Ruskea pipopää

Anonyymi-ap

Miten kehtaat koiraasi kusettaa ja paskattaa Lasten kerhotilojen edessä ! Etkä ole ainut. Äly hoi, älä jätä !

40

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sano suoraan sille, äläkä täällä itke

      • Anonyymi

        Itke vaa rauhassa! niin se helpottaa!


    • Anonyymi

      ÄLÄ ESITÄ JEESUSTA!

    • Anonyymi

      OLET KYRVÄNSYYLIÄ!

    • Anonyymi

      lapsille kagga on hyväksi kun syntyessäkin ne lapset ketä tipahtaa ensin äidin kaggaan, saa paremman vastustuskyvyn kun heti tulee bakteeria
      ne ketä ei tipu ja syntyy alipainoisena kun mutsi vetäny dokailuja ja savuja odotus aikana..
      tekee "aloituksia"

      se ei pieni kagga tapa, vahvistaa!

    • Anonyymi

      Kovin on mamumaiset 💩 jutut teillä.

    • Anonyymi

      Kyllä kajaanilaiset on melkoisia pöllöpäitä.Kaupunki laittanut kakkalaatikot ja vielä pussitkin valmiiksi jätöksille,niin eipä näytä kelpaavan kuin harvoille.Kadunvarret täynnä paskaa.Haloo herätkää hyvät ihmiset.

      • Anonyymi

        Ei pärkkeleen perkkele! Ny loppu paskanpaska! Minu pistä vihaksi ainane paska kadulla. Ei pärkkele! Minä kakkia iso protesti pökkäle keskelle Raatihuoneentori. Joku toine saa kaapi kengänpohja pökkälest puhdas


    • Anonyymi

      Käyhän syömässä ne jätökset.

    • Anonyymi

      Nehän menee lannoitteena kun lumet sulaa ja kakka hajoo luontoon .Mitä sitä suurta mölyy nostaa!

    • Anonyymi

      Olen huomannut ,että nuoret noukkii paskat pussiin.Missä on muiden sivistys.

    • Anonyymi

      Koirilla hienot asusteet ja huomasin että myös kengät on löytyneet tänä talvena monen jalkaan.Hyvä niin,mutta omistajilla sahanjauhoja päässä.

    • Anonyymi

      Nuoret jonnet ja rapmamut, niille hyvää vapaaehtoistyötä. 🐕💩

    • Anonyymi

      Tulee teräs miehii vatsa vahvistuu

    • Anonyymi

      Milloin loppuu tämä paskanjauhanta.Samaa asiaa vuodesta toiseen valitetaan.

    • Anonyymi

      No tämä yksi vajakki suoltaa tätä paskaa vuodesta toiseen ?

    • Anonyymi

      Joko avaaja kävi syömässä jätökset?

    • Anonyymi

      Koiran paskat sikseen. Kajaanin keskustassa näkyy eräs kantasuomalainen ulostavan säännöllisesti roskakatoksiin ja kerrostalojen pihoille.

      Äly hoi älä jätä

    • Anonyymi

      Kerää kuka kerää. En koskaan itse. Tupakan tunppeja ja roskia pyörätiet täynnä. Ei paljon kakka siinä haittaa lisänä.

      • Anonyymi

        Sähän tykkäät paskasta, joten mitä sitten. Syö vaan ohimennen ne jätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän tykkäät paskasta, joten mitä sitten. Syö vaan ohimennen ne jätökset.

        En syö. Poikain kanssa niitä potkiskellaan baariin mennessä. Takasintullessa ei pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän tykkäät paskasta, joten mitä sitten. Syö vaan ohimennen ne jätökset.

        Taidat olla paikallisia kun luetun ymmärtäminen tuolla tasolla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla paikallisia kun luetun ymmärtäminen tuolla tasolla :D

        En osaa alentaa ymmärrystä, joten nyt laitoit hankalan viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa alentaa ymmärrystä, joten nyt laitoit hankalan viestin.

        Nollasta paha mennä alaspäin. Oi Kainuu on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollasta paha mennä alaspäin. Oi Kainuu on

        Tiedoksi, että nollasta alaspäin menee miinuksen puolelle.


    • Anonyymi

      Kylläpäs on mennyt rumaks kirjoitukset tällä palstalla.Ei yhtään kunnon järkevää asiaa, aina vaan haukutaan yms.

      • Anonyymi

        Rumaksi? Teini äksällä?


      • Anonyymi

        Mitä muuta odotit kajaanilaisilta, jotka ovat tunnettuja maailmalla siitä että he ovat jopa ylpeitä töykeästä käytöksestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta odotit kajaanilaisilta, jotka ovat tunnettuja maailmalla siitä että he ovat jopa ylpeitä töykeästä käytöksestään.

        Ylimielisiä, sisäänpäin käöntyneitä, töykeitä ja öykköreitä. Aina vain valitetaan mutta ei toki itse tehdä mitään parempien olojen eteen. Jos joku yrittää se painetaan alas.


    • Anonyymi

      Mitä muuta voi odottaa kuin rumaa kirjoitusta,kun samaa paska asiaa vuodesta toiseen kirjoitellaan.

    • Anonyymi

      Joko avaaja kävi syömässä ne jätökset?

    • Anonyymi

      Vähän liikaa valitetaan koirien jätöksistä.Ei saa meidän portille nostaa jalkaa,ei postilaatikoille.Koiria on ja jos omistaja kerää jätöksiä niin ei sitten.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo ruskeeta pipoo, mutta paskatan koirani minne haluan.

    • Anonyymi

      Mä kans paskon mihin haluan! Vedän aina ripulit niin että ihmiset saavat kattoo ku jopa rupuli lentää ikkunalleki, parvekkeelle jne ku tulloo paineella ulos ripulit!

    • Anonyymi

      カガは子供にとって良いものです。なぜなら、生まれたときでも、母親のカガに最初に陥った子供は、細菌がすぐに侵入してきたとき、より良い抵抗力を得るからです。
      待っている間に赤ちゃんが埠頭と煙の中を引きずられると、おしっこをせず、低体重で生まれてしまった人たち。

    • Anonyymi

      കഗ്ഗ കുട്ടികൾക്ക് നല്ലതാണ്, കാരണം ജനനസമയത്ത് പോലും, ആദ്യം അമ്മയുടെ കഗ്ഗയിൽ വീഴുന്ന കുട്ടികൾക്ക് ബാക്ടീരിയ ഉടൻ വരുമ്പോൾ മികച്ച പ്രതിരോധം ലഭിക്കും.
      മൂത്രമൊഴിക്കാത്തവരും കാത്തിരിപ്പിനിടയിൽ ഡോക്കിലൂടെയും പുകപടലങ്ങളിലൂടെയും കുഞ്ഞിനെ വലിച്ചിഴക്കുമ്പോൾ ഭാരക്കുറവ് ജനിക്കുന്നവർ.

    • Anonyymi

      кагга хороша для детей, потому что даже при рождении дети, которые первыми попадают в каггу матери, получают лучшую устойчивость, когда сразу попадают бактерии
      те, которые не писают и рождаются с недостаточным весом, когда ребенка тащат по пристани и дымят в ожидании..

    • Anonyymi

      кагга корисна для дітей, оскільки навіть при народженні діти, які першими потрапляють у каггу матері, отримують кращий опір, коли бактерії негайно потрапляють
      ті, хто не пісяє і народжується з недостатньою вагою, коли дитину тягають через доки та дим під час очікування..

    • Anonyymi

      🦍💩🦨💩🐄💩🐕💩🤪

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 K­­­u­u­­m­­a­­t­­­ ­t­­­y­t­­ö­­­t­­ ­o­­­d­­o­­­t­­t­­­a­­­v­­­­a­­­t­­­ ­­s­i­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18283821

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe