota kiinni jos saat-leffassa...
      hyviä dicaprio-leffoja:
      rautanaamio
      romeo ja julia
      ota kiinni jos saat
      the beach
      titanic
      gansters of new york(tai jotai sinne päin)
      yms...

• Oli nuorena, muttei enään... Leon suoritus Lentäjässä oli surkea! anteeksi en halua loukata, mutta tää on minun REHELLINEN mielipiteeni

• salla
        lapinkasvatti kirjoitti:

Oli nuorena, muttei enään... Leon suoritus Lentäjässä oli surkea! anteeksi en halua loukata, mutta tää on minun REHELLINEN mielipiteeni

...vastauksistanne!!Oikeastaan en ole mikään suuri leonardo dicaprio fani mut kun katoin pari päivää sit taas kerran titanic elokuvan niin kyl se vaan näytteli siin tosi hyvin. Titanic on yks mun suosikki elokuva. oon kyllä itekin sitä mieltä et se oli ennen parempi näyttelijä kuin nyt mutta kyllä se vieläkin on hyvä. Onks se leonardo dicaprio muuten naimisissa????

• muijh!
        salla kirjoitti:

...vastauksistanne!!Oikeastaan en ole mikään suuri leonardo dicaprio fani mut kun katoin pari päivää sit taas kerran titanic elokuvan niin kyl se vaan näytteli siin tosi hyvin. Titanic on yks mun suosikki elokuva. oon kyllä itekin sitä mieltä et se oli ennen parempi näyttelijä kuin nyt mutta kyllä se vieläkin on hyvä. Onks se leonardo dicaprio muuten naimisissa????

...sen vaimo on se Gisele Bunchen,ja se ei oo naimisis,ainakii oo nii käsittäny!oon suuri dicaprio ja winslet-fani ollu jo monta vuotta ja tiiän niistä tosi paljon!

• nipa

En tiedä mut vaimon se saattais saada aikas nopsaa. Onhan se sen verran söde :)

• NIINA

Leo on tosi ihana

• salla

millon lähetin leolle fanikirjeen ja minkälaisen vastauksen sait siltä? niinkun et oliks se sellanen henkilökohtainen vastaus vai oisko se voinu lähettää samanlaisen kenelle tahansa?? kertokaa muutkin jotka ootte lähettäny sille postii??? oisin innokas kuulemaan... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe