Rahat loppu Mikko ja Beata Leppilampi ottivat lapsensa pois päiväkodista Leppilammet tekivät ison ar

Anonyymi-ap

Mikko ja Beata Leppilampi ottivat lapsensa pois päiväkodista
Leppilammet tekivät ison arkeensa vaikuttavan päätöksen.

45

601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onhan niillä kos ei ole tissejä ei tuu maitoa beatahan on ite sanosnut et nuoruuteni huume käyttö vei tissiyms.. olen marto lahna

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan.


    • Anonyymi

      Meilläkään isompi lapsi ei ollut hoidossa, kun pienempi syntyi oltiin kotona. Menivät yhdessä perhepäivä hoitoon, lähinaapuriin hoitajalle.

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntähän se onkin että sisaruksista toinen viedään päivähoitoon ja toinen saa olla kotona äidin tai isän kanssa.

    • Anonyymi

      Varmaan niin lellitty lapsi, etti pärjää päiväkodissa samoin näiden Mette Forseliuksen lapset.

      Turhia narisjoita ja palkatkoon kotiin hoitaja jos ovat niin hienoja glamour ihmisiä

      Eikö tämä Mikon tytär jouda piikomaan siellä.

      Kukahan Nanna lapsia hoitaa kun on muka yh- vai oliko ns. eron syynä ettei ulosotto vie asuntoa velkojen vuoksi.

    • Anonyymi

      Ja se sulle kuuluu ? Miksi ?

    • Anonyymi

      jows chhel maksai ei maksa kauhistunut luragosta hah

    • Anonyymi

      hahu hahu voitti mikon elokuva floppas koko elämä floppaa ruma luukasan rinna tehtailee lapii ties kelle.. rahat loppu yms..

    • Anonyymi

      eee

    • Anonyymi

      TV5: Mikko Leppilammen Amerikan-valloitus meni mönkään - rahat loppuivat kesken, veli osti paluulipun Suomeen
      Mikko Leppilampi kertoo pieleen menneestä Los Angelesin -reissustaan uudessa Atlantin yli -sarjassa.
      Jenni Uotinen
      Lauantai 26.8.2017 klo 15:31
      Atlantin yli alkaa TV5:llä huomenna sunnuntaina.
      Sarjassa suomalaisjulkkiset purjehtivat Atlantin yli.
      Kapteenina toimii Hjallis Harkimo.
      IL oli paikalla, kun purjehtijat saapuivat Las Palmasiin.

      Atlantin yli -seikkailureality käynnistyy huomenna sunnuntaina ennakkojaksolla. Siinä nähdään, kuinka laulaja Arja Koriseva, missi ja juontaja Viivi Pumpanen, näyttelijä Mikko Leppilampi, jääkiekkolegenda Kimmo Timonen ja huippukokki Jyrki Sukula valmistautuvat Atlantin ylitykseen Hjallis Harkimon ja vähän hänen Joel-poikansakin johdolla.

      Ennen Saint Lucian satamasta irtautumista Hjallis jututtaa kaikki mukaan lähtijät, niin myös Mikko Leppilammen. Näyttelijä pohtii rehellisesti hyviä ja huonoja puoliaan. Samassa yhteydessä esille nousee hänen mönkään mennyt Amerikan-valloituksensa.

      - Mun ura alkoi rakettimaisella laukaisulla. Eka koekuvaus, päärooli, Jussi-palkinto ja 11 käsikirjoitusta pöydällä. Ajattelin, että no niin, sitten Losiin, Mikko viittaa ennakkojaksossa maailmanluokan tähdistään tunnettuun Los Angelesiin.

    • Anonyymi

      Mikko lähtikin matkaan suurin odotuksin. Hän joutui kuitenkin palamaan maitojunalla kotiin.

      - Realiteetit iskivät vastaan. Tuli kuoppia. Ei se ollutkaan niin yksiselitteistä. Mä en breikannutkaan Losissa ja mulla loppu rahat. Mun piti soitta broidille, että "voitko ostaa mulle lentoliput takaisin, kun mulla on kaikki rahat menneet?" Mikko kertoo Hjallikselle rehellisesti.

      Mikko tietää kasaavansa paljon paineita myös itse omille harteilleen. Atlantin ylityksen hän koki mahdollisuutena henkiseen kasvuun.

    • Anonyymi

      Kun Mikko Leppilampi ei saavuttanut unelmiaan, hän alkoi juoda liikaa – sitten tapahtui ratkaiseva käänne Lilia-tyttären takia
      Mikko Leppilampi yritti uraa Hollywoodissa, mutta avioliitto alkoi rakoilla ja rahat loppuivat. Suomeen palattuaan hänen oli aloitettava kaikki alusta.

      • Anonyymi

        Mikko haluaa oppia purjehduksen aikana tuntemaan itsensä. PASI LIESIMAA
        Mikko lähtikin matkaan suurin odotuksin. Hän joutui kuitenkin palamaan maitojunalla kotiin.

        - Realiteetit iskivät vastaan. Tuli kuoppia. Ei se ollutkaan niin yksiselitteistä. Mä en breikannutkaan Losissa ja mulla loppu rahat. Mun piti soitta broidille, että "voitko ostaa mulle lentoliput takaisin, kun mulla on kaikki rahat menneet?" Mikko kertoo Hjallikselle rehellisesti.

        Mikko tietää kasaavansa paljon paineita myös itse omille harteilleen. Atlantin ylityksen hän koki mahdollisuutena henkiseen kasvuun.


    • Anonyymi

      ewf4te

    • Anonyymi

      xxxx

    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi avautuu mönkään menneestä Hollywoodin valloituksesta – palasi Suomeen ja otti 30 000 euron lainan: ”Rahat oli menneet”
      Mikko Leppilampi kertoo Atlantin yli -sarjassa paluun Suomeen olleen hänelle kova paikka pieleen menneen Amerikan valloituksen jälkeen.bb

    • Anonyymi

      Los Angelesissa vaimonsa ja pienen tyttärensä kanssa viihtyvä näyttelijä Mikko Leppilampi on jälleen yhdistetty ikävään välikohtaukseen Helsingin yössä, 7 päivää kertoo.

      Leppilammen kerrottiin menettäneen malttinsa eräässä suositussa helsinkiläisravintolassa viime lauantaina.

      Silminnäkijöiden mukaan näyttelijä ajautui käsirysyyn tälle entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa ilman tiettävää syytä.

      – Tappelun tuoksinassa repeytyi kaverin paita. Paikalle oltiin hälyttämässä poliiseja, mutta Mikko sai soviteltua asian maksamalla kiistakumppaneilleen, paikan päältä kerrottiin lehdelle.

      Tapaus ei ole ensimmäinen laatuaan, sillä Mikko Leppilampi on yhdistetty käsistä lähteneeseen "nokkapokkaan" aiemminkin: häntä epäiltiin lievästä pahoinpitelystä kahakassa, joka tapahtui viime vuoden maaliskuussa erään kostean baari-illan jälkeen. Mies kuitenkin onnistui tuolloin välttämään syytteet, sillä syyttäjä piti tekoa vähäisenä.

      • Anonyymi

        maksoko kela tuilla vai spr rahoillaa ruokajonoon kaspialle kommarille ruokoo


    • Anonyymi

      beata tienaa olemalla silitys lauta kumi huuli ruullallla haha

    • Anonyymi

      ddd

    • Anonyymi

      rsftrgyh

    • Anonyymi

      sss

    • Anonyymi

      aaa

    • Anonyymi

      olko se mikko se päiväkodin

    • Anonyymi

      hihih

    • Anonyymi

      dddd

    • Anonyymi

      wwww

    • Anonyymi

      xxxx

    • Anonyymi

      cccc

    • Anonyymi

      xxxx

    • Anonyymi

      eee

    • Anonyymi

      wwww

    • Anonyymi

      sss

    • Anonyymi

      ddd

    • Anonyymi

      www

    • Anonyymi

      sss

    • Anonyymi

      ffff

    • Anonyymi

      sss

    • Anonyymi

      dddd

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍑 K­­­u­­­u­m­­­a­­­t­ ­­t­­­y­t­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­­­o­t­t­a­­­v­­­­a­­t­­ ­­­s­i­­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18284764

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      dddd

    • Anonyymi

      eee

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe