Toimiiko muilla antenniverkossa kaikki tv kanavat?
Mulla toimii vaan kanavapaketti A eli tv1, tv2,mtv3,nelonen, ylefem, ja mtv ava. Mitään muita kanavia ei telkkuri enää löydä
Ei näy tv kanavat
14
609
Vastaukset
Tehdasasetusten palautus ja kanavien haku
Kanavien virityksessä kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus. Toimenpiteen etu on se, että uudelleen virityksessä laitteen muistiin ei jää tarpeetonta vanhaa tietoa. Jos vastaanotin kysyy tunnuslukua, on se oletuksena yleensä 0000 tai 1111, joskus harvemmin myös 1234. Joillakin laitteilla kanavien viritys onnistuu myös ilman tehdasasetusten palautusta.
Tehdasasetusten palautus
Paina kaukosäätimestä MENU-nappia Valitse päävalikosta ASENNUS-kohta. Liikkuminen valikossa tapahtuu yleensä nuolinäppäimillä YLÖS (P+) ja ALAS (P-) ja valinta yleensä OK-napilla.
Valitse ASENNUS-valikosta TEHDASASETUKSET Toimi näytön ohjeiden mukaan.- Anonyymi
Ei auttanut
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18284266
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
Nykyhallitus ottaa kallista ulkomaanvelkaa hyvätuloisten veronkevennyksiin
- Anonyymi
Kyllä se tuo sinun TV kanavien näkymättömyys johtuu tietenkin siitä, että Persut on nykyisessä hallituksessa. Ainakin jos näitä Kuhmolaisia kepulaisia ja demareita on uskominen. Soita asiasta ihmeessä Persujen aluetoimistoon Kajaaniin.
- Anonyymi
Se asia korjaantuu VIIMEISTÄÄN seuraavissa eduskuntavaaleissa
- Anonyymi
Yleensä antennissa ja suuntauksessa korjaamisen varaa.
- Anonyymi
Kokoomuksen ja Persujenkannattajat estävät vapaan tiedonsannin. Lue netistä vapaan lehdistön sisältöä, mv lehti , saat vaihtoehtoista sisältöä, ei siitäkään kaikkea voi usko
- Anonyymi
Suomen lehdistö ja tiedonvälitys on yksipuolistunut. Vastakkaiset mielipiteet on tyrmätty , kuin Israelissa.. Ja
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Ei näy mikään kanava!ei kyl haittaa yhtään!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18284266
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861610
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1751180Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!54935Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38878Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789