En kai oo ylipainoinen!!!

Anonyymi-ap

Moi, oon noin 2 viikon päästä 12 ja painan 80kg😭😭😭 oonko siis ylipainoinen? Luin just jostain että 50 kg on ylipainonen😭😭 joten nyt ku mä oon 80 kg nii varmasti oon koska jos 50 kg on nii… 😭😭😭😭 oon sii lihava ja maha pömpöttää koko ajan se näkyy ja yks meiän luokkalaisista olikin niin että siis kun me istutaan luokassa niin että siinä edessä on kolme paikkaa ja sitte meiän takana on kolme paikkaa nii sit ku ne oli tullu liian lähelle meitä sille et mun selkä osu kokoajan siihen niitten pöytiin nii sit ku siinä sanoin et voitteko mennä vähän taakseppäin nii sit se yks poika vaa oli sillee et ku siin mun vieres istu kaks muuta tyyppii nii sit se poika sano et te ootte pienii ihmisii, paitsi sä! Ja siis se oli oikeesti niiku et mä aloin melkee itkee, tiiän kuulostaa pikku jutulta koska ei se nyt nii hirvee oo mutku oon niiku saanu kuulla mun perheeltä ja kaikkialta et oot läski, oot läski, sun pitäis kuolla! Ja kaikki tytöt on laihoja ja kauniita ja mä oon tämmönen lihava ja ruma😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mutta mulla on kyllä kavereita, ei siinä mutta ne kun ei tiiä minkälaista koen kotona ja tällasta😭😭😭😭
Mut kiitos jos autatte ja siis pääkysymys tässä nyt on että olenko ylipainoinen ja miten voin laihduttaa!

25

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan samassa vauhdissa kuin suomalaiset aukuiset yleensä.

      Suomalaisten naisten keskipituus on noin 160 cm ja keskipaino noin 95 kiloa.

      Juttele asiasta koulusi rehtorin kanssa.

    • Anonyymi

      Meiän koulun rehtorin kanssa ei voi jutella, ensinnäkin se on meiän luokanopettaja, ja koska se on semmonen jonka kanssa ei voi jutella. Se on idiootti

    • Anonyymi

      T ap

    • Anonyymi

      180 senttiseksi nuoreksi painosi on oikein hyvä, vielä kun saat kehosi rasvaprosentiksi alle 10 niin aina pararanee.

      • Anonyymi

        Olet väärässä,kyllä tuossa painossa on reilusti ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Olet käsittänyt väärin. Lihavuutta ei sisänsä ole olemassa ollenkaan.

      • Anonyymi

        Häh? En oikeen tajuu mitä tarkotat T.Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? En oikeen tajuu mitä tarkotat T.Ap

        Sinun pitää katsoa peilistä ja sanoa ääneen: ”Ai ai kun minä olen kaunis”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää katsoa peilistä ja sanoa ääneen: ”Ai ai kun minä olen kaunis”

        Mutta kun en ole vaan olen ruma aikuinen. Lihavakin.


      • Anonyymi

        Hmm...Niin on vain hidasta taikka nopeaa aineenvaihduntaa...


    • Anonyymi

      En minäkään ole vaikka olen 160cm ja painan 160kg.

      - Kylmät kädet

    • Anonyymi

      Lopeta paskaruuan syöminen niin et liho lisää ja syö herkullista terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Eli syö perunaa eikä esim pitsaa yms Kaikkia mikä sisältää vähemmän energiaa.


      • Anonyymi

        En syö kuin ehkä pari kertaa vuodessa paskaruokaa ja kotonakin on aina salaattia ja kasviksia ja tykkäänkin niistä!! En karkkiakaan syö usein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli syö perunaa eikä esim pitsaa yms Kaikkia mikä sisältää vähemmän energiaa.

        Syön perunaa enkä katkkiakaan kun pari 10 kertaa vuodessa( ehkä vähän enemmän) ja en todellakaan syö karkkia joka viikko


    • Anonyymi

      Painoa pitää verrata pituuteen. Jos olet 180 cm pitkä, painosi on sopiva. Mutta jos olet 155 cm pitkä, olet lihava ja ylipainoa ainakin 25 kg liikaa.

      Et pysty laihduttamaan yksin. Tarvitset kouluterveydenhoitajan tai lääkärin ja vanhempien apua.

      • Anonyymi

        Minä tein tämän avauksen. Minä pilailen muiden kustannuksella enkä ole oikeasti lapsi vaan aikuinen. Tekeydyin lapseksi ja joku uskoi minua. Käytän paljon hymiöitä että saan teille muille ansan.


      • Anonyymi

        Olen ja olen aikuinen.


    • Anonyymi

      MÄ OON SE ALOITTAJA!

      • Anonyymi

        Vielä kerran että minä olen aloittaja ja olen aikuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran että minä olen aloittaja ja olen aikuinen.

        Todista vaikka vilauttamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista vaikka vilauttamalla.

        Eli sinä olet tuo aloittaja?


    • Anonyymi

      Joo, olen 😭😭😭. Painoa on tullut lisää vaikka syön terveellistä ruokaa, kasviksia ja hedelmiä + marjoja.

      Painan nyt vajaa 120 kg.

      Voiko sipsit ja karkit lihottaa?

      • Anonyymi

        Oletko nyt yli vai alle 40 vuotta.


    • Anonyymi

      Nyt olen 39 vuotias, huomenna synttärit ja täytän 43 vuotta🎂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe