Omakotitalon vintillä myyriä

Anonyymi-ap

Ullakolla täynnä puhallusvillaa ja huomasin luukusta kun katoin että täynnä myyrän/hiiren jätöksiä. Muilla vastaavanlaista ongelmaa esiintynyt? Sisälle jyrsiät ei ole vielä löytänyt.

47

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai ei sisälle? Onko sulla puhallusillat vesikaton yläpuolella

      • Anonyymi

        Yläpohjatilassa puhallusvillat, jossa myös löyty jyrsijän jätöksiä.


    • Anonyymi

      Kärpän apua tarvitaan, se hävittää hiiret

    • Anonyymi

      Kissa myös hyvä siinä hommassa

    • Anonyymi

      Pistä nyt aluksi muutama myrkkyrasia sinne yläpohjaan.

    • Anonyymi

      Juottaa metästysseuran ukot humaaan ja pannoo ne vinnille haulokoitten kanssa.

      • Anonyymi

        Samalla ukkolauma ampuu toisensa, niin jo säästää yhteiskunta eläkkeissä ja köyhäinavussa ison summan rahaa.


    • Anonyymi

      Talo on kohta käyttökiellossa ja suojelussa, kun siellä asuu metsän eläviä, muuta kerrostaloon.
      .

    • Anonyymi

      Hiiret nousee seinää pitkin ulkolaudan ja tuulensuojalevyn välistä.rapina vain kuuluu ja sitten ne kipittää katolla.Kylläpä siinä hermo meinaa mennä.

    • Anonyymi

      Hiiribaareja luukulle seuraa tilannetta tuleeki uusia papanoita. Mettämyyrä pääsee myös kulkemaan esm tiiliverhoiltua seinää pitkin yläpohjalle. Mun lapsuudessa meillä oli vanha maatila johon rakennettiin 80-luvulla tiiliverhoiltu omakotitalo. Yläpohjassa vilisi hiiriä ja mettämyyriä.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon ennen tiiliverhoilua talo oli rakennettu ?


    • Anonyymi

      Onko hiiri baarissa a oikeudet?

    • Anonyymi

      Hiiret pääsee mihin vain ja kulkijat tunnistaa niiden paskoista. Eli kuuklaa vaikka ne eri kulkijoiden jätökset.

      • Anonyymi

        Mun taloo ei hiiret pääse on niin tiiviisti rakennettu. Tietysti keittiön tuloputken välistä olisi teorissa mahdollista että hiiri tulis sitä kautta sisälle🤔 taidanpa laittaa villat siihen väliin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun taloo ei hiiret pääse on niin tiiviisti rakennettu. Tietysti keittiön tuloputken välistä olisi teorissa mahdollista että hiiri tulis sitä kautta sisälle🤔 taidanpa laittaa villat siihen väliin🤔

        Joudutko kulkemaan keittiöön putken kautta ? Onko poistumiseen ovi vai onko siihenkin putki?


      • Anonyymi

        Kuuklasin kulkijoiden jätökset mutta ei ne kuvat olleet eläinten jätöksistä.


    • Anonyymi

      Mikähän idiootti tämä palstavahti on, poistanut 2 viestiä joissa mainittu ainoa lentävä nisäkäs eli l.e.p.a.k.k.ko., taitaa olla vahti joku yliherkkä vähemmistön edustaja joka poistaa viestin vaikei mitään syytä siihen olisi, totuus on että näiden lentävien nisäkkäiden yhdyskuntia elää lähes jokaisen täällä olevan navetan ylisillä ja monien talojen yläpohjissa ja papanoita piisaa, niitähän näkee kesäöisin lahtevän saalistamaan pesäpaikoistaan .

      • Anonyymi

        Tekoäly siellä poistaa viestejä algoritmien perusteella


    • Anonyymi

      Mistähän lie kerran lepakko sisäsaunaan päässyt.aamulla pesuhuoneeseen mennessä vessaan niin saunan puolelta kömpii lepakko.

      • Anonyymi

        Varmaan samasta vähemmistön paraatista jossa sinäkin olit.


      • Anonyymi

        Pesuhuoneeseen vessaan mennessä, öö 🫣


    • Anonyymi

      Tekoäly kertoo:
      Haluaisin jakaa positiivisen kokemuksen pienestä mutta mahtavasta paikasta Suomessa - Hyrynsalmesta! Tämä Kainuun helmikaupunki tarjoaa upeaa luontoa ja ystävällistä ilmapiiriä, joka tekee vierailusta unohtumattoman. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän kauniiseen paikkaan ja kokemaan sen lumo itse!

      • Anonyymi

        Hyrynsalmi on maailman toiseksi paras paikka ihmisten ja metsän eläinten hyvä asua, raikas luonto ja monipuolinen myös.


    • Anonyymi

      Meillä on metsämyyriä liiterissä kyllä ne vähenee kun välillä loukuttaa 👍

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä että pellavaa loukutetaan mutta että myyriäkin? Mitä niistä tehdään ?


    • Anonyymi

      Jyrsijöitä tulee vain epähygieenisiin talouksiin, ei siisteihin.

    • Anonyymi

      Meillä oli neljä jänistä ullakolla, kyllä siellä villat pölisi ku päästin naapurin ajokoiran sinne niijen sekaan, olohuoneen katosta pitosi jalteksit sisään kun haukku oli parhaimmillaan, lopuksi avasin ullakon luukun nii sain ampuu lentoon kaikki neljä isoa ja lihavaa jänöö, tein niistä nyhtö jänistä, pahaa oli van tuli syötyy, löi ripulille, että sen semmosta.

      • Anonyymi

        Ei oo kyllä ollut jäniksiä koska jänikset ei pakkaudu ullakoille, ne on olleet rusakoita, et taida olla mehtämiehiä kun et tunnistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyllä ollut jäniksiä koska jänikset ei pakkaudu ullakoille, ne on olleet rusakoita, et taida olla mehtämiehiä kun et tunnistanut.

        Niitä on sellaisia laitteita, mistä lähtee ääni, mitä ihmiset ei kuule, mutta hiiret ym kuulee.

        Minulla oli aikaisemmin hiiriä, mutta kun laitoin sellaisia, niin ei ole ollut.

        Sisällä talossa on kummassakin päässä, ja liiterissä kolmas.
        Kokeile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on sellaisia laitteita, mistä lähtee ääni, mitä ihmiset ei kuule, mutta hiiret ym kuulee.

        Minulla oli aikaisemmin hiiriä, mutta kun laitoin sellaisia, niin ei ole ollut.

        Sisällä talossa on kummassakin päässä, ja liiterissä kolmas.
        Kokeile!

        Se on Elektroninen hiirenkarkotin
        toimii ultraäänellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on sellaisia laitteita, mistä lähtee ääni, mitä ihmiset ei kuule, mutta hiiret ym kuulee.

        Minulla oli aikaisemmin hiiriä, mutta kun laitoin sellaisia, niin ei ole ollut.

        Sisällä talossa on kummassakin päässä, ja liiterissä kolmas.
        Kokeile!

        Meidänkin lapsilla oli aikoinaan valkoisia hiiriä ja ne kyllä lähtivät ilman karkoittimia, myin häkkeineen päivineen Kajaaniin.


    • Anonyymi

      Onko niitä poroille ja jäniksille?

      • Anonyymi

        Ite suojaan kasvimaan ja omenapuun proilta ja jänikseltä ihan verkko aidalla.


      • Anonyymi

        Kyllä on hyvin tuulettuva välipohja, jos sinne porotkin sopii ja pääsee 🤔


    • Anonyymi

      Meillä on ullakolla vanhat pontikka vehkeet.

    • Anonyymi

      Tokka talvehtinut vinnillä, tontin ympärillä 1.8m korkea aita, en ällyy miten porot sen ylittävät.

      • Anonyymi

        Jos jänikset sait koiran kanssa pois, niin nämäkö ei suostuneet lähtemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jänikset sait koiran kanssa pois, niin nämäkö ei suostuneet lähtemään?

        Mitäpä ne porot nyt jäniskoirasta välittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä ne porot nyt jäniskoirasta välittäisi.

        Kannattaa häätää porot pois, kohta on ahmoja niitten perässä.
        Net on vihelisiä saata pois sieltä.


    • Anonyymi

      Söin koirankin, tuli ammuttuu sekin

    • Anonyymi

      Minun vintille ilmesty ottoautomaatti.

    • Anonyymi

      Ja minulle pano automaatti.

    • Anonyymi

      Joku oli vienyt villat välipohjasta, oravako?

      • Anonyymi

        Epäilen että villakuore.


    • Anonyymi

      Minä muutin telttaan

      • Anonyymi

        Minäpä herään joka aamu teltasta


    • Anonyymi

      Osta Puuilosta puolenkymmentä hiiribaaria ja viskele ne pitkin välipohjaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe