Onko täällä ketään muita joiden mielestä Leonardo Dicaprio on hyvä näyttelijä??
Leonardo Dicaprio
13
766
Vastaukset
- -Pikku-Myy-
Se OLI hyvä näyttelijä joskus vuonna -98
- muijh!
... tosi ihana
- ...on...
...söpö, 4-ever. Ja hyvä näyttelijä, ainaski Titanicin aikoihin, näitä sen uusimpia leffoja en ole katsonut
- SmallGirl
Edellen se on hyvä näyttelijä ... niin söpö se on .. mie rakastan sitä
- niiskuneiti
ihan okei näyttelijä... pidin pienenpänä siitä hirveesti! se OLI SILLON söpö, mutta nyt- ... *njäh*
- muijh!
...mieki!
- nii
se on iha hyvä,se oli tosi ihana beach-elokuvassa,mut sen paras rooli on tietty ollu jack dawson elokuvassa titanic!!myös se näyttelee hyvän roolin ota kiinni jos saat-leffassa...
hyviä dicaprio-leffoja:
rautanaamio
romeo ja julia
ota kiinni jos saat
the beach
titanic
gansters of new york(tai jotai sinne päin)
yms...Oli nuorena, muttei enään... Leon suoritus Lentäjässä oli surkea! anteeksi en halua loukata, mutta tää on minun REHELLINEN mielipiteeni
- salla
lapinkasvatti kirjoitti:
Oli nuorena, muttei enään... Leon suoritus Lentäjässä oli surkea! anteeksi en halua loukata, mutta tää on minun REHELLINEN mielipiteeni
...vastauksistanne!!Oikeastaan en ole mikään suuri leonardo dicaprio fani mut kun katoin pari päivää sit taas kerran titanic elokuvan niin kyl se vaan näytteli siin tosi hyvin. Titanic on yks mun suosikki elokuva. oon kyllä itekin sitä mieltä et se oli ennen parempi näyttelijä kuin nyt mutta kyllä se vieläkin on hyvä. Onks se leonardo dicaprio muuten naimisissa????
- muijh!
salla kirjoitti:
...vastauksistanne!!Oikeastaan en ole mikään suuri leonardo dicaprio fani mut kun katoin pari päivää sit taas kerran titanic elokuvan niin kyl se vaan näytteli siin tosi hyvin. Titanic on yks mun suosikki elokuva. oon kyllä itekin sitä mieltä et se oli ennen parempi näyttelijä kuin nyt mutta kyllä se vieläkin on hyvä. Onks se leonardo dicaprio muuten naimisissa????
...sen vaimo on se Gisele Bunchen,ja se ei oo naimisis,ainakii oo nii käsittäny!oon suuri dicaprio ja winslet-fani ollu jo monta vuotta ja tiiän niistä tosi paljon!
- nipa
En tiedä mut vaimon se saattais saada aikas nopsaa. Onhan se sen verran söde :)
- NIINA
Leo on tosi ihana
- salla
millon lähetin leolle fanikirjeen ja minkälaisen vastauksen sait siltä? niinkun et oliks se sellanen henkilökohtainen vastaus vai oisko se voinu lähettää samanlaisen kenelle tahansa?? kertokaa muutkin jotka ootte lähettäny sille postii??? oisin innokas kuulemaan... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747